צילום: נתי גולד

מייקל קורס ב-80% הנחה: הרשת שמבטיחה מהפכה

רשת הקמעונות הבינלאומית DMF מגיעה לישראל עם סניף ראשון בראשון לציון. בחברה מסבירים מה מצפה ללקוחות ומדוע בפתיחה הם פחות מעדיפים "גל המוני שידרוס את החנות"

פורסם בתאריך: 3.6.19 19:00

רשת רשת הקמעונאות העולמית DMF נוחתת בישראל ופותחת את הסניף הראשון בראשון לציון. הרשת מציעה מותגים בינלאומיים בהנחות ענק של עד 80 אחוז.

הסניף הראשון ייפתח כבר ביום חמישי הקרוב בראשון לציון. כאשר גם בסניף המקומי יהיו הנחות קבועות על מותגים שונים כמו רשתות הכלבו היוקרתיות, כמו בלומינגדיילס וכן הרשתות המקוונות כמו אסוס ואמזון. 

המותגים שיימכרו כוולים את נייקי, אדידס, טומי הילפיגר, מייקל קורס, קלווין קליין, הוגו בוס, ראלף לורן, דיזל ומותגים בנילאומים רבים נוספים.

החנות הראשונה בישראל תושק כבר ביום חמישי הקרוב, והיא תשתרע על שטח של 600 מ"ר. הסניף שימוקם ליד מסעדת הסוהו בעיר, צפוי להוביל מהפכה בשוק האופנה הישראלי, כאשר מבחר המותגים ישתנה על בסיס שבועי. זאת משום שהדגמים המוצעים בחנות הם ייחודיים ומוצגים ישירות על המדף, כך שפריט שנמכר לא יחזור למדפים.

גיא פינקלשטיין סמנכ"ל DMF ישראל מסר כי "הבחירה לפתוח את החנות הראשונה של הרשת בראשון לציון, היא בראש ובראשונה כי חיפשנו חלל גדול שיהיה זמין. אבל מעבר לזה יש פה אווירה מדהימה וצעירה, וכוח קניה מצויין של אנשים שמבינים אופנה. חשוב לי לציין שהפריטים שיוצגו על המדפים הם באמת ייחודיים ומי שיקנה את הפריט, סביר להניח שרק לו יש אותו. זו לא אופנה שבה כולם נראים אותו הדבר, אלא ממש פריטים ייחודיים"

ולמרות הכל רשתות האופנה בישראל קורסות, זה לא מלחיץ?

"אנחנו עובדים עם מודל עסקי שמוכיח את עצמו  בחו"ל ואין סיבה שהוא לא יעבוד כאן. ברגע שהמחיר נוח ואטרקטיבי אי אפשר להחליף את חווית הקניות בחנות לא משנה כמה הרשת תהיה אטרקטיבית. הבנאנו לארץ קונספט שלא היה פה ואנחנו מאמינים שזה יעבוד מצויין"

הבאתם את הרשת הזו שבנויה על מודל עסקי דומה ל-TKMAX שפועלת בעולם ונחשבת לרשת שהיא הרבה יותר מוכרת, למה לא להביא אותה?

"יש לנו את המודל שלנו שעובד, עם רשת מצליחה בבעלות משותפת של אנשים עסקים מדרום אפריקה ומישראל, אנחנו מאמינים במוצר ובמה שאנחנו מביאים והגיע הזמן שגם פה יכירו את הרשת. ההשוואה ל-TKMAX מועילה ומוצלחת מבחינתנו".

החנות תיפתח  ביום חמישי בשעה 12:00 בצהריים, אתם מצפים שהמונים יגיעו.

"אנחנו לא מחפשים להביא גל המוני שידרוס את החנות, אבל חשוב לנו שיגיעו אנשים, ואנחנו מאמינים שמי שיגיע יתמכר".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר