צילום: רועי קשי
צילום: רועי קשי

"נטע ברזילי באה לתת לכולנו שיעור חשוב לחיים"

נשים באות בכל מידה – זהו המסר שרוצה להעביר אדר לסרי, בת 20 מראשון לציון, דוגמנית פלאס סייז שכבר קטפה כמה קמפיינים נחשקים. ויש לה גם כמה עצות לכם, ההורים

פורסם בתאריך: 18.5.19 11:27

ליופי יש מודל חדש, ותודה לנטע ברזילי: קבלו את אדר לסרי, בת 20 מראשון לציון, דוגמנית פלאס סייז למידות גדולות. לסרי אמנם עדיין בתחילת דרכה, אבל מאז שהתגלתה לפני כשנה היא כבר הספיקה להשתתף בשבוע האופנה ולעשות כמה קמפיינים כמו הקמפיין שעשתה לפני כחודש לחברת דאב, בשיתוף עם Girlgaze ו-Getty Images שנקרא #ShowUs.

"תאהבו את עצמכן כמו שאתן. בסופו של דבר, זה הכי חשוב", אומרת לסרי ויודעת שזה לא פשוט בעולם השיפוטי, גם ברשתות החברתיות וגם מחוצה להן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לסרי גרה בנווה דקלים. היא חיילת בצה"ל, משרתת בבסיס בצריפין כמפתחת מערכות מידע. במקביל לשירות הצבאי, שיסתיים בעוד כחודשיים, היא מדגמנת. הקמפיין האחרון שעשתה – #ShowUs – ביקש לשים במרכז נשים מחיי היום יום, ולא מהמודל הנוקשה שמוכתב, כדי להראות לעולם שנשים באות בכל מידה ובכל דרך.

בקמפיין בחרו נערה מכל מדינה שנראית "האשה הטבעית והרגילה" ולא סופר מודל נוצצת ודקיקה עם או בלי פוטו שופ. את יום הצילומים היא מתארת כחוויה מדהימה, ומספרת שהתמונות תויגו גם בטיימס סקוור. אבל הדרך לשם לא היתה קלה.

"הייתי ילדה מלאה", מספרת לסרי, "וכמו כל נערה מתבגרת גם אני עשיתי כמה דיאטות בחיים שלי לצד ספורט קיצוני – כל זה במטרה להיות כמו כל הבנות הדקיקות. בסופו של דבר הפסקתי את זה כי הבנתי שזה לא עושה לי טוב. היום אני אוהבת את עצמי כמו שאני. העיסוק בלהיראות בממדים אחידים הוא תוצר של החברה, וכיום, כשאני מדגמנת, חשוב לי להעביר מסר לכל הנערות והבנות שהמידה לא משנה ושהמותן הקטנה לא עושה את ההבדל. הקבלה והאהבה באות מבפנים, ואנו צריכות להסתכל כל יום במראה ולומר לעצמנו שאנו מושלמות כמו שאנחנו".

צילום: אלה אוזן

אחד ממקורות ההשראה המשמעותיים שהשפיעו על לסרי עמוקות היא נטע ברזילי, זוכת האירוויזיון בשנה שעברה שתרמה לשינוי המשמעותי בדעת הקהל העולמית על נשים מלאות. בחצי גמר האירוויזיון שנערך ביום שלישי בתל אביב עלתה ברזילי לבמה בלבוש שגרם למאות אלפים להגיב. הפעם הגולשים פחות פרגנו לברזילי שזכתה למחמאות אחרי שצעדה בבגד ים בשבוע האופנה. הפעם היו לא מעט תגובות קשות, שיפוטיות וביקורתיות כלפי ברזילי.

לסרי, מבחינתה, רואה בברזילי דיווה, ולא פחות מטופ מודל. "נטע באה לתת לכולנו שיעור חשוב לחיים", היא קובעת, "שזאת היא, ושהיא שלמה עם איך שהיא נראית ואוהבת את עצמה. השמלה שהיא לבשה היתה מושלמת והיא עשתה את זה כמו ביונסה וכל הטופ מודלס האחרות הכי גדולות בעולם. היא הביאה את עצמה. אם אנשים היו פותחים את הראש ולא שופטים לפי הקילוגרמים, התגובות היו נראות אחרת. נטע שינתה את התפיסה כאן. זה אמנם היה לפניה, אבל היא הרימה את זה שלב אחד למעלה בכל השינוי התודעתי".

אדר לסרי. צילום: אלה אוזן

אמה של לסרי, כך מספרת הבת, מעולם לא דחפה אותה לדיאטות ותמיד אמרה לה שהיא אוהבת כל גרם בגופה. "מאוד חשוב, במיוחד בגיל הילדות, שהורים לא ייכנסו לסחרור סביב משקל הילדים. כל כך חשוב לתת לילד להרגיש אהוב, ואמא שלי תמיד נתנה לי את זה וזה השליך הלאה לחיים שלי. כיום, כשאני מדגמנת ואוהבת את עצמי, אני רואה גם את התגובות מאנשי המקצוע שהן נהדרות, הרבה מחמאות שמלוות בדרישה מטורפת לתצוגות ולצילומים. עד כה לא קיבלתי אף תגובה שלילית או פוגענית ואני מקווה שזה יישאר כך. אנשים רואים בזה אמת".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר