אירוע חברתי: ביקוש רב לפרויקט שמלות ערב במחירים סמליים

מיזם "גם לך מגיע" מאפשר לנשים ונערות לרכוש שמלות ערב במחירים שווים לכל כיס ולתת להן להרגיש שגם הן מלכות לערב אחד

פורסם בתאריך: 19.2.19 13:21

מיזם חדש המתקיים בימים אלו במרכז הנוער "כרמים" בראשון לציון, ונקרא "גם לך מגיע", מאפשר לכל נערה לרכוש שמלות מוזלות לאירועי ערב, מסיבות סיום ולמעשה לכל חגיגה במחיר שווה לכל כיס. מאחורי הפרויקט החברתי עומדת נופר חצבני, מנהלת מרכז הנוער באגף הנוער והצעירים בעיריית ראשון לציון שביחד עם  גלית יעקובסון, מתנדבת תושבת העיר, זיהתה את הצורך של ילדות ונערות לשמלות חגיגיות אלא שהמחיר לא פעם גבוה מדי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


זה התתחיל מכך שנאספו שמלות ערב לנשים ונערות ובהמשך נוצר שיתוף פעולה עם המכבסה השכונתית שתרמה אף היא את עלויות הניקוי של השמלות שנתרמו. בנוסף, במרכז הוקם חדר ייעודי שמאכלס בתוכו את השמלות ושם ניתן למדוד ולבחור מבין השמלות. חוץ מזה השירות כולל גם סטיילינג, איפור ועיצוב שיער שניתנים במסגרת הזו על ידי מתנדבות שלמדו את התחום בסדנאות שונות בעיר. זאת, במחיר סמלי שנע בין 200 ל-600 שקל.

אמא שהשתמשה במיזם לטובת שמלה לבתה, סיפרה: "כששמענו על היוזמה הזו חשבנו שישאלו אותנו כמו 'למה את צריכה?', 'מה היכולות שלך?' או שיבקשו ביטחונות להחזרת השמלה. כשהגעתי לשם פגשתי שתי נשים מקסימות שלא שאלו בכלל שאלות, אמרו לי שאם הגעתי לשם, כנראה שאני צריכה. היא אירוע קטן ומאוד שמח, קיבלנו המון מחמאות על השמלות, הכל נראה חדש, יצאתי עם חיוך ששווה את הכל".

 

 

נכון להיום מהמרכז יצאו עד כה כ-100 שמלות לנערות ונשים. מנהלת המרכז, נופר חצבני, מסכמת: "נפלה בחלקי הזכות לבנות יחד עם גלית, שותפה מדהימה, מיזם חדש שתכליתו איסוף שמלות ובגדי ערב לנערות ונשים שנלבשו בעבר ונתרמו לשימושם של מי שצריך. אין ספק כי התרומה הייתה ועדיין מאוד משמעותית עבורי, לראות את החיוכים של הבנות והאימהות כאשר הן יוצאות ממרכז הנוער עם שמלה לאירוע היא עצומה וממלאה את הלב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר