בשורה לתושבות הוותיקות חובבות הטיפוח: המספרה הקהילתית

"זה ממש תענוג ועל הדרך אנחנו יוצאות יפות יותר". פרויקט מיוחד לתושבות ראשון לציון בגיל השלישי

פורסם בתאריך: 13.1.19 16:44

יש בשורה לנשות ראשון לציון הוותיקות חובבות הטיפוח: תלמידי רשת עתיד שלומדים את מקצועות היופי וטיפוח החן, מובילים פרויקט של ימי פינוק במסגרת "המספרה הקהילתית".

באחרונה החלה לפעול בבית ספר יוהנה ז'בוטינסקי של רשת עתיד בבאר יעקב השכנה, מספרה קהילתית. במסגרתה מקבלות התושבות הוותיקות בראשון לציון ימי פינוק וטיפוח מצד התלמידים ובליווי אנשי מקצוע. גם המטפלות שמלוות את התושבות הוותיקות זוכות לפינוק.

הפרויקט שנערך בעקבות שיתוף הפעולה עם המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה בעיריית ראשון לציון, כולל גם הרצאות בנושא בטיחות בדרכים, עם דגש לגיל השלישי, שאותן מעביר שוטר קהילתי. מנהלת המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה, שירן לוסטיג, אומרת בעקבות הפרויקט כי הוא "מחזק את הקשר הבין דורי בצורה ה'יפה' ביותר, תרתי משמע. זוהי דוגמה נהדרת ליוזמה קהילתית, שכולם יוצאים נשכרים ממנה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


התושבות הוותיקות והמטפלות שלהן מברכות גם הן על היוזמה. כך, למשל, גילה שרעבי, תושבת ותיקה בראשון לציון שאומרת: "אנחנו ממש נהנות, זה יום שכולו פינוק, המתחיל מכיבוד קל, ארוחת צהריים חמה, חברה טובה ואווירה טובה. זה ממש תענוג ועל הדרך אנחנו יוצאות יפות יותר".

מתנדבת בתכנית, חנית פלד, האחראית על ליווי הנשים במספרה, מספרת: "חיפשתי שנים רבות מסגרת משמעותית להתנדב בה. התוכנית הזאת היא תזכורת שיש בעיר שלנו ובקהילה תושבים שאכפת להם. להיות חלק מחיי קהילה זה דבר שמשמעותי בשבילי, ולכן אני ממשיכה להתנדב בתכנית החשובה הזו".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק המינהל לשילוב חברתי, מוטי עג'מי, ציין כי "אזרחים ותיקים הינם חלק מהותי מהמרקם העירוני, ועל כן העיריה שמה לה למטרה לחזק את הקשר עם אוכלוסייה זו. אני מזמין תושבים לקחת חלק ולהתנדב בתוכנית".

מנהל הרשות למניעת אלימות, סמים ואלכוהול, דוד בן שושן, הוסיף כי "אחת ממטרות התוכנית היא להגביר את תחושת המוגנות והשייכות הקהילתית בקרב אזרחים ותיקים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר