עמית ושון כובשים את הסצנה: "יש חיי לילה בראשון, אבל לא מספיק"

מאחורי הליין המצליח "הסלון של עמית ושון", עומדים שני צעירים, רק בני 21, עם לא מעט תובנות על חיי הלילה המקומיים

פורסם בתאריך: 2.12.18 16:32

הם רק בני 21 אבל הצליחו להפוך לדמויות משמעותיות בסצנת חיי הלילה של ראשון לציון: עמית גניש ושון אדרי, בעלי הליין "הסלון של עמית ושון", שמתקיים בכל מוצאי שבת בקולנוע תרצה-בר, ברחוב הרצל, וחוגג בימים אלה שנה.

"לא סתם קוראים לנו 'הסלון של עמית ושון'", מסביר אדרי, "הרעיון הגיע בהשראת האווירה של הסלון המרוקאי, בעיקר מהבתים שלנו. אחרי הכל, לא משנה מי אתם או מאיפה אתם מגיעים, זה המקום של כל החבר'ה להיפגש בסוף שבוע, הכי פשוט ואמיתי. באים, נפגשים, שמחים, כל השאר לא מעניין".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גניש ואדרי הכירו הרבה לפני שהחלו עם ליין הסלון. "הכרנו בתיכון ונהיינו חברים הכי טובים. החלטנו לשלב כוחות, במשך ארבע שנים יחד עם עוד שותף עשינו את רוב האפטרים של התיכונים בראשון, ומדי חג היינו עושים מסיבות, כל פעם במקום אחר, אבל עד הסלון לא היה משהו רציף", מספר גניש.

עמית, אתם חוגגים שנה ללין. איך מצליחים לשמור על קהל?

"זה לא פשוט, בעיקר בגלל שבעידן שבו אנשים ממצים מקום מאוד מהר, זה לא מובן מאליו. הקהל שלנו מורכב מחתך יחסית רחב, המורכב ברובו מחיילים עד חבר'ה אחרי הצבא. זו אחת הסיבות שהליין מתקיים כל מוצאי שבת, כדי שכל החיילים יוכלו להגיע, גם אם הם סגרו חמשוש. מבחינתנו זה משהו קטן לתת להם עם טעם טוב לפני שחוזרים לשגרה הקשוחה".

איך מתבצעת חלוקת עבודה ביניכם?

"בכל נושא העבודה המילה 'פרגון' מנחה אותנו, כל אחד מאיתנו יודע באיזה תחום הוא יותר חזק ושם הוא עושה את המקסימום. תמיד אנחנו דואגים לכפות אחד על השני, אנחנו חברים טובים לפני הכל".

"חשוב לציין את הבעלים של התרצה-בר, שם הליין מתקיים, יוני שטאוברג, איתן פלימן ועידן מזרחי. הם תמיד נותנים לנו גב ועובדים איתנו על הליין הזה ביחד. גם הצוות של המקום תמיד נותן לנו יד, המלצרים, הברמנים, המארחות, האחמ"שים ואפילו הדי.ג'ייז של המקום".

אבל בכל זאת, לצד הפרגון יש להם לא מעט בעיות עם חיי הלילה בראשון לציון. "יש חיי לילה בראשון, אבל לא מספיק", אומר גניש, "רוב חיי הלילה בראשון מציעים יותר ברים בקונספט של ישיבה, לדעתנו צריך מעבר, יש כל כך הרבה קהל בראשון שמחפש מסיבות. מחפש את הבלאגן ברמה של תל אביב, קולנוע תרצה והליין שלנו בפרט הוא בין המקומות הבודדים שמציעים את זה ברמה הזאת. אנחנו שואפים להביא את האווירה של המגה מועדונים הכי גדולים בארץ לדאנס-בר המקומי שלנו".

איך מסתדרים עם תחרות מול שאר המקומות בעיר?

"התחרות בראשון היא תחרות נורא בריאה, יש באזור הזה קהל כל כך גדול ומגוון שמחפש לצאת, כל מקום מוצא את הדרך שלו לתת מענה לקהל, אצלינו זה היחס האישי והאווירה הביתית, כולם מכירים את הצוות והצוות מכיר את כולם, כל מי שמגיע הופך לחבר שלנו ומרגיש בבית".

ואיפה אתם נוהגים לבלות באופן אישי?

"בערבים הפנויים שלנו אנחנו בדרך מבלים באחד הפאבים פה, בראשון לציון. יש לא מעט מקומות טובים, בסופי שבוע אנחנו תמיד בתרצה. אם אנחנו באווירה טובה, אנחנו כנראה נצא לתל אביב למקום מעניין, ככה אנחנו משלבים את הפריקה שלנו מהשגרה במהלך השבוע, וגם שואבים רעיונות וכיוונים ממקומות אחרים".

מה הקהל בראשון אוהב?

"הקהל בראשון אוהב שמח. חד משמעית. הוא אוהב שכונה, אוהב בלגן, אוהב ערק, אוהב שמדברים איתו בגובה העיניים ואוהב שנותנים לו יחס חם, אוהב מוזיקה מכל קצוות תבל ומכל התקופות, אוהב להיות שונה ומיוחד, והכי אוהב – את ראשון לציון".

 

 

הסלון של עמית ושון, כל מוצ"ש 22:00

קולנוע תרצה-בר ראשל"צ, הרצל 34

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר