טוני אקווה

נס מעופרת שרופה: איך הפכה הסייעת בגן ללוחמת במזל הרע?

באמצעות תפילות ושריפת עופרת הפך ביתה של טוני אקווה למוקד עלייה לרגל של תושבים שמחפשים לשנות את מזלם

פורסם בתאריך: 28.11.18 15:46

לא מעט תושבים ותושבות מראשון לציון מגיעים אליה. מחפשים פתרון או תרופה לבעיות פוריות, זוגיות, קריירה או כסף. היא מצדה באמצעות שריפת עופרת מבטיחה שהכל יסתדר. תכירו את טוני אקווה, תושבת ראשון לציון, שעובדת כסייעת בגן ילדים לחינוך מיוחד והפכה לדמות מבוקשת במיוחד בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אקווה, בת 31, נשואה ואם לארבעה, היא מגדירה את עצמה כמי שמוציאה עין הרע, עוסקת בכישופים, מייעצת ומדריכה. "הייעוד שלי בעולם הוא לעזור לאנשים, אני לא מתעסקת בפתיחה בקלפי טארוט או הקריאה בקפה, לא דברים של כוחות טומאה ודברים שמעל לטבע, רק כוחות טהרה", היא אומרת, "אני עוזרת ממקום של הדרכה ויעוץ בדרך קבליסטית של שריפת עופרת על פי החיד"א הקדוש".

אל העיסוק כסייעת, היא אומרת, הגיעה לאחר שמצאה בזה שליחות. כך גם בנוגע לעיסוקה בכל הנוגע לשינוי מזלם של הלקוחות. "לפני 12 שנה, בעקבות חזיונות וחלומות שהיו לי, פניתי לרב לשאול בעצתו. הוא אמר לי שיש לי נשמה רוחנית גבוהה, שקיבלתי מתנה לעזור לאנשים כאן בעולם ושאשתמש בזה", היא מספרת, "אני יכולה לראות מישהו ולקבל עליו מסרים, אני יודעת שאני כאן כדי לעזור לאנשים".

"מגיל קטן אני רואה חזיונות, מרגישה דברים, תמיד ידעתי שאני צינור להעברת מסרים", היא ממשיכה, "את הטקס עם העופרת אני עושה באישור רב. הוא הדריך אותי ואמר לי איזו תפילה ללחוש עם זה. הרי לפי החיד"א הקדוש יש עניין להסיר עין הרע על ידי המסת עופרת באש, לוקחים כף, מניחים עליה את העופרת ושורפים את זה על אש גלויה ותוך  תוך כדי, צריך ללחוש תפילה. ברגע שהעופרת מתפוצצת מהאש, באותו הרגע, אני רואה פלשים. זה יכול להיות מזוזה פסולה, טבעת זרוקה באיזה מקום, משהו שקרה בעבר, הכל אני רואה בתמונות".

בסך הכל סייעה אקווה למאות אנשים. "אני עושה ערבי הפרשות חלה בשילוב עם העופרת, היה לי מקרה של בחורה שרצתה להתחתן, בחורה בת 32, הגעתי אליה הביתה, עשיתי לה טקס כמו בחינה, היה חשמל באוויר מהאנרגיות הטובות, אמא שלה היתה סקפטית, ואני אמרתי לה שאין כמו תפילה של אמא לבת. אחרי חצי שנה בדיוק קיבלתי טלפון שהיא מתחתנת, יש המון סיפורים כאלה, צריך להתפלל ולהאמין, אני רק השליחה", היא מסכמת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר