shutterstock

מספרות מומלצות בראשון לציון: מעצבי השיער שכדאי להכיר

מחפשים מספרה שמתאימה בדיוק לשיער שלכם? תכירו את מעצבי השיער המעודכנים, הטרנדים, המקצוענים ואלה שיידעו בדיוק אך לטפל בכם

פורסם בתאריך: 9.10.18 11:36

החורף שמגיע הוא הזדמנות מצוינת לשדרג את הלוק ולהתחדש בעיצוב שיער מעודכן, בהתאם לרוח האופנה והטרנד. כדי להקל עליכן ועליכם מצאנו את הספרים הבולטים, המובילים והמומלצים מראשון לציון.

רובי כהן – Hair Salon

בגיל 17 בלבד החליט רובי כהן לפתוח את המספרה הראשונה שלו. מעצב השיער בן ה-32 מראשון לציון, עוסק בתחום עיצוב השיער כבר מגיל 15, עובד ולא מפסיק להתעדכן בטרנדים הלוהטים ובאופנות בתחום עיצוב השיער.

"התחלתי ובגיל 17 פתחתי את המספרה הראשונה, בה הייתי כ-13 שנה. לפני שנתיים פתחתי את המספרה הנוכחית 'רובי כהן Hair Salon', אבל בפועל כולם קוראים לה 'ברבר שופ'".

מלבד הניסיון הרב של כהן, הוא לקח חלק בלא מעט תחרויות, אירועים ותצוגות ברחבי העולם: ב-2010 זכה במקום הראשון באליפות אירופה, בתחרות עיצוב שיער בסופיה שבבולגריה, ב-2013 ייצג את ישראל ברוסיה בתצוגות עולם וב-2016 ייצגתי את ישראל בצרפת. "לייצג את ישראל בעולם נתן לי הרבה גאווה, לעמוד עם דגל ישראל על הבמה, לקבל מחיאות כפיים ולצאת עם גביע".

כהן, דור שלישי למעצבי שיער, מתרגש במיוחד לייצג את ישראל בעולם גם בגלל ההיסטוריה המשפחתית. "אבא שלי וסבא שלי היו מעצבי שיער. סבא שלי הוא ניצול שואה, הוא היה ספר באוושוויץ בירקנאו והוא סיפר שם את היהודים וגם את הקצינים הנאצים וכך הוא הצליח להינצל. כשהוא עלה לארץ, הוא הקים את המספרה בשכונה שפירא שזו המספרה שאבא שלי עובד בה עד היום בתל אביב. אבא שלי תמך בהחלטה ועזר לי להקים את העסק, ועד היום הוא עובד איתי, בבוקר הוא בתל אביב ובערב הוא איתי. החלוקה בינינו היא שאבא שלי עובד יותר אולד סקול ואני יותר עובד על טרנדים חדשים".

כהן שלא מפסיק להתעדכן בטרנדים, שומר על סטנדרטים גבוהים במיוחד גם באיכות החומרים. "יש לי ליין מוצרים על בסיס שמן ארגן – שלושה מוצרים לנשים ומוצר אחד לגברים עם ביקוש גבוה במיוחד. אנו מתמחים בתוספות שיער איכותיות ברמת גימור גבוהה", הוא מספר.

אבל מעל הכל בולט השירות המוקפד והאישי לכל אחת ואחד מהלקוחות. "אנחנו דואגים לשמור על הרמה המקצועית הכי גבוהה שיש – עובדים עם החומרים הטובים ביותר בעולם, ללא התפשרות ובאישור של משרד הבריאות. אנחנו גם עובדים על הטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב השיער, כל עונה והטרנד שלה. יש לי לקוחות שמלווים אותי שנים רבות מכל הארץ, ולא רק מראשון – בכל הגילאים: מצעירים ועד מבוגרים".

כתובת: השייטים 2 נווה ים ראשון לציון, טלפון: 050-778-0096
לאינסטגרם של רובי כהן ליחצו כאן


רובי סגל – עיצוב שיער

מעצב השיער רובי סגל הוא אמנם צעיר, רק בן 31, אבל עתיר בניסיון ובלקוחות מרוצים. את הרומן הארוך עם תחום עיצוב השיער הוא החל לפני כ-13 שנה כשלמד את רזי המקצוע אצל שוקי זיקרי, ומאז עבד במספרות רבות, צבר ניסיון, ידע ומיומנויות.

"הסיפור שגרם לי להכנס לתחום עיצוב השיער הוא בעל שורשים של ממש: כבר מגיל שלוש שיחקתי לאמא שלי בשיער והיא היתה קוראת לי 'דוקטור שיער'. מאז התאהבתי בתחום", הוא מספר, "גדלתי בפנימייה והייתי אחראי על עיצוב השיער של כל התלמידים והתלמידות לפני היציאה ללימודים. בחיים לא חשבתי להפוך את האהבה שלי לעיצוב שיער למקצוע אלא להשאירה כתחביב, אבל כל כך אהבתי את זה שהפכתי את זה למקצוע".

בשל אותה האהבה סגל נהנה במיוחד מהעבודה עם הלקוחות. "אני אף פעם לא מתלונן שאין לי חופש. החופש שלי הוא העבודה, והעבודה היא החופש – אני חי את החלום, והתחושה היא מדהימה", הוא אומר ומוסיף: "אני מאמין שעיצוב השיער הוא חלק מתחום הטיפוח, ואין שום סיבה שאישה המעוניינת ביופי ואסתטיקה לא תוכל לדאוג לעצמה במקום אחד. במספרה אנו צוות של חמישה: שתי ספריות שעובדות איתי כבר חמש שנים, שתי קוסמטיקאיות ואני. אנחנו מתמחים בהחלקות, צבע לשיער, גוונים, בליאז' והרבה בלונד".

מלבד ההקפדה על השירות והמקצועיות, במספרה עובדים עם החברות המובילות בתחום המוצרים לטיפוח השיער, בהן לוריאל פרופשינל. סגל, שמתמחה בהחלקות, עובד באופן בלעדי עם יצרנית ההחלקות OXO ומתמחה בהחלקות האיכותיות של יוקו סיסטם. כאשר מדי חודש הוא והצוות עוברים השתלמות בתחום כדי להישאר מעודכנים ולהתחדש בטיפולים הטרנדים ביותר. נקודה נוספת, לא פחות חשובה, היא המחיר. "אנו דואגים למחיר סביר ככל הניתן, כך שיהיה שווה לכל כיס ואנחנו נוכל לתת את השירות הטוב ביותר", בסופו של יום, המטרה שלי היא להמשיך לתת את השירות הטוב שאנחנו נותנים, שהלקוחות ייהנו ולא רק כדי לפתור בעיה מסוימת. לכן מאוד חשוב לי לשמור על רמות שירות וניקיון גבוהות. יש אווירה כיפית ונעימה בין הלקוחות וגם לצוות – כיף לנו לבוא למספרה וגם הלקוחות מרגישות את זה, יחד עם התמורה למה שהן משלמות.

כתובת: רחוב תרמ״ב 20 ראשון לציון, טלפון: 03-7363336
לעמוד הפייסבוק של רובי סגל ליחצו כאן, לאינסטגרם ליחצו כאן.


משה סר: מעצב השיער הכובש של ראשון לציון

חמוש במספריים וחיוך, לצד עשרות שנות ניסיון ואימוץ טרנדים עכשוויים, מעצב השיער משה סר, כובש את לקוחות ראשון לציון במספרתו. כך, אם אתם מתלבטים בין החלקה לפן, או בין אומברה לבליאז' התפקיד שלכם הוא רק להיכנס פנימה, משם כבר משה ייקח את המושכות ויציע לכם עיצוב חדשני בהתאמה אישית.

הודות למספרות איכותיות ומקצועיות כמו זו של משה סר, תושבי ראשון לציון תמיד יכולים להיראות במיטבם. אם אתם רוצים לחדש את מראה השיער שלכם, להתבלט בגוונים חדשים או לחילופין להתהדר בתספורת ייצוגית, מעצב השיער, סר, עומד לרשותם במיטב מומחיותו וקסמיו והמספרה שלו נחשבת למקדש של אומנות ויופי, ומקום בו הלקוחות מוזמנים להירגע, להתפנק ולהרגיש הכי טוב עם עצמם.

מספרת 'משה סר' קיימת מזה 30 שנה וממוקמת ברחוב יהודה הלוי בראשון לציון. את דרכו המקצועית החל סר עוד בשנות השמונים, כשסיים לימודיו בוולה סנטר ועבד עם מעצבי השיער הגדולים והמובילים של תל אביב. את ההשתלמויות ביצע בארה"ב, שם הרחיב את הידע המקצועי שלו ורכש שנות ניסיון נוספות. לצדו, במספרה הקטנה המשפחתית, עובדת לידור הסייעת החביבה שלו אשר אמונה על החפיפות, החיזוקים והאווירה. ואל תתנו לגודל המספרה או למשפחתיות להטעות אתכם – המספרה של משה סר אינה נופלת מסלוני עיצוב השיער הגדולים של ניו-יורק. "האווירה המשפחתית רק תומכת באפשרות לגדול ולהתפתח ולא מעכבת אותה". מסביר סר. "ככל שהלקוחות חשים נוח וסומכים עלינו שנעשה את הטוב והמתאים ביותר עבורם ונשדרג את המראה שלהם באופן מיטבי, כך נפתחות בפנינו יותר ויותר הזדמנויות להתפרע עם המראה ולאמץ את הטרנדים הבולטים והעכשוויים מרחבי העולם".

משה סר מביא את הידע והקו האישי שלו לכל תספורת ועיצוב. הוא מציע מגוון רחב של טיפולים, תסרוקות וקווי חיתוך חדשניים. במספרה מבוצעות החלקות שיער אורגניות באישור משרד הבריאות, תוך מיומנות ומקצועיות רבה שמושגת רק ע"י הכשרה מקצועית ועשרות שנות ניסיון בתחום.
כל לקוח זוכה לייעוץ לגבי מה מתאים ומה הכי נכון עבורו מבחינת העיצוב, אך בסופו של דבר הבחירה היא של הלקוח. " אם תיכנס לקוחה בשנות ה- 70 שלה ותבחר לצבוע את כל השיער לוורוד – אני אזרום איתה. המטרה שלי היא לייעץ, אך לעולם לא להחליט עבור הלקוח. אנשים רוצים לבטא את אישיותם והאופי שלהם דרך השיער ואנחנו לא ניקח להם את זה". הוא אומר.

אילו טרנדים בולטים כיום בתחום עיצוב השיער?

"הטרנד העיקרי כיום הוא, שמבוגרות רוצות להיראות צעירות וצעירות רוצות להיראות מבוגרות יותר. נערות מגיעות למספרה ומתחילות פעמים רבות בגווני שמש עדינים ובהירים ומהר מאוד עוברות לצבעי פאנק של ירוק, אדום וסגול. נשים מבוגרות יותר, גם כן בוחרות במראה הצעיר ולמרביתן אין בעיה להשתולל עם גוונים ולהשקיע הרבה כדי להשיג את המראה הצעיר והרענן".

ומה אצל הגברים?

"אצל גברים זה בדיוק אותו הדבר. היום אנשים בני 50 מסתפרים כמו בני 30. הגבול בין צעיר ובין מבוגר מטשטש כל הזמן".

מהי החשיבות בבחירה בהחלקה אורגנית בניגוד להחלקות אחרות?

"תחום החלקות השיער עבר ועדיין עובר תהליך ארוך. זה החל לפני כ- 15 שנה עם חומר שנקרא בזמנו 'קליאופטרה' שאני ושני מעצבי שיער נוספים הבאנו לראשון בזמנו והיינו מחלוצי הדרך. זה היה החומר שהשתמשו בו אז, עד שהחליפה אותו ההחלקה היפנית. לאחר שימוש גילינו שמדובר במעשה ב"פטיש 5 קילו" עבור מסמר קטן. ההחלקה היפנית יותר מזיקה ממועילה ואותה החליף חומר הקרטין שלימים התגלה כמסוכן לדעת מומחים. כך, הגענו להחלקה האורגנית שבנויה מתרכובות טבעיות של חומצות אמינו, שמשנות למעשה את הרכב השיער וגורמות לו להיות חלק בצורה המושלמת. לדעתי, כל העולם הולך היום לכיוון הזה, של החלקות טבעיות".

מה מאפיין את המספרה שלך?

"מצד אחד מדובר במספרה קטנה ומשפחתית שפועלת מזה 30 שנה ולקוחותיה קבועים. רבים מהלקוחות הגיעו אליי כילדים והיום ממשיכים להסתפר אצלי כמבוגרים ואף להביא את ילדיהם. מצד שני, אנחנו מספרה מאוד טרנדית ופועלים בהתאם לקווי העיצוב הטרנדיים העולמיים. זה מושך לקוחות רבים, לא רק מראשון לציון אלא מכל גוש דן שמגיעים אלינו להסתפר. אני פרפקציוניסט מטבעי, כך שלעולם לא אשחרר לקוח אם לא נעשתה עבודה מושלמת ולשביעות רצונו. הלקוחות מצביעים ברגליים, והשירות ואחריות שלנו היא מעל לכל".

משה סר
רחוב יהודה הלוי 45, ראשון לציון
טלפון: 03-9584580
קישור לדף הפייסבוק
קישור לדף האינסטגרם

משה סר עיצוב שיער

משה סר עיצוב שיער


לרון לוי יש חזון – ויז'ן עיצוב שיער

כשאנו מגיעים לבית עסק כלשהו, יש פרמטרים רבים אשר מודדים את מידת הסיפוק שלנו מהחוויה. אך המאפיין המשמעותי ביותר עבורנו, זה שגם יקבע האם נחזור לאותו מקום בשנית, הוא כמובן- האנשים עצמם. חשוב לנו שהעובדים והמנהלים יהיו קודם כל חמים ואנושיים.

האיש שעומד בהגדרה הזו בגאווה הוא רון לוי- מעצב שיער בעל ותק של עשרים וחמש שנה בתחום, שהחליט לפתוח מספרה חברתית החורטת על דגלה את ערך ההומניות ובא לידי ביטוי בראש ובראשונה בכך שהמספרה עוסקת בפעילות התנדבותית ענפה לאורך כל השנה.

הקיר במספרה החברתית של רון.

הקיר במספרה החברתית של רון.

"הדבר שגרם לי לרצות להתעסק בתחום, היה אהבה ליופי. חשבתי לעצמי, שלכל אחד מגיע להיות יפה ומטופח, ורציתי לתת מעצמי לאנשים שלא יכולים להרשות לעצמם את הפריבילגיה הזאת. לכן, פתחתי מספרה מיוחדת שמטרתה היא לפתוח לאנשים את הלב".

החזון של רון, הנחה אותו גם בקביעת מדיניות המספרה. "אנו לוקחים 10 אחוז מסך הכנסותינו ובכל יום ראשון עוסקים בפעילות התנדבותית – מספרים בחינם אנשים מאוכלוסיות נזקקות, כגון: חולי אלצהיימר, ניצולי שואה וחולי סרטן, מאמצים אלינו נערים ונערות בסיכון ומלמדים אותם את תחום עיצוב השיער, שותפים להמון ערבי התרמה וכן מחלקים אריזות מזון לחיילים בודדים".

הפעילות ההתנדבותית של פעילי המספרה החברתית, לא מסתכמת רק בתחום עיצוב השיער. "ביום- יום אני מקבל פניות מאנשים שצריכים עזרה. לדוגמה, קשישים שרוצים להתייעץ עם עורך דין ואינם בקיאים בכל הבירוקרטיות, מקבלים מאתנו הנחיה ועזרה. השבוע הגיעה אליי אימא לחולת סרטן, שלא היה לה כסף לקנות לילדה פאה. קישרנו אותה לספר שמכין פאות ללא עלות והילדה קיבלה פאה איכותית במתנה".

רון הוא לא רק סמן חברתי, אלא גם ספר מוכשר ומוערך בתחומו, השואב השראה רבה מהאופנה העכשווית בלונדון ובספרד. הוא מתמחה בערבובי צבעים והחלקות שיער איכותיות, והמחירים הם מהזולים ביותר בארץ. לקוחותיו מתארים אותו כפרפקציוניסט בעבודותיו וכאדם שמעניק יחס אישי והקשבה לכל בקשותיהם. תספורותיו יצירתיות ומראות את כשרונו הרב כמעצב שיער.

רון משקיע גם בפיתוח מוצרי שיער המתאימים לשיער הישראלי. "המים בישראל עוברים תהליך התפלה, הם מלאים בכלור ויוצרים יובש בשיער. פיתחתי שמפו טבעי לחלוטין, משמן ארגן, שמעלה את רמת החומציות בשערה ומונע יובש. השמפו, בניגוד להרבה סבונים טבעיים אחרים, אינו מכיל חומרים מסוכנים".

מבחינת רון, כל קליינט שמגיע להסתפר אצלו תורם לשינוי ולהעברת חזונו, והוא אף מזמין אנשים להצטרף לפעילות ההתנדבותית הענפה של המספרה למען הקהילה. "אני ניהנה ממפגשים עם אנשים שרוצים להצטרף ולעזור. זה פשוט מחמם את הלב. צריכים אנשים טובים בעולם הזה שיושיטו יד למי שצריך עזרה. כי בסופו של דבר, כולנו בני אדם."

מרכז לימוד לנוער בסיכון. מספרת ויז'ן.

מרכז לימוד לנוער בסיכון. מספרת ויז'ן.

 

רון לוי- ויז'ן עיצוב שיער

רחוב הרצל 52, ראשון לציון

טלפון: 050-2552137

קישור לאינסטגרם

קישור לפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר