העסקים שעושים את ראשון לציון: "דווקא עכשיו חשוב להימנע מהזנחת הבריאות"

פרויקט משותף של רשת שוקן ובנק הפועלים לעידוד קנייה בעסקים מקומיים: הכירו את המרפאה לטיפול בכאב ואת המקום לילדים ובני נוער שחולמים להצטיין באמנויות לחימה

פורסם בתאריך: 18.8.20 19:05

טיפול בכאב: מגוון טיפולים עם מכשור טכנולוגי חדיש

אלי נחום. צילום: אלי נחום

שם העסק: טיפול בכאב

שנת הקמה: 2001

האנשים שמאחורי העסק: אלי נחום. כירופרקט. בעל התמחות מקצועית מגרמניה בשיטת CRT. אלי מכיר את שיטת CRT מקרוב ולו ניסיון וידע של 20 שנים. במסגרת תפקידיו מנהל אלי את פורום שיקום וחידוש סחוסים וכאבי ברכיים ומפרקים באתר האינטרנט "דוקטורס". בין היתר, עבר נחום בבית החולים "וולפסון" בחולון בה זכו המטופלים בבית החולים לטיפול בשיטת ה-CRT. לצד טיפוליו, מעביר אלי הרצאות וסדנאות בשיטת ה-CRT הן לרופאים והן למטפלים בתחום הרפואה המשלימה.

על העסק: "אנחנו חוגגים השנה שני עשורים, ומשרתים נאמנה מטופלים המגיעים למרפאה למגוון טיפולים כמו דורבן בכף הרגל, הסתיידות בכתף, שחיקת סחוס בברכיים, תסמונת התעלה הקרפלית, כאבי ראש ומיגרנות, כאבים בשורש כף היד ועוד. הטיפולים בכאב נעשים במרפאה באמצעות מכשור טכנולוגי חדיש המאפשר לטפל במספר רחב של בעיות רפואיות תוך היכולת להימנע מטיפול פולשני".

איך התחלנו: "בתחילת שנות האלפיים פתח אלי את המרפאה בראשון לציון".

מה הקורונה לימדה אותנו: "תקופה לא קלה שבה חלה דלילות בהגעה של מטופלים. תוך כדי תנועה המרפאה התאימה עצמה לנהלים החדשים ומטופלים החלו להגיע למרפאה, שמצדה שמרה בקנאות על כללי ההיגיינה והריחוק".

עוד משהו: כאיש טיפול קורא אלי לכלל המטופלים להימנע מהזנחת מצבם הבריאותי בתקופה זו גם אם נראה שיש טיפולים שניתן לדחות. המרפאה ערוכה לקבלת מטופלים וזאת תחת הקפדה יתרה על הפרדה בין המטופלים הפוקדים את מרפאתו בראשון לציון.

ליצירת קשר: כתובת: הנחשול 30, ראשון לציון. טלפון: 054-7713434.

לכניסה לאתר לחצו כאן 

 

אגודת הספורט עצמה האתלט ראשון לציון: קרש קפיצה

עוצמה ג'ודו צילום: עמית שיסל

שם העסק: אגודת הספורט עצמה האתלט ראשון לציון

שנת הקמה: 1996

האנשים שמאחורי העסק: המייסד והמנכ"ל מוסין פבל המשמש באגודה גם המאמן הראשי. בעבר היה ג'ודוקה והיה חלק מסגל נבחרת ישראל בג'ודו. לפבל רקורד רחב של זכיות באליפויות ישראל השונות לכל הגילים ואף הישגים רבים שרשם בטורנירים בינלאומיים בחו"ל.

מ-2001 החל לשמש פבל כמאמן ג'ודו כשבין היתר שימש כמאמן נבחרות ישראל לקדטים ובוגרות, כמאמנה האישי של אליס שלזינגר לאולימפיאדת לונדון 2012 ואף היה חלק מצוות האימון של נבחרת בריטניה בג'ודו באולימפיאדת ריו 2016.

על העסק: רשת מועדוני אמנויות הלחימה חולשים על ענף הג'ודו, שהוא המרכזי באגודה, לצד ענפים נוספים דוגמת אגרוף, אייקידו, אושו וסמבו. תחת הרשת מתאמנים מאות לוחמים בגילאי ילדים ונוער.

עבור ילדים ובני נוער המעוניינים להכיר מקרוב ענפי לחימה חדשים ואזוטריים מהווה רשת אומנויות הלחימה בראשון לציון מקום נהדר להתחיל בו. ברשת ימצאו הילדים ובני הנוער מגוון רחב של מאמנים להם התמחות בענפי הלחימה השונים, כשהיא מהווה קרש קפיצה משמעותי לאלה שרואים את עצמם הופכים בעתיד ללוחמים מקצוענים.

איך התחלנו: "אגודת הספורט החלה בחלל קטן ברחוב טרכטנברג בראשון לציון. אט-אט גדלה, וכעבור שלוש שנים עברה למקום מרווח יותר. עם השנים התרחבה פעילות האגודה לסניפים נוספים כשהיום היא נחשבת לאחת מאגודות הג'ודו המובילות בישראל".

מה הקורונה לימדה אותנו: "תקופת הקורונה הייתה הזדמנות נהדרת להסתגל למצב שונה, תוך היכולת לשמר את מרבית הפעילויות תחת הנחיות משרד הבריאות על מנת להמשיך בפעילות ספורטיבית חיונית".

ליצירת קשר: טלפון (פבל): 052-2649774. מייל: לחצו כאן

 

רוצים להכיר את כל העסקים שעושים את ראשון לציון? לחצו כאן 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר