העסקים שעושים את ראשון לציון: "דואגים למחירים הכי טובים"

יוצאים לדרך ביחד ומנצחים: רשת שוקן ובנק הפועלים בפרויקט משותף לעידוד קנייה בעסקים מקומיים . הכירו את חנות התכשיטים הוותיקה, המקום שעושה כבוד לכלים חד פעמיים ואת העסק המשפחתי שכבר 50 שנה מוכר מוצרי חשמל

פורסם בתאריך: 13.8.20 10:11

רמזור: 50 שנה של מכירות מוצרי חשמל קטנים

שם העסק: רמזור

שנת הקמה: 1965

האנשים שמאחורי העסק: האחים רוני ואלי.

על העסק: רמזור, חנות למוצרי חשמל, קיימת כבר יותר מחמישה עשורים ומציעה מגוון רחב של מוצרי חשמל קטנים. החנות נמצאת במדרחוב במרכז ראשון לציון.

לרמזור מוניטין של בית עסק של פעם אשר שומר על מעגל לקוחות נאמן לאורך יותר מארבעה עשורים. יכולתה של רמזור להתקיים לאורך שנים רבות לצד מתחרות ענק להן סניפים בכל הארץ, מאפשר להבין עד כמה חנות ייחודיות זו בתחום החשמל בולטת ומובילה בכל ראשון לציון.

איך התחלנו: "את העסק הקים אביהם של אלי ורוני עוד ב-1965. בשנים האחרונות החלו אלי ורוני לנהל את החנות שאותה הקים האב מאפס תוך שמירה על איכות שירות אליה הרגיל אביהם את כלל לקוחותיו בראשון לציון והסביבה. אלי מדגיש שחלק מהיכולת לקיים עסק מצליח לאורך כל כך הרבה שנים מתאפשר תוך שמירה על קהל לקוחות נאמן שזוכה לקבל שירות מקצועי".

מה הקורונה לימדה אותנו: "בשל משבר הקורונה נאלצו האחים רוני ואלי לסגור את החנות במשך חודשיים שלמים. סגירת החנות פגעה, באופן טבעי, בעבודה. כשנפתחה החנות, הייתה תנועה דלילה יותר של לקוחות בשל משבר הקורונה".

ליצירת קשר: כתובת: רוטשילד 36, ראשון לציון. טלפונים: 050-7733777 (רוני),
050-5291609 (אלי).

שלווה: "תמיד היינו קשובים ללקוחות"

צילום: ססיליה סנטנה

שם העסק: שלווה כלים חד פעמיים

שנת הקמה: 2000

האנשים שמאחורי העסק: עסק משפחתי – אלדד ואדם מזרחי (אבא ובן).

על העסק: רשת חנויות ענקיות ומקצועיות במיוחד עם מוצרים לשולחנות ערוכים וכל מה שצריך לאירועים. ברשת תמצאו מחלקות גדולות עם כל המוצרים שלהם אתם זקוקים למטבח ולניקיון הבית.

בהאנגר בראשון לציון יוכלו הלקוחות ליהנות ממגוון רחב של יותר מ-8,500 מוצרים שונים ובו צוות מקצועי במקום אשר יוכל ללוות אתכם בעת הקנייה על מנת שתוכלו לבור בסל מוצרים שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

איך התחלנו: אדם מספר כי בגיל ילדות היה רואה איך אימו משקיעה זמן רב הן בהכנות לחגים כשבזמן החג עצמו היא איננה יכולה ליהנות מאווירת החג ולהיות יחד עם המשפחה כשהיא מתפנה למלאכת שטיפת הכלים והניקיונות. העובדה שאימו מתפנה למשימות הניקיון ולא לזמן איכות עם המשפחה החלה להיות הסנונית הראשונה שהביאה את אדם לעסק שהוא מנהל כיום. כשהיה אדם בן 15, אביו עבד כמוביל קונטיינרים בנמל, ובשלב מסוים החליט שהוא רוצה שינוי בחיים. השניים החלו במכירת חומרי ניקיון ומוצרים נוספים מדלת לדלת ולעסקים קטנים. אט-אט העסק החל להתפתח, ואדם מספר כי תמיד היו קשובים ללקוחות ותמיד דאגו לרצות אותם עד כמה שניתן.

מה הקורונה לימדה אותנו: "למדנו שני דברים מרכזיים – ראשית, להמשיך לייבא את הסחורות שלנו ולדאוג למחירים הכי טובים ללקוחות, מכיוון שכבר לפני המשבר ידענו שהישראלים יודעים לקנות במחירים מצוינים, ושנית, למדנו שבניהול של עסק צריך תמיד לקחת בחשבון שיש ירידות ודברים לא צפויים שלא תמיד בשליטתנו".

ליצירת קשר: כתובת: שד' יוסף לישנסקי 18, ראשון לציון (בווייז: שלווה ראשון). סניף נוסף: סנט בוסי ג'ורג' 3, קרית עקרון (בווייז: שלווה עקרון). לרכישה באתר לחצו כאן, לפייסבוק לחצו כאן.

שי תכשיטים: עיצוב אישי, שחזור ושנים של מוניטין

שי תכשיטים. צילום: באדיבות שי תכשיטים

שם העסק: שי תכשיטים

שנת הקמה: 1968

האנשים שמאחורי העסק: העסק מנוהל על ידי שלי, כשעל הקמתו בסוף שנות ה-60 אחראים הוריה, רבקל'ה ואיציק טופורובסקי.

על העסק: העסק המשפחתי, שרואה את נושא השירות והאמינות כראשון במעלה, עבר למשכנו החדש בפברואר האחרון וכולל עבודות יד, עיצוב אישי של תכשיטים על ידי שלי עצמה, שחזור תכשיטים, הקמה לתחייה של תכשיטים ישנים וכמובן מכירה של תכשיטי זהב ויהלומים.

איך התחלנו: העסק הוקם על ידי הוריה של שלי כחנות מתנות, שבהמשך הפכה לחנות תכשיטים שקיימת כבר יותר מחמישה עשורים.

מה הקורונה לימדה אותנו: "תקופת הקורונה הגיעה לאחר השיפוץ והמעבר למקום החדש. שלי מציינת שתקופה זו חידדה לה את הצורך בהקמת פלטפורמה של מכירת התכשיטים באמצעות המרחב הדיגיטלי".

ליצירת קשר: כתובת: רוטשילד 53, ראשון לציון. טלפון: 052-5554526. לאתר לחצו כאן, לפייסבוק לחצו כאן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר