העסקים שעושים את ראשון לציון: "הטיפול באחרים גורם לי להרגיש מאושרת"

פרויקט משותף של רשת שוקן ובנק הפועלים לעידוד קנייה בעסקים מקומיים: הכירו את מכון הקוסמטיקה של ענבר ואת הכפר הקסום לבילוי משותף עם הילדים

פורסם בתאריך: 17.8.20 15:35

הכפר הקסום: פעילויות, "השור הזועם" ושחייה לילית

הכפר הקסום. צילום: בריכת הכפר הקסום ראשל"צ

שם העסק: הכפר הקסום

שנת הקמה: 2004

האנשים שמאחורי העסק: הבעלים הוא מארק בלכר, בן 55.

על העסק: הכפר הקסום רואה עצמו כמקום ייחודי וקסום המחבר בין הילדים וההורים דרך פעילות משותפת של חוגים, מתנפחים, משחקייה, בריכות, מדשאות שבהן מרחבים למנגלים, לצד מסעדה ומזנון ברמה גבוהה. אחת מהאטרקציות החדשות במקום הוא "השור הזועם". אטרקציה בה תבחנו ביכולתכם, הילדים והמבוגרים, להישאר על גבו של שור רודיאו שמהרגע הראשון ינסה להוריד אתכם מגבו. כמו כן, בנוסף לפעילות הרחבה לילדים במקום יכול קהל הלקוחות המבוגר ליהנות מבריכה חצי אולימפית מוצלת ואף מאירוע שחייה ליליים בכל ימי שלישי ורביעי.

איך התחלנו: "המקום שעליו יושב הכפר הקסום היה מוזנח ולא מטופח. לאחר עבודה מאומצת נפתח הכפר הקסום, שכיום העומד בכל תווי התקן והבטיחות ואף בתו הסגול של משרד הבריאות לתקופת הקורונה".

מה הקורונה לימדה אותנו: "מדובר בתקופה מאתגרת ולא פשוטה. מארק עבד ועובד בערוץ ישיר עם משרדי הממשלה ופועל כיום נמרצות לקבל אישור ממשרד הבריאות לפתוח לקהל לקוחותיו גם את הבריכה לפעוטות".

עוד משהו: לצד ההתאמות שנעשו במקום לתקופת הקורונה, הכפר הקסום כוללת בתוכו מצילים מקצועיים בכל מרחבי הבריכות, חדר עזרה ראשונה מקצועי המאויש בכל רגע נתון, עמידה בתקנים המחמירים אודות המים בבריכה, אזורים מוצלים להגנה בפני השמש וברזיות עם מים קרים לשתייה.

ליצירת קשר: כתובת: יוסף וריסיה ליבין, נחלת יהודה החדשה, ראשון לציון. טלפון: 052-2337444 (אשת קשר: שנית).

לכניסה לאתר לחצו כאן   לפייסבוק לחצו כאן  לאינסטגרם לחצו כאן 

 

גד מדיקל: "מנגישים את הטיפולים לכל הלקוחות"

ענבר גד. צילום: ניר אפשטיין

שם העסק: גד מדיקל

שנת הקמה: 2017

האנשים שמאחורי העסק: ענבר גד, בעלים.

על העסק: שירותי קוסמטיקה רחבים הכוללים הסרת שיער בלייזר, פדיקור, מניקור, טיפולי שעווה, לק ג'ל ועוד. טיפולי הסרת השיער במקום מיועדים לא רק לנשים אלא גם לגברים ולבני נוער.

בגד מדיקל תוכלו לבחור בין מספר חבילות טיפולים המוצעות במקום.

חבילת מניקור ידיים הכוללת שיוף ועיצוב ציפורניים, מריחת לק, הסרת עור יבש מסביב לציפורניים, לק ג'ל, הסרת לק ג'ל ועיסוי ידיים עם קרם.

חבילת פדיקור רגליים הכוללת שיוף ועיצוב הציפורניים, מריחת לק בסיס וטופ, פדיקור קליל בתוספת ג'ל, לק ג'ל ללא מים, פדיקור קליל לחורף, מריחת שמני הזנה, טיפולי פילינג, הסרת לק ג'ל מהציפורניים ועוד.

חבילת הסרת שיער הכוללת טיפולי שפם בשעווה, עיצוב גבות בשעווה או פינצטה, שעווה ביקיני, שעווה בידיים, שעווה בבית השחי, הסרת שיער פנים באזור הלחיים והסנטר, טיפולי IPL להסרת שיער לצמיתות וצביעת גבות.

איך התחלנו: "עבדתי עם בעלי בעסק משותף, וחשתי שהגיע הזמן להיות לגמרי עצמאית. לימודי הקוסמטיקה הובילו אותי בהמשך לפתיחת העסק. שירותי הקוסמטיקה התרחבו אט-אט עד שהתקבלה ההחלטה לפתוח מקום מסודר. הטיפול באחרים מאפשר לי גם לחוות טיפול בעצמי, כשאני מתעוררת בכל בוקר מאושרת מהבחירה שעשתי".

מה הקורונה לימדה אותנו: "למדנו עד כמה עצמאי צריך להפגין גמישות בעבודה, לבוא לקראת הלקוחות מבחינת המחירים ולהצליח להנגיש את הטיפולים לכל הלקוחות".

ליצירת קשר: כתובת: הגבורה היהודית 10, ראשון לציון. טלפון: 050-8187110.

אתר: לכניסה לאתר לחצו כאן 

 

רוצים להכיר את העסקים שעושים את ראשון לציון? לחצו כאן 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר