העסקים שעושים את ראשון לציון: "לקוחות מרוצים תמיד חוזרים"

פרויקט משותף של בנק הפועלים ורשת שוקן לעידוד קנייה בעסקים מקומיים: הכירו את החנות עם אריזות מתנות הכי מקוריות שיש, את החנות הוותיקה לשלטים וחותמות ואת הבוטיק הייחודי לבגדי נשים

פורסם בתאריך: 16.8.20 10:47

אוזן: "לקוחות מרוצים תמיד חוזרים"

אוזן דפוס ושלטים. צילום: באדיבות אוזן דפוס שלטים.

שם העסק: אוזן שלטים חותמות ודפוס

שנת הקמה: 1974

האנשים שמאחורי העסק: אופיר אוזן (43), הבעלים. "את העסק פתח אבי ואני הצטרפתי בשנת 1994", מספר אוזן.

על העסק: "העסק שלנו הוא עסק עם ותק שמעניק שירות לעסקים ולמוסדות – הכנת שלטים ממגוון רחב של חומרים – שלטי פח, שלטים עם תאורה, שילוט פנים וחוץ ועוד, ייצור של כל סוגי החותמות ומבחר רחב של עבודות דפוס. העסק שלנו זוכה כבר שנים רבות לפידבק חיובי מצד הלקוחות ומספק מוצרים ושירות ברמות הכי גבוהות. באתר האינטרנט שלנו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של דוגמות בפרויקטים בהם לקחה אוזן חלק, בין אם בפרסום של שלטים לחברת מקורות, לחברות הבנייה סרוגו ובר און, קניון רמות ועוד רבים וטובים. בתחום האירועים מצטיינת אוזן בעיצוב של הזמנות לאירועים משפחתיים דוגמת חתונות עם עיצוב ייחודי ונגיעה אישית בכל הזמנה אותה היא מפיקה".

איך התחלנו: "אבי, איש מקצוע בתחום, פתח את העסק לפני הרבה שנים. העסק המשפחתי פרח ואני הצטרפתי מאוחר יותר".

מה הקורונה לימדה אותנו: "הקורונה הביאה איתה בשורות רעות לרוב העסקים אבל אפשר לומר שאיכות השירות והמוצרים שלנו החזיקו אותנו בצורה יפה גם לאחר תחילת הקורונה. לקוחות מרוצים תמיד חוזרים, וזהו סדר העדיפויות שלנו".

ליצירת קשר: כתובת: רוטשילד 52, ראשון לציון. טלפון: 03-9658758. פקס: 03-9560048. מייל: [email protected].

לאתר לחצו כאן 

בוטיק אלס: "המוצר מוכר את עצמו"

אלס בוטיק. צילום: באדיבות אלס בוטיק

שם העסק: בוטיק אלס

שנת הקמה: 1995

האנשים שמאחורי העסק: אליאור (36).

על העסק: מוצרי בוטיק לנשים, מהלבשה תחתונה ועליונה ועד נעלי נשים. החנות, שקיימת כבר יותר מ-15 שנים, מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ.

הבוטיק הייחודי בהנהלתו של אליאור כולל מגוון רחב של מוצרים לנשים אשר שווה ביקור במקום לעיתים קרובות למול המגוון הרחב המתחלף בחנות. בין היתר, ניתן למצוא בחנות פריטי לבוש שהפכו חלק בולט באופנת הקיץ הנשית, כשבין הפרטים תמצאו חליפות ריבס עם גופיית טיקטק במידות מדיום וסמול, חליפות טאי דאי, אוברול ג'ינס במידות סמול, מדיום ולארג' וחליפות חצאית מחטבות בצבעי שחור ירוק ואבן.

איך התחלנו: "לאחר עבודתי ברשת פאקטורי 52 במשך כמה שנים החלטתי להפוך לעצמאי בתחום. התחלתי לייבא בגדי מעצבים, ומשם הכל התקדם עד לפתיחת החנות בראשון לציון".

מה הקורונה לימדה אותנו: "השירות שלנו תמיד היה מצוין, אבל המוצרים שלנו הם מוצרי בוטיק והמוצר מוכר את עצמו. אנחנו לא לוחצים אף פעם על הלקוח והלקוחות שמגיעים לרוב יודעים בדיוק מה הם מחפשים. הקורונה אימתה שאיכות המוצר מקדמת את העסק כמו גם השירות החם שלנו שנותן ללקוח ערך מוסף בחוויית הקנייה".

ליצירת קשר: כתובת: ז'בוטינסקי 30, ראשון לציון

לכניסה לפייסבוק לחצו כאן 

האסקי מתנות: לא מפסיקים להפתיע במארזים ועטיפות

האסקי מתנות. צלם: שלמה פורתי

שם העסק: האסקי מתנות

שנת הקמה: 2018

האנשים שמאחורי העסק: הבעלים הם ברק ובת זוגו לי – שוזרת פרחים ומעצבת פנים. ברק עוסק בניהול העסק, כשבעבר שימש כשנתיים בלונאי לאירועים. עם הזמן החליטו בני הזוג להתרחב ולהתמקצע גם בתחום עטיפת המתנות.

על העסק: האסקי מתנות מתמחים באריזת מתנות תוך שימת דגש על חידוש וגיוון מלאי המתנות בחנות. החנות מבצעת משלוחים, בעיקר לאזור המרכז אך גם לאזורים נוספים ברחבי הארץ. ניתן להתרשם מעיצובים ומאריזות בעמוד האינסטגרם של החנות. האסקי מתנות מתגאים ביצירת מארזים ועטיפות המוגנים תחת זכויות יוצרים. כל הרעיונות לפיתוח המארזים בחנות הם פרי דמיונם של ברק ולי תוך שהם שואפים עם הזמן להמציא עצמם מחדש ולהפתיע במארזים ועטיפות שטרם נראו בשום מקום אחר.

איך התחלנו: "העסק הוקם תחילה ב-2018 בקריית מלאכי בחנות קטנה של בלונים ופרחים אותה ייסד ברק פורתי, כשהחזון של אותה חנות היה ליצור מתנות מרגשות ומפתיעות יגרמו לכל מי שמקבל אותן לשמוח ולהתרגש. השאיפה להתרחב הביאה את האסקי מתנות לפתוח כעת סניף חדש גם בראשון לציון".

מה הקורונה לימדה אותנו: "שחשוב מאוד לתת שירות אפילו יותר מבדרך כלל. צריך להיות הרבה יותר סבלני וקשוב ללקוח. אפשר להוציא לקוחות מאוד מרוצים גם דרך האתר ופייסבוק".

ליצירת קשר: כתובת: הלח"י 12, ראשון לציון. טלפון: 053-5223212.

לפייסבוק לחצו כאן 

לאינסטגרם לחצו כאן 

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר