נאוה דנינו (צילום: עצמי)
נאוה דנינו (צילום: עצמי)

"תמיד להיות שם בשביל הלקוח"

16 שנים בבנק. חובבת אפייה ומאוד אוהבת ללמוד. הכירו את נאוה דנינו, מנהלת מחלקת בנקאות אישית בסניף רוטשילד בראשון לציון, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 15:14

שם: נאוה דנינו.

מגורים: יבנה.

מצב משפחתי: בת 40, נשואה ואימא לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: 16 שנה.

תפקיד: מנהלת מחלקת בנקאות אישית בסניף רוטשילד בראשון לציון. "מדובר בתפקיד מאוד מאתגר שמשלב, מצד אחד, את העבודה מול קהל הלקוחות, ומצד שני, את ההכוונה של העובדים, על מנת שייתנו ללקוחות את המענה הטוב והמקצועי ביותר עבורם, את הפתרון שנכון להם, והכל בשיתוף פעולה עם הלקוחות ובשקיפות".

למה דווקא בנקאות אישית: "הבנקאות האישית היא הקשר הראשון של הלקוחות עם הבנק. זה מתחיל כשהם חיילים וממשיך כשהם מתחתנים ומקימים משפחה. אני מלווה אותם לאורך כל החיים בכל השלבים, גם בזמנים הטובים וגם בזמנים הפחות טובים, וזה הכיף".

מה החזון שלך: "החזון שלי הוא להיות שלמה בכל יום עם מה שאני עושה. לדעת שעמדתי בהתחייבויות שלי כלפי הלקוח וכלפי הבנק. לשים את הלקוח במרכז בהתאם למה שנכון לו".

 

 

מוטו בעבודה: "שירות מקצועי וסבלני, ולהיות שם בשביל הלקוח".

סיפור בלתי נשכח: "היה לי לקוח על ערש דווי, והוא היה צריך לחתום על מסמכים. הוא היה מאושפז בבית חולים, ולא יכול היה להגיע לבנק. הגענו עד אליו, לבית החולים, כדי להחתים אותו. זו הייתה הפעם האחרונה שראינו אותו".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו יודעים לפרגן ולהגיד את המילה הטובה כשצריך, אבל גם להעביר ביקורת, ואנחנו לוקחים הכל לתשומת ליבנו, כדי לשפר".

המתחרים: "אנחנו עומדים בכבוד מול המתחרים שלנו, ולראיה – כל הזמן עוברים אלינו לקוחות חדשים".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני חובבת אפייה ומאוד אוהבת ללמוד. אני כל הזמן מעשירה את עצמי, לומדת ביחד עם הבנות שלי, ואם לא הייתי עובדת בבנק, בטח הייתי עוסקת בהוראה".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "בבנק. אני מאוד אוהבת את העבודה בבנק ומכוונת לתפקידי הנהלה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר