לי ברקוביץ' ואביב ממן. הצעת נישואים למרגלות מגדל אייפל (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של לי ברקוביץ')
לי ברקוביץ' ואביב ממן. הצעת נישואים למרגלות מגדל אייפל (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של לי ברקוביץ')

קולולו: הצעת נישואים מהאגדות חיכתה ללי ברקוביץ' למרגלות מגדל אייפל

לפני שלושה ימים, בעת טיול בפריז, הציע אביב ממן, הצעת נישואים ללי ברקוביץ', בתם של טלי ואיל. לאחר שיט על הסיין צעדו השניים אל מרגלות מגדל אייפל, שם חיכו לברקוביץ' 1,500 פרחים ושלט שעליו נכתב "Marry me". היא, איך לא, השיבה בחיוב

פורסם בתאריך: 21.2.23 17:26

שמחה גדולה: לי ברקוביץ', בתם הבכורה של טלי ואיל ברקוביץ', תינשא לאביב ממן, בן הזקונים של קולט ומוטי ממן, מהמשפחות המוכרות בשכונת דניה בחיפה.

לפני שלושה ימים, בעת טיול בפריז, העיר הרומנטית בעולם, ערך לה ממן הצעת נישואים מהאגדות. לאחר שיט על נהר הסיין צעדו השניים אל מרגלות מגדל אייפל, שם חיכתה לברקוביץ' הפתעה – 1,500 פרחים ושלט שעליו נכתב "Marry me". היא כמובן השיבה בחיוב.

 

קולט ממן: "יוסי הבן שלי גר בפריז. הוא דאג לאישור מעיריית פריז כדי שיתנו לו את הרחבה. הוא ארגן שאביב ולי יבואו בספינה, יעלו במדרגות ואז היא תראה את ההפתעה. הם שטו על הסיין במשך שעתיים, ובאותו הזמן יוסי דאג שהכל יהיה מוכן. הם הגיעו בדיוק בשעה 19:56, כשהאורות מתחילים להידלק במגדל אייפל. לי התרגשה מאוד, ואני התרגשתי בשבילה. היא ילדה מדהימה".

הזוגיות של ברקוביץ' (26) וממן (27) סוגרת שלוש שנים. לפני המעבר של ברקוביץ' לעיר הגדולה הם היו ידידים שמתגוררים באותה השכונה, והאהבה שניצתה ביניהם הובילה לזוגיות. ממן הוא סטודנט למינהל עסקים שמסיים בקרוב את לימודיו, וברקוביץ' היא בעלת סטודיו לאימון גופני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר