האידאה והראנטו בר חוזרים לפעילות: "השתמשנו בחסכונות אבל מאמינים שנצליח"

האחים חן וליאור לוריא מתכוננים לחזרה לפעילות אחרי חודשיים של הדממה, שבמהלכה שיפצו את הברים שבבעלותם

פורסם בתאריך: 24.5.20 16:04

גם האחים חן וליאור לוריא מתכוננים לפתיחתם המחודשת של הברים האידאה והראנטו בר, בתקווה שיצליחו לכסות את ההפסדים הגדולים שנגרמו להם במשבר הקורונה.

האחים לוריא הם בעלים של שלושה עסקים בתחום המזון בראשון לציון: הראנטו בר, פיצה רומא ואידאה בר. כבר חודשיים ששניים מתוך שלושת העסקים סגור – בר האידאה, אחד הברים הוותיקים ביותר בעיר, שפועל כבר יותר משלושה עשורים.

עם התפרצות הקורונה, נאלצו חן בן ה-38 וליאור בת ה-22, לסגור את העסקים בבעלותם, פרט לפיצה רומא, שפעל במתכונת של משלוחים. ביום רביעי הם יחזרו למעין שגרה בצל המשך המאבק בהתפשטות הקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"היה קשה לסגור את שני הברים שלנו", מספר חן, "היה להודיע לעובדים שעד להודעה חדשה אין להם עבודה. בברים שבבעלותנו העובדים הם משפחה, שעושים הכל אחד למען השני. זה הבית שלנו ולא שיערנו לעצמנו שהתקופה תהיה כל כך ארוכה. זאת הייתה פעם ראשונה שנאלצנו להתמודד עם משבר כלכלי חמור שנמשך כל כך הרבה זמן".

חן לוריא, דמות מוכרת בעיר מחיי הלילה, נמצא כבר 18 שנה בתחום, נשוי ואב לשלושה ילדים. "בישראל הדברים לא הולכים לאט וקל, ולכן לפני שפתחתי את הפיצה חשבתי על עסק אחר שהוא לא בר. זה אחד הדברים שנתנו לי לצוף מעל המים בתקופה הזו, עם המשלוחים שעבדנו יפה, אני לא יודע איך הייתי שורד אם לא הייתה לי את הפיצרייה".

במקביל לעבודה בפיצרייה, את החודשיים של סגר הקורונה  ניצלנו האחים לוריא לטובת שיפוצים בברים שבעלותם. "אף פעם לא היה לנו זמן לשדרוג ושיפוץ", מספרת ליאור, "וידענו שלשבת ולהתאבל לא יביא אותנו לשום מקום. אז במקום לשבת בבית ולשקוע בדיכאון, שיפצנו וחידשנו כדי לחכות ליום שאחרי, והנה הוא מגיע ביום רביעי ויש התרגשות גדולה".

הפתיחות החגיגיות של האידאה והראנטו בר יתקיימו ביום רביעי, והאחים בטוחים שקהל הלקוחות הקבוע יגיע. "אנחנו מאמינים שבפתיחה תהיה תפוסה מלאה", אומר חן, "כבר עכשיו הטלפונים שלנו לא מפסיקים לצלצל, הצוות כולו מוכן ומתרגש לקראת הפתיחה. ההנחיות של משרד הבריאות מאוד ברורות ולא תהיה לנו שום בעיה לעמוד בהם ולדאוג שהברים יהיו נקיים ובטוחים", אומר חן.

"אומנם נאלצנו להשתמש בחסכונות שלנו על מנת לכסות על ההפסדים, אבל אנחנו אופטימיים ומאמינים שנצליח לשקם את הברים בעזרת הקהל שלנו שיבוא ויפרגן לנו ויחזיר למקום את הדופק", הוא מסכם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר