גילי ארגוב מפרק את החבילה: "עכשיו כשהאשה והילדים לא בבית – יש לי זמן ליצירה"

גילי ארגוב מספר על הפרידה באמת סופית (לפחות לעת עתה) ומתייחס לאשה החדשה בחייו. ורד ארגוב: "אשה נשואה עם שלושה ילדים, שאוהבת את בעלה, לא עוזבת את הבית סתם"

פורסם בתאריך: 3.5.20 13:47

כשבעה חודשים לאחר לידת ביתם אליאן, ורד וגילי ארגוב מפרקים את החבילה והם בדרך לגירושים. כך חשפה ליאורה ממעריב שאף הצביעה על זהותה של האשה החדשה בחייו של ארגוב.

גילי ארגוב, בן 46, ידע עליות ומורדות בחייו ובחיי הנישואים עם ורד אשתו. השניים יצאו לא פעם  בהצהרות הנוגעות להמשך חייהם המשותפים, אלא שהפעם זה נראה סופי. זאת, לאחר שהשניים פתחו תיק ברבנות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפרידה של בני הזוג שמתגוררים בראשון לציון ובה מגדלים את שלושת ילדיהם, אירעה בצל משבר הקורונה. משפחת ארגוב התפצלה לשני בתים, גילי נשאר בבית שבמערב ראשון לציון ואילו ורד חזרה לבית הוריה שבבית שמש יחד עם שלושת ילדיהם: זהר הבכורה בת השנתיים וחצי, מיכאל בן השנה וחצי ואליאן בת השבעה חודשים.

לפני כשבועיים בחג הפסח ביקר ארגוב את ילדיו ובילה עמם במשך שלושה ימים. "היינו ביחד, טיילנו, קניתי להם מתנות ופינקתי אותם למרות הסגר של הקורונה וסגירת הקניונים", הוא מספר, "הילדים גרים עם ורד ובאים אלי לביקורים. אני מחכה כבר לביקור הבא".

"קשה לי עם הפרידה. ורד היא זו החליטה לעזוב ועברה לגור אצל אמא שלה", הוא מוסיף, "היא חיפשה שקט, והתגעגעה לטיפול המסור של אמא שלה, לאוכל ולפינוקים. היא ילדה של אמא, כל הסיפור לא בא לי טוב, חיפשתי אישה בבית שתהיה לגבר שלה, שתטפל בילדים, שתבשל, שתנקה, שתכבס, אבל זה גדול עליה".

ומה עכשיו?

"עכשיו נשאר לנו לחתום על הגט ועל עוד כמה מסמכים ואני מקווה שאמשיך בחיים שלי, והיא תמשיך בחיים שלה. היא בקשר טוב עם המשפחה שלי, איתי פחות, אבל זה בסדר מבחינתי".

וכשארגוב נשאל על ריקי בילבי מוניקה שטרן, האשה החדשה בחייו שחשפה ליאורה, הוא משיב: "אנחנו לא בני זוג. אנחנו חברים שנים, מאז שאנחנו ילדים. יצאנו בעבר וחזרנו קצת לקשר אחרי המון שנים. אבל היא לא בת הזוג שלי. יש לנו הערכה וכבוד אחד לשנייה".

"יש לי יותר זמן לעשייה וליצירה מאז שורד והילדים לא בבית. אני מוציא שיר חדש 'זו את' ומחכה שהמשק ייפתח ושאחזור להופיע, יש לי המון הפתעות לקהל. גם בראשון לציון".

ורד ארגוב אמרה בתגובה: "יש לי ילדים קטנים שאני אוהבת ומגדלת אותם יום יום כמעט לבד. אני משקיעה בהם את כל כולי ולמענם לא אכניס את התקשורת ליחסים שלי עם גילי.
אני רק יכולה לומר שהמהירות בה התקשורת מסקרת רק צד אחד היא חסרת אנושיות, לא מדויקת ולא קרובה לאמת".

"כל ניסיון להציג אותי באור שלילי בעיניח הציבור חוטא למציאות ופוגע בילדיי. אשה נשואה עם שלושה ילדים, שאוהבת את בעלה, לא עוזבת את הבית סתם. יש סיבה לדברים וכנראה היא מספיק חמורה. לצד התקופה הקשה שאני עוברת אני רוצה להודות לאמא שלי שפתחה לי ולילדים את ביתה ודואגת שרק יהיה לי ולהם טוב".

בימים אלה חזר ארגוב למנהלו ומפיקו אסי אמסלם וכעת הם משתפים פעולה בשנית. בימים אלה יצאו השניים בקמפיין הדסטארט שנקרא "המלך ואני", לשם סיום הקלטות האלבום שהעבודה עליו החלה לפני שלוש שנים. אמסלם וארגוב מציעים לקהל לתמוך בפרויקט הפקת האלבום.

 

 

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. הלוי סימי

    גילי היקר, עם כל הכבוד תתבגר.
    תשמור על אשתך והילדים. תפנק אותה ותעזור לה. כל הקישקושים מל זוגיות או על חברויות חדשות זה סתם…. אל תחפש תירוצים, תהיה שם למען האשה והילדים. תודה

  2. רחל

    ורד היקרה
    הענקת לגילי את המתנה הכי יפה שאפשר להעניק לאדם בחייו-
    משפחה ושלושה ילדים נפלאים
    ןהמעשה הנפלא הזה שעשית. לא ישכח לעולם

    שהשם ישמור אתכם וינחה אתכם בדרך הנכונה אנשים יקרים –
    גילי ורד והילדים היקרים

  3. אורטל

    גילי אם אין לך כלום עם ריקי בילבי בילבי שטרן בילבי מוניקה אז למה אתה קורא לה בפייסבוק שלה נסיכה שלי ויפה שלי ומאמי ומביע כלפיה אהבה ?
    קצת כבוד לאם ילדיך ! בקושי נפרדתם וכבר אתה קורא לאישה אחרת נסיכה שלי יפה שלי ? מאוד לא הגון !
    נראה את גברת ריקי שטרן תעשה למענך מה שוורד וייס עשתה למענך, מאוד קל להיות נחמדה ומקסימה כשאין שום התחייבות.
    אגב, לכבס ולנקות ולבשל וכל עבודות הבית וגם לגדל את הילדים זה מאוד לא קל ואשה זה לא שפחה ! היית צריך להביא לה עזרה, מישהי שתעזור לה ולא לדרוש שהיא תעשה את הכל לבד, היא גם בן אדם כמוך.
    חבל…. עצוב לי בשבילך שפירקת בית ואיבדת אשת בית טובה ונאמנה שאהבה אותך בטירוף.
    שיהיה לך המון הצלחה עם האלבום החדש.

  4. הילה

    מהממת, מי בכלל שופט אותך!?
    ויפה שעה אחת קודם
    התברכת באמא וסבתא שעוזרת לא מובן מעליו!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר