טיילור מלכוב

ויתרה על התיכון בראשון לציון: בגיל 17 טיילור מלכוב פורשת מהלימודים

לאחר ניסיון לשלב בין הלימודים לבין הקריירה, כוכבת הילדים טיילור מלכוב החליטה לפרוש מהתיכון

פורסם בתאריך: 7.1.20 17:14

כוכבת הילדים טיילור מלכוב בת ה-17 החליטה לפרוש סופית מהלימודים, זאת לאחר ניסיון שלא צלח לשלב בין לימודי התיכון לבין הקריירה המוצלחת, על ידי מעבר לבית ספר אקסטרני בראשון לציון.

טיילור היא כוכבת רשת מצליחה, המתחזקת קריירה מוסיקלית לצד בן זוגה בן זיני, בן ה-23. יחד הם מופיעים ברחבי הארץ, מדגמנים, ומשחקים בסדרת הנוער "תברחו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מלכוב ניסתה בשנים האחרונות לשלב בין שגרת חייה האינטנסיבית לבין בית הספר, ובשנה שעברה החליטה לעבור ללמוד בכיתה י"א בתיכון אקסטרני בראשון לציון, כדי לנסות ולשלב בין הלימודים להופעות והצילומים. אך, מתברר שהניסיון לא צלח, ואתמול (שני), נודע כי מלכוב החליטה לפרוש באופן סופי מהלימודים לטובת הקריירה.

למרות שכוכבות ילדים בנות גילה כמו נועה קירל, אגם בוחבוט ואלין כהן כן הצליחו לשלב את הלימודים עם הקריירה האינטנסיבית, מלכוב החליטה לוותר על הלימודים, לאחר שלא הגיעה לבית הספר מתחילת השנה.

מאז ההודעה הדרמטית הועלתה ביקורת רבה נגד מלכוב על היותה דמות לחיקוי והערצה בקרב בני הנוער, ועל החשש כי בני נוער רבים יעדיפו לצאת כמוה לעבוד ולוותר על הלימודים. מנגד היו גם כאלה שחשבו כי מדובר בהחלטה נכונה. כך גם אושיית הרשת וכוכב "הצינור" סמיון גרפמן מבת ים, שהביע תמיכה במלכוב.

"ברור שבית הספר זה אחד הדברים הכי הזויים שיש בחיים של הילדים שלנו. מערכת החינוך של היום לא התאימה את עצמה לעולם המודרני. טיילור, אוהבים אותך. תאמיני לי, את לא צריכה את בתי הספר יותר, את יכולה ללמד אותם מה זה החיים האמיתיים"

ממשרד יחסי הציבור של טיילור מלכוב נמסר בתגובה: "המסגרת הלימודית מאוד הגבילה את העבודה שלה שנמצאת בעומס שיא. יחד עם הוריה, טיילור החליטה שהיא מתמקדת כרגע בקריירת המשחק והדוגמנות שלה, ובמקביל לומדת באופן פרטי עם מורים פרטיים ועתידה לגשת לבגרויות בסוף השנה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר