האוטו בר

איש חיי הלילה שניצח את הסרטן: "חוזר בכל הכוח לאוטו בר"

רק לפני חודש חזר ברק בירנבאום לאוטו בר, אחרי חודשים ארוכים וקשים של התמודדות עם המחלה. עכשיו הוא מתכנן להתסער

פורסם בתאריך: 14.6.19 09:43

"גם כשקיבלתי את הבשורה הכי קשה בחיים שלי ידעתי שאני מתגבר על זה וממשיך הלאה. הייתי אופטימי לאורך כל הדרך", מספר איש חיי הלילה ברק בירנבאום, המוכר בכינויו "בירקי", הבעלים של האוטו בר ברחוב רוטשילד. בחצי השנה האחרונה הוא נעלם מהמקום, כשרק החוג הקרוב אליו ידע מה הסיבה: מחלת הסרטן, שהופיעה משום מקום ושיבשה את חייו.

בירקי סיים לפני כחודשיים את הטיפול הכימותרפי האחרון. כיום הוא מספר על ההתמודדות עם מחלת הסרטן, על לידת בנו הבכור, על ניהול העסק בהיעדרו וגם על בשורה חדשה באוטו בר שאוטוטו הופכת את המקום לבילוי הכי נחשב בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בירקי, בן 31, נשוי ואב לתינוק בן שנה, פתח את האוטו בר לפני שש שנים עם כמה חברים, וכיום הוא הבעלים היחיד של המקום. הוא מוכר בראשון לציון כאיש חיי לילה כבר יותר מעשור, מתחילת שנות ה-20 שלו, אשר התחיל כיחצ"ן ברים בעיר.

ברק בירנבאום

"הכל בא בבום", מספר בירקי, "בוקר אחד בספטמבר האחרון ראיתי שהבלוטה בצוואר התנפחה לי. הלכתי לרופאה כדי לבדוק את זה והיא שלחה אותי לבדיקות דם וסי.טי, והתוצאות הראו סרטן בבלוטת הלימפה".

מרגע הגילוי השתנתה שגרת חייו. "כחודש וחצי אחרי הגילוי התחלתי סדרת טיפולים של חצי שנה בתל השומר", הוא מספר, "פעם בשבועיים מתחברים למכונה במשך שש שעות, מהבוקר עד הצהריים. יש כמה ימים אחרי שהם לא קלים – תשישות, חולשה והרבה מנוחה. אז שבוע מרותקים לבית ושבוע אחרי מתפקדים בעבודה וממשיכים בחיים".

בירנבאום מספר על תקופה שבה, עם כל הקושי והתסכול, הוא גם ראה את ההקרבה של החברים והמשפחה וזכה לגדל את בנו, מה שלא בטוח היה עושה אם לא היה נקלע למחלה. "לא פשוט לנהל עסק בשלט רחוק", הוא מספר, "כמעט לא הייתי. עזרו לי בן, איתן ויוני שהם חברים טובים, וגם האחמ"שים בעבודה נתנו את הנשמה במסע הארוך הזה ובכלל כל הצוות. הייתי מעורב בכל אבל בשלט רחוק – הם אלה שניהלו והיו בפועל וזה לא מובן מאליו".

נקודת אור נוספת במסע ההתמודדות שלו עם המחלה היתה המשפחה, אשתו ובנו. "לאורך כל התקופה הוא היה איתי בבית", הוא מספר ומסביר כי "בגלל שמערכת החיסון שלי היתה ירודה מהטיפולים, ביקשו שלא נכניס אותו לגן כדי שלא יידבק ולא יעביר את הווירוסים הביתה, אז נוצר מצב שחצי שנה גידלתי אותו בבית, כמו חופשת לידה מוארכת. כמובן בעזרתה של המשפחה, אבל זה אושר גדול".

לפני כחודש חזר בירקי לעבודה, שערו צומח שוב וגם האהבה שלו למקום ולאנשים שנכנסים ויוצאים, מחבקים ומרימים לחיים בכל רגע, מפגינים את אהבתם אליו. "השיער נשר לי מכל הגוף, זה בהחלט לא נעים, אבל עכשיו הכל מאחורי", הוא מבטיח, "חזרתי בפול אנרגיות ובכל הכוח לעשייה במקום".

כשבירקי מדבר על עשייה, נראה שהאנרגיות נטענות שוב ומגיעות לשיא. "בעוד חודש האוטו בר עובר שיפוץ מטורף", הוא מגלה, "זה נדחה בגלל המצב אבל עוד רגע זה קורה. המקום הולך להיות הכי יפה כאן, ובנוסף תפריט האלכוהול והאוכל הולך לעבור שדרוג".

מה שונה באוטו בר משאר הברים כאן באזור? רוטשילד הרי מוצפת בכאלה.

"האווירה של האוטו, וזה שהמקום מזמין אליו את כל שכבות הגיל. בנוסף אנשים יכולים לחגוג כאן יום הולדת ולרקוד כמו דאנס בר או סתם לשבת על בירה. הם יכולים לבוא עם כפכפי חוף או לבושים לדייט בערב. אין עוד מקום כזה ויש למה לחכות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר