פאב הקיבוץ חוגג שבע שנים: "אנחנו כמו קבוצת כדורגל"

עם חמישה שותפים, ים לפנים ומחירים שפויים פאב הקיבוץ הפך להיות מותג בעיר: מה הסוד ומה מתוכנן למסיבת יום ההולדת הגדולה בעוד שבועיים

פורסם בתאריך: 1.6.19 14:57

אולי לא שמתם לב, אבל כבר שבע שנים שתרבות הבילוי פה, בראשון לציון, נראית אחרת, והבשורה, מתברר, התפשטה למקומות נוספים בארץ. הסוד מאוד פשוט: לבלות בלי לקרוע את הכיס. וכשיש ים ברקע זה בכלל בונוס.

בצהרי יום שישי בעוד שבועיים, 14 ביוני, יחגגו בפאב הקיבוץ בחוף הים של ראשון לציון יום הולדת שבע למקום ששינה את תרבות הבילוי בעיר. הזדמנות כדי לנסות ולהבין מה מיוחד בפאב הזה, ששינה את חוקי המשחק של חיי הלילה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"כשפתחנו את המקום חשבנו על הבליינים שלנו", מספר שי בוקאי, אחד הבעלים של הפאב, "הרעיון היה לקרוא למקום 'הקיבוץ' כי מראש רצינו לתת מחירי אלכוהול כמו בקיבוץ: לא יקרים ומתאימים לכולם".

וזה עבד?

"בוודאי שכן. הקהל לא רוצה לשלם יותר ממה שצריך וזה לגיטימי. זה לא חוכמה לגבות כניסה ועל זה משקאות במחירים מוטרפים. בסופו של דבר הקהל שותה את האלכוהול בבית ומגיע למועדון כשהוא כבר דלוק, ולבעלי המועדון לא יוצא מזה כלום – אז לא חבל?".

באמת חבל.

"נכון. יש בראשון לציון קהל מדהים ונאמן שהולך איתנו לאורך כל הדרך ואנחנו מוקירים את זה. אגב, באים אלינו מכל הארץ. הפכנו להיות מותג וזה כבר מזמן לא רק קהל מראשון לציון. אין ספק שזה מחמיא ובעיקר עושה טוב".

לצד בוקאי מנהלים את המקום שותפיו שי ביטר, אלון בן סולומון, עדיאל שלזינגר ודניאל סמוכה. את המקום הם פתחו בשנת 2012, והוא מתפרש על פני כ-800 מ"ר ומשקיף בקו ראשון לחוף הים של העיר.

בם מקיימים אירועים פרטיים במהלך ימי השבוע מקיימים במקום אירועים פרטיים, ואילו בסופי השבוע הוא הופך למועדון שוקק גדוש צעירים. "עשינו פה לא מעט הופעות של אמנים כמו עדן חסון, נסרין קדרי ואחרים ויש לנו ליינים שמשתנים", מספר בוקאי, "הרעיון הוא באמת להוקיר את הקהל שלנו ולתת לו תרבות בילוי טובה ומיוחדת".

בהתאם לכך, גם חגיגות השבע ייצבעו באווירה מיוחדת. "אנחנו נתחיל עם הופעה של רותם כהן שיבוא לתת הופעה מלאה לקהל", מספר בוקאי, "מעבר לזה יהיו לנו פינוקי אלכוהול ופינוקי מזון שייצאו לבליינים והמון אווירה טובה של חופש, ים ומסיבה. מה צריך עוד?".

 לגמרי. אגב, איך אתם מסתדרים יחד, כל כך הרבה שותפים?

"אנחנו כמו קבוצת כדורגל – כל אחד אחראי על הצד שלו וככה אין שום בעיות. התפקידים שלנו בעסק מאוד מוגדרים וברוך השם עד כה אין שום בעיה".

ומה לגבי כל נושא הרגולציות? העסקים, בעלי מסעדות ופאבים כורעים תחת הנטל הזה. מה איתכם?

"לגבי הרגולציות יש לנו אנשי מקצוע שמטפלים בזה בצורה חוקית ובלי שום בעיות, מעורכי דין ועד רואי חשבון, ואנחנו מתמודדים גם עם המכשולים האלה. זה לא פשוט אבל זה לא נורא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר