דודו אהרון. צילום: ערן בן עמי‎
דודו אהרון. צילום: ערן בן עמי‎

דודו אהרון משיק אלבום חדש – הפיצוץ עם אליקו לא אחר לבוא

"עשו על ההורים שלי סיבוב. הם לא ידעו שהם בשידור חי", טוען דודו אהרון, כזמן שניסה לקדם את אלבומו החדש. השדרן מ"לב המדינה" שערך את אותו ראיון מפורסם עם אמו של אהרון - לא נשאר חייב

פורסם בתאריך: 29.5.19 17:39

ביום שבת האחרון התראיין הזמר דודו אהרון לחדשות 12 לצורך קידום אלבומו החדש "השמחה שלנו". בראיון התייחס אהרון לנישואים הטריים שלו, לנתק הממושך עם משפחתו ולסכסוך המתוקשר עם השדרן הפופולאיר מ"רדיו לב המדינה", אלי כהן, הלוא הוא אליקו. השדרן שלא נשאר חייב, הודיע: "מגיעה לי התנצלות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפריצה הגדולה של דודו אהרון הגיעה לפני כעשור. אז, כשאף אחד עדיין לא הכיר אותו, נהג אליקו מרדיו "לב המדינה", לפרגן בנדיבות ולהשמיע את שיריו כמעט מדי יום. החברות בין השניים נשארה הדוקה גם כשאהרון הפך לאחד הכוכבים הגדולים בישראל ואליקו הפך לשדרן מוביל בתחום.

אלא שלפני כשנתיים, האידיליה בין השניים נגמרה. זאת לאחר שציפורה אהרון, אמו של דודו עלתה לשידור חי ברדיו "לב המדינה" והחלה לספר על מערכת היחסים של בנה עם בת זוגו באותו הזמן, שיר רוזנבלום.

בעוד שאליקו העניק לציפורה במה, היא המשיכה להכפיש את רוזנבלום, קראה לה "שק נחשים" ואף טענה שהיא "כישפה את דודו". הסיפור זכה לכותרות רבות והעמיד את הזמר במצב מביך. בסופו של דבר, ולאחר טקס "הסרת כישוף" שנעשה על ידי מקובל שהוזמן על ידי אימו, נפרדו אהרון ובת זוגו. כיום הוא נשוי לנטלי לוי ואב לבת.

לפני יומיים סיפר אהרון בראיון שקיים לחדשות 12 על הנישואים הטריים שלו והתייחס לראיון המדובר עם אימו. "עשו על ההורים שלי סיבוב", טוען אהרון "הם לא ידעו שהם בשידור חי".

אליקו מצידו לא נשאר חייב. בשידור חי הוא קרא לאהרון שקרן והגדיל לעשות כשכתב פוסט מפורט בנושא: "האמת דודו, שאתה יודע שישבת שם ושיקרת. ההורים שלך הם אלה שביקשו ממני לעלות לשידור חי אצלי. בזמן שההורים שלך עלו לשידור חי, אמא שלך התפרצה לשיחה וסיפרה למדינה שלמה איך לא פתחת לה את דלת הבית שלך, ואיך היא לא אוהבת, בלשון המעטה, את בת הזוג שלך דאז".

"חבל שבחרת להכפיש את שמי בשביל לעשות את ההורים שלך צודקים על חשבון רמיסת האמת", המשיך אליקו, "אז שתהיה לך צפייה נעימה דודו לאמת שאתה ידעת מראש כי סיפרתי לך את זה. בכל מקרה שתרצה להגיע לאולפן אתה מוזמן קודם כל, לכל הפחות, תתנצל כי זה לא מתאים שאתה תגיד שאני עשיתי על אמא שלך סיבוב".

צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של אליקו

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של דודו אהרון מסר בתגובה: "דודו אהרון אינו נוהג לנהל את ענייניו ומחלוקותיו עם איש זה או אחר בתקשורת. את מה שהיה ויש לו להגיד לאליקו הוא יעשה באופן פרטי ואישי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר