גם הרשת חגגה יום ההולדת 41 לרז קינסטליך

כך חגגו בראשון לציון את יום ההולדת של ראשון העירייה הצעיר

פורסם בתאריך: 28.3.19 12:08

גם קבוצות הפייסבוק והפורומים המובלים בראשון לציון הצטרפו אתמול (רביעי) לחגיגות יום ההולדת ה-41 של ראש העירייה, רז קינסטליך.

הברכות התחילו לזרום כבר מהבוקר, כאשר לא מעט תושבים העלו תמונות שלהם עם קינסטליך. גם איריס חזן, מפורום ראשון לציון בימת – התושבים, צירפה תמונה שלה עם קינסטליך, וכתבה: "היום זהו יום מיוחד, יום שמוקדש לך בלבד, יום שבו אותך נשמח, יום שבו אותך נשבח, על אוזן קשובה ועל עזרה מאהבה, על מירב כישורייך ועל שלל מעלותיך, על חיוכך הרחב ועל לבך מזהב". "אין ספק שכל האהבה הזאת מגיעה לו", אומרת חזן, ומוסיפה כי ברכות רבות שזרמו בפורום.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עדי זהר, מנהלת פורום תושבי ראשון לציון, מספרת על החגיגה הגדולה: "אנשים לא הפסיקו לברך, זה באמת מחמם את הלב, כמות האהבה שאנשים נותנים, וזה בהחלט מגיע לו. אני באופן אישי תמיד האמנתי שיגיע רחוק, התשוקה שלו לעזור לתושבים, הכריזמה והלהט הם המפתח שלו, וכמות הברכות מדברות בעד עצמם".

גם זהר עצמה צירפה תמונה לה ושל קינסטליך, וכתבה בין השאר "עברנו דרך ארוכה ולא תמיד פשוטה ביחד. תמיד האמנתי שתגיע לאן שהגעת חדור מטרה עם כריזמה מטורפת ולא רואה בעיניים. אני מאחלת לך היום שתמיד תהיה לך התשוקה והלהט לכבוש עוד יעדים, שתמיד, שתישאר עם רגליים על הקרקע והראש בשמים, והכי חשוב שתמשיך את העשייה הברוכה והנהדרת שלך".

 

אבל חוץ מהחגיגה הגדולה ברשת, חגג קינסטליך עם חברי מועצה ובני משפחה באירוע צנוע שנערך במוזיאון ראשון לציון, שכלל סיור קצר במקום, עוגות ושמפניה.

את היום העמוס הוא סיים בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק שלו, שבו כתב: "תודה לכם על יום הולדת מרגש במיוחד, תודה לכל אלו שהגיעו לברך אותי אישית, לאלו שהתקשרו, לאלו שברכו ברשתות החברתיות, לאלו ששלחו ברכה בוואטסאפ וגם לאלו ששכחו. חיממתם לי את הלב".

"זה היום הולדת הראשון שלי כראש עירייה והמתנה הגדולה ביותר שקיבלתי השנה היא הזכות לשרת אתכם. בהזדמנות הזאת אני רוצה לומר תודה לבנות הלשכה, לחבריי למועצה ולהנהלת העיר. והכי חשוב תודה למשפחתי שהם הכל בשבילי. אני מאחל לכם תושבים יקרים את כל מה שאני מאחל לעצמי ויותר. אוהב אתכם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר