צילום: ניר קידר
צילום: ניר קידר

חדשה בשכונה: ענבל אור עברה לראשון לציון

"אני לא בליינית גדולה ולא תראו אותי בפאבים של ראשון לציון, מכיוון שאני גם אוכלת כשר", אומרת אור שגילתה את התשובה, החלה להתחזק ומספרת כי בחרה בראשון לציון כדי להיות קרובה לבנותיה שבנס ציונה

פורסם בתאריך: 17.3.19 18:56

דיירת חדשה בראשון לציון: ענבל אור שמתגוררת בימים אלה במרכז העיר. אור, יזמית נדל"ן, שמעידה על עצמה כמי שמצאה תשובה ומתחזקת, מקווה למצוא קצת שקט בראשון לציון, לצד המלחמה המתמשכת להוכיח את טענתה לחפותה. "העיר מקסימה", היא אומרת ל"השקמה ראשון לציון" ממקום מושבה החדש, "אני מאוד אוהבת את האזור. שונה קצת מתל אביב אבל זה על הקו – הבנות שלי נמצאות בנס ציונה וזה קרוב לכל מקום, מרכז לכל דבר".

לא קצת רדומה לעומת תל אביב?

"אני לא בליינית גדולה ולא תראו אותי בפאבים של ראשון לציון, מכיוון שאני גם אוכלת כשר. אני מקסימום יורדת לאושי אושי, הסושייה הכשרה ברוטשילד, וחוזרת הביתה, אבל בהחלט יש כאן עיר תוססת וחיה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אור מספרת שב"יולי 2018 חזרתי בתשובה. אני לומדת את כל ההלכות. זו זכות מאוד גדולה ודרך לעשות. אני שומרת שבת ומתפללת, בעיקר על עם ישראל, שנהיה מדינה טובה יותר. זה מתבטא גם בביגוד, אני לא הולכת עם בגדים חשופים. זה תהליך, לא עושים את זה ביום אחד, אבל אני לגמרי שם".

 

אור טוענת שהיא ממשיכה להילחם כדי להוכיח את חפותה, ואומרת: "אני עושה את מרב המאמצים שזה ייגמר ורוצה כבר לשים את זה מאחורי. חלפו שלוש שנים מאז הפרשה. כפי שאמרתי תמיד, נעשתה הונאה מאוד גדולה במסגרת החברות. זה היה עוקץ, ואני מחכה שהיועץ המשפטי של הממשלה יאמר זאת. הם יודעים את זה, יש מסמכים שיעידו על כך. אני פונה לערכאות המשפטיות ועושה הכל, ומחכה ומאמינה שהצדק והאמת ייצאו לאור כי בסוף האמת מנצחת. אני נמצאת תחת מרמה בהליכים שלקחו ממני את כל רכושי והשאירו אותי חסרת כל, שלא נדבר על המשפחה והילדים וההתעללות הלא אנושית שעברתי, ושכל מי שפעל בדבר יועמד לדין. יש מערכת שעומדת משומנת, מאפיה לכל דבר ועצוב לראות את זה. בורא עולם שמר עלי בפרשה הזו. זו שיטה שעובדת תחת השם של בית המשפט".

מה זאת אומרת?

"לפני שהפרשה שלי התפוצצה, חצי שנה לפני כבר הכל קרה – הם העבירו את נכסי לצד ג', אני מוסמכת ראיות להכל, מתחילת הפרשה ועד סופה. ניסו לחסל אותי, ניסו לאשפז אותי, ניסו הכל מהכל. יום-יום היו נוקשים לי בדלת שוטרים כדי לאשפז אותי, להביא אותי לאשפוז כדי שלא אהיה. יש לי הקלטה של בחור שהיה בן הזוג של אחותי שבו הוא אומר שהוא נשלח דרך המשטרה מהפרקליטות כדי לבצע את המשימה הזאת שנקראת אשפוז. זו מאפיה לכל דבר".

"הכריזו עלי כפושטת רגל, אז למה המדינה מממנת לי דירה? זו הונאה מהגדולות של המדינה", מוסיפה אור, "גם אם יוגש כתב אישום וגם אם לא, בסופו של דבר כולם ייחשפו לאמת, זו ההזדמנות שלי להגיע לבית המשפט ולהעמיד את כולם על דוכן העדים. לצערי זו המדינה שלנו וכל אחד מגן על השני, ועל זה צריך להתפלל".

את עובדת בימים אלה?

"לא. אני לא יכולה לעבוד, חסמו אותי מכל אפשרות לעבוד. אני נלחמת בימים אלה על החפות שלי, להוציא את האמת לאור, אני נלחמת על הבן שלי שזה דיון אחר, והכי חשוב זה הילדים והבריאות. בזכות חברים טובים אני יכולה לכלכל את עצמי, בזכות מסירות נפש גדולה מצדם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אור!!!!!
    אני מאמין לך לכול מילה
    ארץ אוכלת תושביה

  2. דויד.

    מה עוד. היא לו בבית סוהר.יענו חוזרת בתשובה. בסרט הזה ההינו. רימית זוגות צעירים. והרסת להם את החים. אין. רחמים. ילדים יש מעון. לילדים מקומך בבית הסוהר. במוקדם ובמאוחר. את לו מעל החוק. נוכלת.

  3. אמיר הדייג מקישון חיפה

    יקריתי היקרה אני מאד נוטה להאמין לך כי אני אישית גם לא מאמין בהרבה גופים במדינה הזאת ולצערנו אין לנו ארץ אחרת באמונה שלמה זאת ארץ זבת חלב ודבש הענין הוא מאפיות תוצרת כחול לבן שלא עובדות על בסיס סנטימנטלי או רגש לחיי אדם זה ידוע שמושחטים מתרבים והחלשים מתרסקים לרסיסים ואז באים העורבים וחוגגים. אני חושב לגביך שאת אכלת אותה על מילים והצהרות ששיחררת מפיך כמו שאמרת שיבוא יום כל תל אביב תהיה שלך כבר אז הבנתי את גודל האסון שמחכה לך .אז כל הכבוד לך על הלחימה יפה לך שאת חוזרת למקורות ומתקרבת לבורא בעזרת השם את תצליחי והכל יהיה מאחוריך .

  4. משפחת כהן רמת גן

    שערוריה שאת ענבל אור לא בנווה תרצה.
    הרסת לנו את החיים כשאת גנבת את כל כספינו.
    לא יעזור לך לנסות לשחק אותה דתיה.
    כי בתוך תוכך את רמאית ונוכלת.

  5. מנש

    אולי תתנצלי בפני האנשים שגנבת את כספם ?
    איזה עיתון זה ? לא הבנתם שהיא הגנבת , ולא הנעשקת ?
    איזו עזות מצח .
    ממש גאווה גדולה לדעת שגרה בראשל"צ .
    מקווה שערך הדירות לא ירד .
    "יורדת לאושי אושי …" – זוגות צעירים שלא יוכלו שם בחיים מפני שגמרה להם את הכסף .
    ת ת ב י י ש י לך
    ותתביישו במערכת העיתון

  6. מאיר פנים

    ישר כוח על החזרה בתשובה.ענבל שהקדוש ברוך הוא איתך את יכולה לצאת מכל מצב קשה
    במדינה שלנו יש מאפיה וככה זה. אני מאמין לך ענבל.
    את בחורה מוכשרת ואת יכולה להצליח בפוליטיקה עם הניסיון הגדול שיש לך.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא יודעת מה אבל כל כך מרגיש שהיא אמינה שפשוט שמו לה מוקשים כואב הלב על הזוגות הצעירים אבל גם על עינבל אני בטוחה שיבוא יום ובעזרת השם המלחמה שלך תאפוך לניצחון והאמת תצא לאור הלוואי כמו שאת לוחמת כך יהיה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר