חגיגות 40 למילקי, הקרב על המילקי (צילום: רפי דלויה)
חגיגות 40 למילקי, הקרב על המילקי (צילום: רפי דלויה)

עיר היוגורטים: שחזור הקמפיין המיתולוגי של מילקי ופרסומת ליופלה צולמו בראשל"צ

מבקרי סניף טיב טעם בראשון לציון בתחילת שבוע הופתעו לגלות צוותי צילום רבים שליוו את חלי גולדברג ואביבה פז שהצטלנו לפרסומת למעדן מילקי כ-40 שנים לאחר שעשו את זה לראשונה

פורסם בתאריך: 21.11.18 15:06

מבקרי סניף טיב טעם בראשון לציון בתחילת שבוע הופתעו לגלות צוותי צילום רבים שליוו את חלי גולדברג ואביבה פז שהצטלנו לפרסומת למעדן מילקי כ-40 שנים לאחר שעשו את זה לראשונה.

בשנות ה-80 חלי גולדברג הייתה דוגמנית מפורסמת ואביבה פז שחקנית מוכרת בכל בית, השתיים הצתלמו לקמפיין למילקי שרק יצא לשוק. בפרסומת המיתולוגית הן רבו בסופר על המעדן האחרון שנשאר על המדף, ועם השנים הפכה הפרסומת לקלאסיקה.

32 שנים אחרי הצילומים הראשונים, התכנסו השבוע גולדברג ופז לצילומי פרסומת חדשה, שמאוד מזכירה לראשונה שצולמה לפני שנים רבות. על סט הצילומים נראה שגולדברג ופז לא נפרדו אחת מהשנייה כל השנים, הבעות הפנים, הבגדים, שרשרת הפנינים ואפילו אריזת המעדן מלפני 40 שנה שוחזרו במיוחד.

גולדברג אמרה כי "בגל הצילומים שנערך במשך יומיים נאלצתי לפספס אימוני כושר ולכן שמחתי לרוץ עם העגלה ברחבי הסופר שוב – כמו שכתוב בתסריט".

עוד קמפיין שצולם בראשון לציון השבוע הוא הקמפיין של יופלה בכיכובו של מאמן הכושר הקשוח יבגני במועדון הכושר זאוס וכבר  סיוע גרמה לכולנו לקום מהספה וללכת להתאמן.

הפרסומת המקורית של מילקי:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר