עומר אדם

מה חושבת אמו של עומר אדם על המעריץ שקפץ על הבמה?

המעריץ שקפץ לבמה במהלך הופעתו של עומר אדם עורר את אמו של הזמר שאמרה, "גאה בבן שלי"

פורסם בתאריך: 27.5.18 15:57

סביר להניח שגם אתם צפיתם בסרטון בו מעריץ נלהב של עומר אדם עולה לבמה, מורד בכוח על ידי המאבטחים ואז חוזר לבמה על ידי עומר אדם עצמו. אז מה אמא שרון אומרת על זה?

ביום חמישי האחרון, הופיע עומר אדם באציטדיון סמי עופר בחיפה מול 30 אלף איש, במהלך ההופעה עלה לבמה מעריץ נלהב של אדם שרק רצה לרקוד על הבמה והורד בכוח על ידי המאבטחים. אלא שאדם, שהבחין בכך במהלך השיר, הזמין את המעריץ לבמה ועשה לו כבוד ששמור רק לאנשים מיוחדים.

הוידאו שהופץ במהלך השבת הפך להיות ויראלי מאוד ועומר אדם זכה לתגובות חמות מכל מי שראה את המחווה, אבל מי שהפליאה בתגובה הייתה שרון אדם, להלן אמא של עומר שבחרה לשתף את תחושותיה בפוסט מרגש.

"רוצה לשתף אתכם שגם כשאני הייתי צעירה, היה לי חשק לקפוץ על האמן לחבק אותו לגעת באושר בתהילה להיות על הבמה ולהתחבר עם האנרגיה הזו של השמחה האהבה והלב.  הבחור שאתמול העז לקפוץ על הבמה הסתכן אל מול שמירה קפדנית ויחד עם זאת היה אמיץ – זה היה מאד מסוכן ובכל זאת הוא עשה זאת בלי לחשוב פעמיים ואת זה עומר חש.  אז לא! אני לא מעודדת לקפוץ ולקחת סיכון, אבל רוצה לומר שאני יכולה להבין את הרצון וגאה מאד בבן שלי הרגיש והמיוחד שעשה מחווה כה מיוחדת עבור אותו בחור, ראה אותו ונתן לו רגע של אושר בלתי נשכח לכל החיים. לעולם בן אדם יזכור את מה שמישהו נתן לו להרגיש! בן פורת יוסף, מאחלת שבעזרת השם כולנו נעשה מעשינו על מנת להשפיע לטוב!"

שרון אדם, רק טוב מביא טוב?
"אין תגובה".

צפו בווידאו

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר