מאיה פרקש

מאיה פרקש, המארחת שתמיד מחייכת, "אנשים מבחוץ נגנבים על ראשון לציון"

לא רואה בעבודה שלה ממש עבודה, מתה על חיי הלילה בעיר ולא חושבת שצריכים אלכוהול כדי ליהנות

פורסם בתאריך: 18.5.18 10:29

מאיה פרקש בת ה-21 היא המארחת הכי שמחה שתראו, היא מחייכת ערב ערב בכניסה לברשבסקי בעיר, יושבת בכניסה, מקבלת את האנשים ובעיקר אוהבת את מה שהיא עושה. " זו העבודה הראשונה שלי בתחום חיי הלילה ולא יכולתי לבקש "ירית פתיחה" יותר טובה מזו" היא מודה בפה מלא.

"אני חושבת שחיי הלילה בעיר לא מוערכים מספיק, כשאני מספרת לחברים מחוץ לראשון לציון על הברשבסקי או כל מיני מקומות אחרים שיוצאת אליהם בעיר, קצת מרימים גבה וברגע שאני משכנעת אותם לבוא, הם נגנבים על העיר ובדרך כלל חוזרים גם שוב.. יש בעיר אווירה משפחתית מדהימה, כולם מכירים את כולם ויש וויב ממש טוב".

מאיה פרקש

 

אם היית צריכה לאפיין את קהל הבליינים?

"באופן אישי, אני חושבת שקהל הבליינים בראשון ממש מגוון – יש המון מקומות בילוי שמתאימים לגילאים שונים, סגנונות שונים וכו׳, אז כל מקום שתלך אליו תראה צבע אחר שזה ממש יפה בעיני. לגבי הקהל בברשבסקי, התאהבתי בהם באמת, אחרי כמה משמרות כבר מכירה את כולם וחיבוקים, מתעדכנים מה קורה ואז הם נכנסים פשוט לעשות נטו כיף – בין אם זה לקרוע את הרחבה מול הדיג׳יי ובן אם לשבת בראש טוב, לשמוע מוזיקה ולדבר".

ואיפה את מבלה באופן אישי?

האמת שרוב סופי השבוע אני בברשבסקי עובדת, אבל אני באמת מרגישה שזה כאילו יציאה. סך הכל שומעת מוזיקה טובה, רוקדת קצת, רואה אנשים יפים שאני אוהבת אז באמת שניהנת מזה, לא מרגישה שבאמת עובדת וכשלא שם, אני נשארת בדרך כלל בגבולות ראשון לציון, בברים וכאלה, אני לא בחורה של מסיבות מפוצצות באנשים, אני גם לא שותה האמת מעבר לבירה פעם ב… אבל כמה שזה אולי קלישאתי באמת לא מרגישה שצריכה את זה כדי ליהנות".

מאיה פרקש

"לא באמת מרגישה שאני עובדת"

מאיה פרקש

וגם לא צריכה אלכוהול כדי לעשות חיים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר