אוולין וטוהר
לומדים את כללי המשחק. אוולין וטוהר

קריירה בהשקה: החיים החדשים של טוהר ואוולין

הזוכים הגדולים של המירוץ למליון לומדים את כללי המשחק. על הפרק - השקות, אירועים ואולי קמפיין עתידי

פורסם בתאריך: 23.3.18 09:36

טוהר ואוולין חימוביץ' מראשון לציון, הם המנצחים הגדולים בפרק הסיום של המרוץ למליון  ששודר בסוף השבוע האחרון. השניים, תושבי ראשון לציון בה הם גדלו והכירו, מתחילים בימים האחרונים לתרגל את המעמד החדש שלהם כמלכים החדשים של הביצה ולהגיע לאירועי השקה, לקבל מתנות ולעיתים גם כסף ובעיקר להצטלם.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

חברים של השניים מהעיר מספרים על זוג מקסים וצנוע שעברו כברת דרך ארוכה מאוד עד שהגיעו לצילומי התכנית. "הטרגדיה שעברה על שניהם לפני כמה שנים רמסה אותם לגמרי אבל הם החליט להתעצם ממנה ולקבל את הגורל המר", אומר השבוע חבר השניים שמדבר על מות בנם כשהוא בן שנה וחצי ממחלה נדירה. "בזמנו, כששמענו על המקרה לא היו לאף אחד מילים כדי לבוא ולנחם אותם, הילד קמל להם מול העיניים ומקץ זמן קצר הוא נפטר. הטרגדיה מסביב הייתה נוראית ועל אחת כמה וכמה להם כהורים טריים".

לתכנית "במירוץ למליון" הם הגיעו די במקרה, טוהר, שהיה שחקן כדורגל מוכר שגדל בקבוצות בעיר רצה להשתתף בתכנית וסחף אחריו את אשתו, אוולין למשימה המאתגרת. "הם הלכו לשם עם אג'נדה שבה הם יוכלו להראות איך הם בחיים עם הקושי והכאב על מותו של הילד, והם דיברו על זה לא מעט. בפרקים שבהם צפינו בהם יחד איתם הם היו מאושרים שהנושא עלה והמודעות הזו הייתה קיימת" אומר חבר אחר של השניים מראשון לציון.

 

בסוף השבוע האחרון, אחרי אין ספור סיבובי פרסה, משימות קשות מריבות, ויכוחים ואין ספור ימי צילום, ניצחו השניים את שאר הזוגות וזכו במליון הנכסף (לפני קיזוז המס כמובן) אבל הדרך האמיתית של השניים רק מתחילה, יומיים אחרי הזכייה הם כבר הגיעו לאירוע השקה של חברת אופנה, התמנגלו וקיבלו כמה אלפי שקלים עבור ההשתתפות שלהם באירוע עצמו, בהמשך כבר קיבלו כמה הצעות לאירועים נוספים עליהם הם ירוויחו עוד כמה אלפים ואם ירצה השם, גם קמפיין יש על הפרק. "טוהר ואוולין הם זוג מקסים באמת שהרבה אנשים התחברו אליהם בגלל הכנות שלהם בתכנית ובעיקר בגלל שהם הביאו את עצמם עם המריבות הקטנות וההתפייסויות",אומר מפיק ידוע שעובד עם כוכבי ריאליטי, "הם התחילו להגיע לאירועים וכבר מבינים את כללי המשחק ואת הידיעה הברורה שאם הם לא ינצלו את 15 דקות התהילה שלהם הם יתאדו מהמפה".

אתה באמת חושב שהם יהפכו לכוכבים?

"אם הם יסגרו קמפיין אין סיבה שזה לא יקרה, הם נראים טוב, עוברים מסך ויודעים את העבודה, אין ספק שהסיפור האישי שלהם גם תופס ויוצר עניין. יש לא מעט כסף בהשקות האלה והם לומדים את השטח ומבינים אותו מהר מאוד" הוא מסביר.  ומה הם יעשו עם הכסף? בראיון קצר רגע אחרי ההכרזה הסבירו השניים שהם רוצים לחסוך לדירה וקצת להתפנק, אנחנו מקווים שזו תהיה דירה בראשון לציון כמובן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר