ולנטינה קובלנקו סימה מלסה תחרות מלכת היופי
ולנטינה קובלנקו וסימה מלסה, רוצות להגיע רחוק (צילום: יח"צ)

ולנטינה קובלנקו וסימה מלסה רוצות להיות מלכת היופי

תחרות מלכת היופי הקרוב תציג שתי מתמודדות מעיר היין שרוצות להגיע הכי רחוק שאפשר. בואו נחזיק להן אצבעות

פורסם בתאריך: 21.3.18 10:28

בעוד כמה שבועות יערך טקס מלכות היופי שמתקיים משנת 1950, לא פחות. כשמבלי ששמנו לב, הכוכבת הכי גדולה שהוציאה התחרות, היא כמובן גל גדות, מלכת היופי של ישראל לשנת 2004. התחרות תציג בגמר 20 מועמדות מכל הארץ כשמתוכן תיבחר האחת שתהיה מלכת היופי הבאה של ישראל ותמודד על הזכות לנסות ולהיות גם מיס יוניברס. השנה בין 20 המועמדות יתמודדו צמד מתמודדות מראשון לציון.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

אחת מהן היא סימה מלסה, בת 23 וכבר הספיקה לסיים תואר ראשון בכלכלה. משפחתה של סימה עלתה לישראל מאתיופיה במסגרת "מבצע שלמה" והיא בת אמצעית למשפחה עם חמישה אחים. בשנת 2011 השתתפה בתחרות מלכת היופי של הדרום וזכתה בתואר מלכת החן. מאז היא הספיקה לעשות שירות לאומי, לעבוד כעוזרת סמנכ"ל חטיבת ניהול סיכונים בבנק מרכנתיל דיסקונט ולהתנדב במסגרות שונות וכיום היא עובדת כמשווקת קרנות נאמנות בבית ההשקעות פסגות.

המועמדת השניה, גם היא מראשון לציון ועונה לשם ולנטינה קובלנקו. ולנטינה, בת 23  עלתה לארץ עם משפחתה כשהייתה בת שלוש, היא גדלה בראשון לציון, שם מתגוררת עד היום עם בן זוגה שי אטון (שזכור לכם אולי מהמירוץ למליון מעונת 2014). היא אוהבת בעלי חיים ובעיקר חתולים ועובדת כעוזרת ומזכירת סמנכ"ל השיווק בחברת הבנייה קבוצת אלמוג.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר