דורון אוזן (צילום: עמוד רשמי)
דורון אוזן (צילום: עמוד רשמי)

דורון אוזן יוצא בקמפיין מימון המונים: 880 שקלים תמורת סלפי

דורון אוזן שממתמודד לראשות עיריית ראשון לציון מגייס כסף מהציבור במטרה "לא להיות חייב לבעלי ההון"

פורסם בתאריך: 30.8.18 15:14

מימון המונים היא שיטה פיננסית למימון מיזמים, עסקים וארגונים המבוססת על הכסף שמושקע או נתרם ע"י מספר רב של אנשים פרטיים, מטרתו לקידום מטרות שונות כגון: הוצאת ספרים, מוזיקה, ופרוייקטים עסקיים.

עד כה במערכת הבחירות בראשון לא היה שימוש בהדסטרסט (מימון המונים) ואתמול כשיצא הקמפיין הרבה תושבים לא הבינו אם הדבר אמיתי או לא. דורון אוזן, מועמד לראשות עיריית ראשון לציון החליט לבחור בדרך הזו כדי לגייס לעצמו כספים למימון קמפיין הבחירות שלו. בהדסטרסט של דורון אוזן תוכלו למצוא בתרומה של 50 שקלים, מייל תודה שישלח אל התורם, במאה שקלים תקבלו מייל תודה מעוצב, אם תתרמו 150 שקלים תצטרפו לסיור עם דורון אוזן בעיר ותשמעו על הפתרונות שלו לשיפור העיר, תמורת 240 שקלים תקבלו סיור זוגי, אם תשלמו 300 שקלים ישלח אליכם בדואר מכתב תודה מעוצב ותמורת 480 תקבלו פגישה אחד על אחד עם דורון אוזן שבו תוכלו לדבר על כל נושא. בהמשך תוכלו לשלם גם 880 תמורת צילום עם דורון,  וב-5000 שקלים תקבלו פגישה זוגית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מטרת גיוס הכסף הוא להגיע ל-180,000 שקלים ותושבים שתומכים במתמודדים אחרים הרימו גבה נוכח הקמפיין הנוכחי של אוזן בטענה שעד כה לא הראה שום שיקוף על התרומות שקיבל בזמן שמתמודדים אחרים עשו זאת, " פעיל של אחד המתמודדים אמר, "זה נחמד מאוד הקמפיין הזה, אבל נשמח אם דורון אוזן יצהיר כמה תרומות קיבל עד כה, הוא בכל זאת הראשון שיצא בקמפיין לראשות העיר, והתחיל כמה חודשים לפני כולם, אז אם שיקוף אז עד הסוף".

פנינו אל דורון אוזן שאמר, "חשוב לציין כי האפשרות הטכנולוגית הזאת, שלא הייתה קיימת כל כך במערכות בחירות קודמות, מאפשרת למתמודדים להתחרות כשווים בני שווים מול מי שאמצעים עומדים לרשותם מבלי לפנות לטייקונים ובעלי הון", טוען אוזן ומוסיף, "החלטתי ללכת בדרך הזו כי אני מאמין בכוח ההמונים שניתן דרכו לשבור את מעגל ההון שלטון. יחד ניצור כאן פוליטיקה חדשה ונקייה ששמה את התושבים במרכז העשייה. בניגוד למועמדים אחרים, אינני ממומן על ידי איש. לא קבלנים עלומים, ולא על ידי תומכים נסתרים שלאחר הבחירות אהיה מחויב להם. הצטרפו אלי בפרויקט מימון המונים, כך אהיה חייב לכם ורק לכם. לראשון לציון מגיע יותר ואני כאן כדי לממש זאת".

לפרויקט מימון ההמונים של דורון אוזן לחצו 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יענקי ממרכז ראשון לציון

    יועיל חבר המועצה מר אוזן ויועילו שאר חברי המועצה להציג בהתאם לדרישת מבקר המדינה כחוק את רשימת התורמים

  2. רונן ארזי

    הדבר הכי נכון לעשות אולי זה קצט ירחיק את כול העסקנים למינהם
    במקרה זה נוצר מצב שהציבור תורם, וראש העיר מחוייב חזרה לציבור ואין חיבור טוב יותר עם התושבים.

    לא היינו רוצים שבעלי ממון ינהלו את העיר מאחורי הקלעים
    תחשבו על זה וברצינות, מדובר בעתיד שלכם ושל הילדים שלכם.

    שבת שלום לכולם

  3. בועז

    תמורת 100,000 ש"ח התורם יקבל היתר בנייה מעוצב.
    בדיחה.

    אכן, עדיף תרומות מהציבור, מהעמך, ולא מהגבירים, שיגבו את החשבון עם ריבית ד'ריבית.

  4. דנה

    אתה מבייש את עצמך דורון אוזן .. לא רק שאתה לא תיהיה ראש עיר כי מה לעשות אתה לא חכם מספיק, לא כריזמטי , ובטח ובטח לא מנהיג. אדם אנשים מרחמים עליך ואתה מנצל זאת לבחירות .. בגלל שראש העיר פיטר אותך יד אז גם מנדט לא היה לך . מעבר לזה את משקר את הבוחרים המעטים שלך וזה מה שיגמור לך את הקרייה הפוליטית שלך !!!! לא להגיד לבוחרים שיש לך הסכם עם דב צור זה צביעות ואנחנו התושבים לא נסלח לך על זה! מרחמים עליך ואת תוקע סכין בגב והכל בשביל להיות סגן . איפה פה האיכפתיות לציבור? כמו שאתה כל הזמן מציין . אתה מעורר רחמים אתה כלום ושום דבר ומעליב את עצמך ואותנו . אגב הבחירה בדנה אששששש.. חחח אפילו חצי מנדט אין לה . כמה שאתה טיפש חחח

  5. מי, כל מי שיודע מי אני זה שמי

    מענין מאד שכל הדיבורים על דורון אוזן לא נעימים, אני לא מאמינה שדרון אוזן לא איכפתי, להיפך אדם מקסים ונעים הליכות שיודע מה הוא עושה, ואיפה כל האנשים הנחמדים ששכחו את כל הדברים הלא טובים שעשה, צור ודוד ביטן, את כולם כולל כולם יכניס דורון אוזן לכיס הקטן שלט, רק יאיתנו לא הזדמנות, בהצלחה דורון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר