קרן דנה, מעכשיו מס' 2 של דורון אוזן
קרן דנה, מעכשיו מס' 2 של דורון אוזן

סגנית ראש העירייה הבאה? קרן דנה תהיה מס' 2 של דורון אוזן

פורסם בתאריך: 7.8.18 10:05

דורון אוזן המתמודד לראשות העיר הציג את מספר שתיים שלו –  חברת המועצה קרן דנה. וכעת, פחות משלושה חודשים לפני הבחירות, פרשה גם דנה, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות מהקואליציה והצטרפה לרשימת "הצעירים והסביבה" בראשות דורון אוזן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כזכור, קרן נכנסה למועצה בבחירות האחרונות מטעם יש עתיד, לאחר שרמי בז'ה שהיה מספר אחד, וויתר על מקומו וכך נכנסה למועצה וקיבלה את תיק התרבות. בחודשיים האחרונים חלה תפנית במפלגת יש עתיד, כאשר אמיר סולרסקי ניהל את ההחלטות ונתן את מקומה לאיתי מתתיהו ובכך בעצם נשארה קרן דנה ללא סיעה לרוץ איתה.

קרן (41) אמא לשלושה ילדים, נשואה לבועז ג'דה, עובד עירייה בכיר, בוגרת תואר שני במנהל עסקים, מכהנת כחברת מועצה ומחזיקת תיק התרבות בחמש שנים האחרונות. היא מכהנת כמנכ"לית מכללת אפיק, חברה בוועדת ההנהלה, וועדת מכרזים, וועדת שילוט ומשמשת כדירקטורית בחברה העירונית "ייזום ראשון".

"החלטתי להצטרף לדורון כי אני מאמינה בו", אומרת קרן דנה, "בדרך שלו ובתכנית העבודה שלו לראשון לציון. דורון היה הראשון להכריז על מועמדות לראשות העיר, הראשון שהציג תכנית עבודה סדורה לצרכי ראשון לציון ב- 20 השנים הבאות והראשון שהציג אלטרנטיבה טובה בהרבה למצב הקיים. לא עוד סיסמאות ריקות מתוכן אלא עבודת שטח אמיתית. כמי שרואה מקרוב את העשייה הנרחבת שלו למען תושבי העיר אני משוכנעת שדורון הוא מה שהעיר צריכה. העיר שלנו צריכה מנהיגות חדשה ורעננה שתשמור על האינטרסים של כל תושבי העיר, עם ניסיון מוכח של עשייה. יחד נהפוך את ראשון לציון למקום שטוב לחיות בו ולגדל את ילדינו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמיר סולרסקי

    הבהרה – קרן דנה עזבה מרצונה את מפלגת יש עתיד ואף אחד לא אמר לה לעזוב. בהחלט מכל הלב אני וכולנו מאחלים לה בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר