אייל לוי, עובר מהליכוד לתנועה הירוקה
אייל לוי, עובר מהליכוד לתנועה הירוקה

עוזב את הליכוד: "רכש" משמעותי לתנועה החברתית הירוקה

אייל לוי, בנו של חבר המועצה המיתולוגי וסגן ראש העיר לשעבר שלמה לוי ז"ל, הצטרף לאיתן שלום ויפעת מאירוביץ בתנועה החברתית הירוקה. "אמשיך את דרכו של אבי ז"ל"

פורסם בתאריך: 31.7.18 09:44

לכאורה זה נראה כמו עוד מעבר של פוליטיקאי מקומי מרשימה אחת לרעותה, אבל בראשון לציון זה הרבה יותר, מהלך מקומי משמעותי במיוחד כאשר מדובר בשיכון המזרח: אייל לוי, בנו של חבר המועצה המיתולוגי שלמה לוי ז"ל, הודיע על פרישה מהליכוד וחבירה לתנועה החברתית הירוקה בראשותם של איתן שלום ויפעת מאירוביץ יפת, כמספר 4 ברשימה. הוא הצהיר על כך בשבוע שבו נערכה אזכרה לאביו, בהשתתפות כל בכירי הליכוד. החבר הטוב של אביו, דוד ביטן אמנם נעדר כי הוא שוהה בחו"ל, אבל עשרות החברים לא שכחו את האיש המיוחד, שהיה אהוב ונערץ על רבים מתושבי העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לוי, תושב שכונת שיכון המזרח נשוי ואב לשלוש בנות, גאה בעיקר בפעילותו של אביו למען השכונה בה נולדו וגדלו, שיכון המזרח. "אבי ז"ל היה אהוב ונערץ בקרב התושבים, צעירים ובוגרים כאחד. איש חסד וטוב לב" הוא אומר, "הוא הצליח לשנות את פני השיכון וכיהן כיו״ר ועד השכונה. בשנות ה- 80 היה אחראי על פרויקט שיקום שכונות, 'בנה ביתך', מתנ״ס מגדלי העיר, הדואר ועוד הרבה נושאים שקידמו את השכונה. הוא העלה את רמת החיים בשיכון. אבי הצליח להביא לכך שהרבה אנשים קנו דירות בשכונה. לפני 25 שנים נבחר כחבר מועצה וכיהן כסגן ראש עיר ומחזיק תיק ההנדסה מטעם הליכוד. בשנת 2008 עשה מהפכה בתכנון ובניה ואיפשר לתושבי שיכון המזרח להסדיר כל בנייה שהייתה קיימת לפני ספטמבר 1988 ולקבל היתר בנייה בתשלום אגרות והיטלים בהנחה של 67% מהתשלום המקורי. בשנת 2010 אבי חלה. זו התקופה הכי קשה בחיים שלי. התחלתי להבין את  הפוליטיקה ואת החיים בכלל. פתאום שלמה לוי, החייכן והחזק, לא איתנו, אבל האנרגיות שלו נתנו לנו כוח".

לדבריו, "הליכוד הוא הבית שלנו. כל החיים אבא שלי ודוד ביטן היו כמו אחים וצעדו יחד לאורך כל שנות בגרותם. הם התחילו את הקריירה שלהם ביחד, 30 שנה היו צמודים. לפעמים היו חיכוכים חילוקי דעות אבל הייתה ביניהם אהבת נפש הדדית".

החלטה לא קלה

ההחלטה לעבור מפלגה לא הייתה קלה ללוי, והוא עושה זאת בלב כבד. "לפני שנה אבי נפטר. הבנתי שאני לא במשחק. זה הבית שלי כל הילדות וכל החיים. אני אוהב ומעריך ברמה האישית את כל האנשים בליכוד בראשל"צ. בלי כעס ובלי מריבות החלטתי לבחור בדרך אחרת, דרך חדשה. את איתן ויפעת מהרשימה החברתית הירוקה אני מכיר שנים רבות והם מאוד רצו שאצטרף אליהם. ברצוני להדגיש שמשפחתי וכל קרובי וחבריי ברכו על המהלך והדרך ותומכים ללא כל בעיה. הפוליטיקה היא בדם שלי וראשון לציון זה הבית שלי. הרשימה החברתית הירוקה היא העתיד של ראשון. עשר שנים איתן ויפעת עשו פה מהפכות, בשיתוף פעולה חיובי ועם המון רצון לשנות. הם לא מדברים וכל הזמן עסוקים בעשייה, אני עדיין נשארתי חבר הליכוד במישור הארצי".

וחשוב לו להדגיש: "המשכתי את דרכו של אבי ז"ל ביזום השיפוץ במרכז המסחרי בשיכון המזרח, וכך אעשה כל חיי. יש לנו עכשיו עתיד וחזון לשכונה ולכן אני מתמודד עם איתן ויפעת ורוצה שהתנועה החברתית הירוקה תהיה כמה שיותר חזקה במועצת העיר בקדנציה הבאה".

רוצה להמשיך את דרכו של אבא. שלמה לוי ז"ל, סגן ראש עיריית ראשון לציון לשעבר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר