חבר מוצעת העיר ראשון לציון אבי חיים
חבר מוצעת העיר ראשון לציון אבי חיים

מדוע נאסר על חבר המועצה לנאום בטקסי הסיום

אבי חיים, חבר מועצת העיר שפרש לאופוזיציה, הופתע לגלות שמלשכת ראש העיר נאסר עליו לנאום בטקסי הסיום. לשכת ראש העיר: "מי שפרשו מהקואליציה אינם חברי הנהלת העיר"

פורסם בתאריך: 27.6.18 10:51

מסיבות סוף שנה ופוליטיקה הם משהו שלא הולך ביחד, או שכן, תלוי באיזו תקופה והאם הבחירות באופק. בימים האחרונים מאז הודיע רז קינסטליך על התמודדותו לראשות העיר, שלל דוב צור את כל הסמכויות ממנו ומחברי סיעתו, דבר שהתבטא בכך שבמסיבות סיום, אין הם רשאים לעלות ולברך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני מספר ימים הודיעו לאבי חיים המשתייך לסיעתו של רז קינסטליך, שאינו יכול לעלות ולברך בבית ספר ניצנים, ההודעה התקבלה בהנהלת בית הספר מטעם לשכת ראש העיר. הדבר עורר סערה מכיוון שבתו של אבי חיים לומדת באותו בית הספר. בסופו של דבר, עלה אבי חיים ובירך, בלחץ הנהגת ההורים שביקשו ממנו לעשות כן.

עוד באותו נושא:
קינסטליך הכריז על התמודדות – חברי סיעתו סולקו מהעירייה

היום בערב תערך מסיבת סוף שנה נוספת בבית ספר היסודי "אשכולות", אבי חיים שמלווה את בית הספר שנים רבות היה צריך לעלות ולנאום בטקס, אלה שאתמול קיבלה מנהלת בית הספר הודעה מלשכת ראש העיר,שלא לתת לאבי חיים לעלות ולנאום, בובה לוי פעילה חברתית בעיר, אמא לשני ילדים בבית הספר, וסגנית יו"ר וועד ההורים בבית הספר התרעמה על ההחלטה.

"להכניס פוליטיקה לתוך בית הספר זה משהו שלא עושים, אבי חיים אדם מדהים, חמש שנים מלווה אותי בבית הספר, כל דבר שהייתי צריכה הייתי מרימה אליו טלפון ולא היתה פעם שלא עזר, בית הספר משלב ילדים עם מוגבלויות, הוא זה שדאג שיהיה גן נגיש לילדים, זה גן מיוחד בתוך בית הספר עם מתקנים מיוחדים וגישה נוחה לילדים האלה, בנוסף אין דבר שביקשתי ממנו ולא נעניתי בחיוב, בין אם זה כיסאות למסיבה, או כל עזרה אחרת, אני לא מהתומכים של רז וחברי סיעתו אבל אני יודעת לומר תודה כשצריך ומגיע לאבי חיים בגדול, די עם הדיקטטורה הזו של דוב צור".

מחבר המועצה אבי חיים נמסר בתגובה: מדובר בבית ספר ייחודי בראשון לציון המשלב בעלי מוגבלויות עם תלמידים רגילים והנסיון להכניס גם אותם לתוך האינטרסים הפוליטיים כבר גובל בטירוף מערכות ואיבוד גבולות. דב צור יכול לשלול ממני את סמכויותי אבל אינו יכול לשלול ממני את זכויותי. אני מתכוון להגיע ולהודות לאנשים הנפלאים האלה שעושים עבודת קודש. זה לא עניין פוליטי זה עניין אנושי ,זה לא עניין של להיות נבחר ציבור, אלא פשוט להיות בן אדם. כתושב ובמיוחד כחבר מועצה אני מתבייש ביום ומבקש סליחה מהמורים מהצוות ובמיוחד מהתלמידים בשם שאר חברי המועצה ותושבי העיר.

מלשכת ראש העיר נמסר: חברי הקואליציה מייצגים את הנהלת העיר ומי שבחרו להיות באופוזיציה אינם מייצגים את הנהלת העיר. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מני

    תתבייש לך דב צור . ממש דיקטטורה. למזלנו עוד 4 חודשים אתה כבר לא איתנו . תדע מתי לומר הפסדתי בכבוד כי הפסדת!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר