כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com
כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com

מי חוזר ומתי? העירייה מתחילה בחזרה מדורגת של מערכת החינוך

מחר בבוקר חוזרים לפעילות כלל כיתות החינוך המיוחד - בבתי הספר הכוללניים, 88 גני החינוך המיוחד וכיתות החינוך המיוחד בתוך בתי הספר

פורסם בתאריך: 22.10.23 21:08

לאחר שורה של התייעצויות ובדיקות החליטה עיריית ראשון לציון להתחיל כבר ממחר בבוקר, יום שני 23.10, בחזרה של חלק ממוסדות החינוך, ובהיערכות לחזרה מדורגת של מערכת החינוך לפעילות. כבר מחר בבוקר חוזרים לפעילות כלל כיתות החינוך המיוחד – בבתי הספר הכוללניים, 88 גני החינוך המיוחד וכיתות החינוך המיוחד בתוך בתי הספר. הלימודים במסגרות הללו יהיו רק עד השעה 13:00. בשל המצב הבטחוני לא תהיינה הסעות.

בעירייה הדגישו כי שאר מערכת החינוך (בתי ספר וגנים) – לא תפעל מחר. אך העירייה מתחילה להיערך לפתוח אותה בהדרגה בהתאם להערכות המצב עם כלל גורמי הביטחון.

עוד ציין ראש העירייה, רז קינסטליך: "בנוסף לכוח האבטחה העירוני גויסו עשרות חיילים שנפרוש בכל מוסדות החינוך, חיילים שיחולקו באשכולות בשיטה של כוח כוננות שמוכן להגיב לכל תרחיש. החיילים יקבלו נשקים ארוכים לטובת המשימה. אתרי הבנייה בעיר יישארו בינתיים סגורים. גם כאן, על אף הלחצים שאני מקבל, ההחלטה אינה משתנה".

קינסטליך ציין גם: "היום קיבלנו משלוח נוסף של עשרות נשקים שמצטרפים למערך הביטחוני שלנו. פקחים שלנו יקבלו נשקים ארוכים ויוכלו לתת מענה יעיל יותר בהגנה על התושבים".

החלטה נוספת שקיבל קינסטליך היא להקצות באופן מיידי של 10 מיליון שקלים לטובת בנייה של מרחבים מוגנים בכ-50 גני ילדים עירוניים שאין בהם מרחב מוגן וב-10 גינות ציבוריות בעיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר