כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)
כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)

אירוע חמור בבית ספר בראשון לציון: אב השתולל וסגנית המנהלת הסתתרה בספרייה

חגית בר, יו"ר סניף ראשון לציון בהסתדרות המורים, אמרה: "לא יתכן שעובד הוראה ירגיש מאוים על חייו במסגרת עבודתו". בעקבות זאת הושבת הבוקר בית הספר אריאל שרון לשעה

פורסם בתאריך: 5.6.23 09:58

תלונה על אלימות מילולית ואיומים של אב כלפי צוות חינוך בבית הספר אריאל שרון בראשון לציון, הביאה להשבתת מחאה של בית הספר הבוקר למשך שעה. בית הספר נפתח הבוקר רק בשעה 09:00, זאת לאחר אסיפת מחאה של צוות בית הספר.

חגית בר, יו"ר סניף ראשון לציון בהסתדרות המורים, אמרה: "לא יתכן שעובד הוראה ירגיש מאוים על חייו במסגרת עבודתו. נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למגר את התופעה של מכת האלימות נגד עובדי ההוראה שעושים עבודת קודש. כאקט מחאה הצוות מתכנס מבוקר לאסיפת הסברה שבה נדון במקרה".

על פי הטענה של הסתדרות המורים, אחד האבות ביקש להיפגש אתמול עם הנהלת ביה"ס בנוגע להתנהלות במהלך הטיול השנתי. נקבעה פגישה עם סגנית המנהלת. אולם הוא הגיע לפגישה מלווה באמא נוספת, דבר שלא תואם מראש עם צוות הניהול.

 

עוד נטען כי האב נכנס למזכירות והחל לצרוח ולתקוף את הסגנית שנכחה במקום, לאחר מכן, תוך כדי שהוא רודף אחרי הסגנית, התפרץ גם לחדר המורים מול קהל רב ובהמשך גם לחדר היועצת בעת שהתקיימה שם ישיבת ועדה בנוגע לתלמיד אחר בהשתתפות מנהלת בית הספר.

עוד נמסר מהסתדרות המורים כי "למרות ניסיונות המאבטח ואנשי הצוות להרגיעו, הוא המשיך לצעוק ורק לאחר דקות ארוכות עזב את שטח בית הספר. סגנית המנהלת הרגישה מאוימת וחששה לחייה. היא הסתתרה בספריה עד שהאב עזב את שטח בית הספר. האב נקט באלימות מילולית קשה אל מול הצוות החינוכי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר