ריגשה את התלמידים והתלמידות. אפרת אברהם צילום אלון לבנון
ריגשה את התלמידים והתלמידות. אפרת אברהם צילום אלון לבנון

הרצאה מרגשת: אפרת אברהם, אחותו של בני אברהם ז"ל, נפגשה עם תלמידי בית ספר בראשל"צ

אברהם סיפרה על המאבק של בני המשפחות להשבת גופות החיילים החטופים ארצה. הרצאה נוספת הייתה של עוז בן יצחק, על ממדי תעשיית הפייק ניוז והסכנות שכרוכות בהפצתן

פורסם בתאריך: 26.2.23 14:33

שתי הרצאות מרתקות התקיימו ביום שישי האחרון בבית ספר רמז בראשון לציון לשכבות ה'-ו': האחת עסקה במאבק שניהלו הורי החיילים החטופים להשבת ארצה והשנייה עסקה בתעשיית הפייק ניוז. ההרצאות התקיימו בהתנדבות המרצים שהיו אורחיה של המנהלת, לימור חכמון.

הסכנות שכרוכות בהפצת פייק ניוז. עוז בן יצחק צילום אלון לבנון

הסכנות שכרוכות בהפצת פייק ניוז. עוז בן יצחק צילום אלון לבנון

שכבת כיתה ו' אירחה את אפרת אברהם, אחותו של בני אברהם ז"ל. אברהם, כיום דוברת האוניברסיטה הפתוחה, הרצתה על אחיה וחבריו, עדי אביטן ועומר סואעד ז"ל, חיילי צה"ל שנחטפו על ידי החיזבאללה באוקטובר 2000, וגופותיהם הושבו לישראל בעסקת שבויים לאחר אקטיביזם חברתי של המשפחות להשבתם ארצה.

במהלך ההרצאה סיפרה אברהם על מאבקם הנחוש, על ההתמודדות עם המלחמה הפסיכולוגית שהפעיל החיזבאללה והציגה בפני התלמידים תמונות וסרטונים הקשורים במאבקם ובאירועים שהתרחשו.

הרצאה נוספת שהתקיימה באותו יום הייתה של עוז בן יצחק, לשעבר עיתונאי ועורך ב"ידיעות אחרונות" ו"מעריב". בן יצחק, תושב ראשון לציון, הרצה בפני תלמידי ותלמידות כיתות ו' על עולם התקשורת. במסגרת ההרצאה הם נחשפו למימדי תעשיית הפייק ניוז והסכנות שכרוכות בהפצתן ברשתות החברתיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר