ראשון לציון: שיתוף פעולה בין עמותת אקי״ם לבית ספר בעיר

במסגרת הפעילות הצפויה להתרחש בחמישי הקרוב במועדון גולדה יגיעו כ- 40 תלמידי ביה"ס רננים ראשון לציון מכיתות ד בכדי להופיע בפני חניכי מועדון גולדה ובני משפחותיהם בטקס חגיגי לכבוד חגי תשרי.

פורסם בתאריך: 19.9.22 15:17

בימים אלו יוצאת לדרך פעילות נוספת במסגרת פרויקט משותף בין הנהלת וחניכי המועדון החברתי "גולדה" (המיועד לאנשים מבוגרים בעלי צרכים מיוחדים) של עמותת אקים ראשון לציון, לבין הנהלת ביה"ס רננים מראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במסגרת הפעילות הצפויה להתרחש בחמישי הקרוב במועדון גולדה יגיעו כ- 40 תלמידי ביה"ס רננים ראשון לציון מכיתות ד בכדי להופיע בפני חניכי מועדון גולדה ובני משפחותיהם בטקס חגיגי לכבוד חגי תשרי.

מדובר בשת"פ בין ביה"ס רננים לבין הנהלת מועדון גולדה שהחל לראשונה בסיום שנה שעברה כאשר תלמידי ביה"ס הגיעו להופיע בפני החניכים והופיעו עם טקס חגיגות שבועות מה שהעצים רבות את החניכים שמאוד התרגשו.  מאז החליטה הנהלת ביה"ס לאמץ אותם ולהמשיך בקיום מסורת זו של מופע טקסי חגים בפני החניכים ושילובם עם הקהילה.

מטרתו של פרויקט המשותף הינו  חשיפה לצד מודעות  תוך שילוב כבר מבית ספר, כאשר פעילות נוספת במסגרת הפרויקט הנה שמנהל מועדון "גולדה" מר אביב בסלר מגיע להרצות בפני הכיתות השונות אודות המועדון, הפעילות ועל חשיבות שת"פ עם הקהילה.

לדברי אביב בסלר מנהל מועדון גולדה: "אני מכיר תודה על הזכות שניתנה לי לדבר מול ילדי בית הספר ולהסביר להם על קבלת השונה, על חשיבות ההתנדבות וכן העלאת המודעות כבר מהיסודי. החוויה וההיחשפות לאנשים עם מוגבלויות שכליות תשאיר אצלם טעם של קבלת השונה ולא של מניעה ורתיעה.

מדובר בפרויקט שילוב בקהילה כשכל הנוגעים בדבר יוצאים נשכרים גם התורמים וגם הנתרמים והלוואי ונוכל להרחיב את מעגל המתנדבים ושיתופי הפעולה עם ארגונים ומוסדות נוספים שיקבלו אותנו בחום כמו בית ספר רננים".

לדברי גלית זיו מנהלת ביה"ס רננים: "אנחנו שמחים מאוד לקחת חלק בפרויקט מבורך וחשוב שכזה, על כן החלטנו לאמץ את המועדון של אקים  וכי פרויקטים שכאלו תורמים מאוד לחינוך ולמודעות של ילדינו לקבלת השונה".

הטקס יתקיים ביום חמישי מועדון גולדה רחוב הגומא 6 ויחל בשעה 16:15.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר