מרגש כמו ה-1 בספטמבר: כך נראית החזרה ללימודים בראשון לציון

כ-14,000 תלמידי כיתות א'-ד' חזרו לבתי הספר. כך זה נראה בתמונות:

פורסם בתאריך: 1.11.20 11:57

כ-14,000 תלמידי כיתות א'-ד' מראשון לציון חזרו היום (ראשון) לספסל הלימודים אחרי חודש וחצי בבית. בבית הספר רקפות הופתע צוות ההוראה לגלות בלונים צבעוניים ושלט שכתבו ההורים: "התגעגענו מאוד, מודים לכם ואוהבים אתכם".

התלמידים הגיעו לבתי הספר כשהם עוטים מסכות ונכנסים לבית הספר בקפסולות. בראשון לציון, כמו בחולון ובת ים, הוחלט להרחיב את המתווה הממשלתי ולקיים חמישה ימי לימודים בשבוע לתלמידי כיתות א'-ד'. כדי לאפשר את הרחבת המתווה, גייסה העירייה מאות מורים ותומכי הוראה. כמו כן, העירייה הכשירה אולמות ספורט וחדרי עזר ואף הקימה מאהלים בחצרות בתי הספר.

תלמידי כיתות ה'-ו' ימשיכו ללמוד מרחוק, אולם בעירייה פנו למשרד החינוך במטרה לאשר לפחות יום לימודים אחד בשבוע, יום שישי שבו יתר השכבות לא לומדות.

ממדגם שערך מינהל החינוך בקרב בתי הספר עולה כי הנוכחות עומדת על יותר מ-90 אחוז. גם ההורים התרגשו. בבית הספר רקפות, למשל, הפתיעו ההורים את צוות ההוראה של בית הספר ותלו על שער הכניסה בלונים צבעוניים ושלט עליו נכתב: "צוות אהוב, התגעגענו מאוד וזה ניכר. את ילדנו מרחוק לימדתם ועל קשר קרוב שמרתם. לכם אנחנו מודים ואתכם אנחנו אוהבים".

כפי שפורסם מוקדם יותר כאן ב"השקמה ראשון לציון", תלמידי העיר חוזרים לבית הספר לאחר שבשלושה בתי ספר בעיר התגלו מקרי קורונה, והצוות והתלמידים נשלחו לבידוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "ההתרגשות של הילדים מחממת את הלב. אנחנו עושים מאמצים רבים כדי שהחזרה לספסל הלימודים תהיה נעימה וקלה ככל הניתן. אנחנו נמשיך להיות עם אצבע על הדופק, חשוב מאוד להקפיד ולשמור על ההנחיות על מנת שנוכל לאפשר את הלימודים בצורה בטוחה לילדנו".

סגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך הוסיפה כי "התגעגענו, שוב נפתחה שנת הלימודים בתקווה שזו הפעם האחרונה. מאחלת בריאות והצלחה לכולם. הנהלת עיריית ראשון לציון לא חוסכת במאמץ ומשאבים כדי לקיים את הלימודים תחת ההגבלות הקיימות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר