לקראת החזרה ללימודים: עיריית ראשון לציון מגייסת כוח אדם

מינהל החינוך בעירייה החל בגיוס כוח אדם ואיתור מרחבים לקיום הלימודים. במקביל, קורא ראש העירייה לממשלת ישראל להעניק לרשויות סמכויות ותקציבים לניהול תחום החינוך

פורסם בתאריך: 26.10.20 14:52

הממשלה הודיעה על קיום שלושה ימי לימוד בשבוע לילדי כיתות א'-ב'. בתגובה לכך, הודיעה היום (שני) עיריית ראשון לציון שהיא פועלת לגיוס כוח אדם ומשאבים על מנת שתלמידי כיתות א'-ד' ילמדו חמישה ימים בשבוע. נכון לשעה זו חסרים כ-200 עובדי הוראה אשר חלקם יגויסו מתוך המערכת. כמו כן, בעירייה  החלו במיפוי מרחבי לימוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אנחנו מבינים לליבם של ההורים, שצריכים לצאת לעבודה, מבינים את הצורך של הילדים לקיום שגרה נאותה ולכן אנחנו נעשה את הכל כדי לקיים לימודים במשך חמישה ימים בשבוע לתלמידים מא' ועד ד', הכל כמובן במסגרת ההנחיות הקיימות", אומר ראש העירייה , רז קינסטליך, "אני קורא לממשלת ישראל להעביר סמכויות ולהקצות תקציבים לרשויות לניהול תחום החינוך. מאז תחילת המשבר, הרשויות הוכיחו שהן יודעות לנהל היטב את הצרכים בעיר".

על פי התכנון, כיתות א'-ד' צפויות ללמוד חמישה ימים בשבוע בקפסולות, על בסיס גיוס כח אדם של תומכי הוראה ומדריכים חיצוניים, לרבות שעות הפוגה כמו מוסיקה, תנועה והתעמלות. בנוסף, מינהל החינוך בוחן אפשרות לשילוב חלקי לתלמידי כיתות ה'-ו' שיגיעו לפגישה עם המחנכת ושיח אישי.

מ"מ ראש העירייה ומחזיקה תיק החינוך, עו"ד ליאל אבן-זהר: "ראשון לציון נחושה לתת מענה מיטבי לתלמידים ולא נחסוך מאמצים ומשאבים לצורך כך. בשעות אלו אנו מפעילים מאמצים גדולים לגייס כוח אדם איכותי ולקביעת מרחבים פתוחים שבהם יהיה ניתן לקיים למידה על מנת שכיתות א'-ד' בעיר ילמדו חמישה ימים בשבוע ולא רק חצי שבוע. בנוסף, בכוונתנו להביא את כיתות ה'-ו' ללמוד בבתי הספר בימי שישי ומשמרות, בתיאום עם משרד החינוך ומנהלי בתי הספר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לעירייה על מאמציה להחזיר את הילדים לספסל הלימודים, מעריכים זאת מאד

  2. ורד

    כל כך מרוצה בעובדה שבחרתי ברז קינסטליך בגלל הרבה סיבות. כל פעם מחדש אני מגלה רוח צעירה שעובדת ומיישמת.
    ראש עיר מצוין, שפועל לטובת התושבים, גם לטובת הצעירים והילדים.
    הלוואי שראשי עיר רבים ילמדו ממנו !

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר