ראש הממשלה במקיף יג
ראש הממשלה במקיף יג

ביקור מפתיע במקיף י"ג: נתניהו שוחח עם ילדה שסבלה מחרם ובריונות I צפו:

עם פתיחת שנת הלימודים החדשה הגיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לביקור בבית הספר שבמזרח העיר. צפו במפגש עם אופק שעברה חרם ממושך:

פורסם בתאריך: 1.9.20 18:50

בהתרגשות רבה, חזרו היום (שלישי) כ-50 אלף ילדי ראשון לציון לגנים ולבתי הספר הפזורים ברחבי העיר. גם בבית הספר השש שנתי מקיף י"ג על שם יצחק נבון אשר נמצא במזרח העיר פתחו היום את שנת הלימודים תשפ"א, שם ההתרגשות הייתה כפולה לאחר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע לביקור.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשעות הבוקר, הגיע ראש הממשלה לביקור בבית הספר מקיף י"ג הפועל כבית ספר צומח זו השנה החמישית. במהלך הביקור, נכנס נתניהו לשיחה עם תלמידי כיתות י' ודיבר איתם על הסיכונים הטמונים ברשתות החברתיות, בהן אפליקציית ה"טיק טוק" שפופולארית מאוד בקרב בני הנוער.

אופק ראשון, בת ה-14, תלמידת בית הספר שהצליחה לטלטל רבים לאחר שפרסמה ווידוי קשה, בו סיפרה על חרם שהיא עוברת כבר שש שנים, זכתה לשיחה אישית עם ראש הממשלה, ביחד עם מנהלת בית הספר, שרון שמואל. בשיחה היא העלתה את נושא החרמות בקרב צעירים וסיפרה כי היא עברה חרם במשך כשש שנים והתעללות חברתית קשה מצד חבריה לכיתה. אופק הדגישה את החשיבות בשיעורי חברה, במיוחד בגיל בית ספר. נתניהו אמר על כך: "חשוב שאנשים יתחילו לדבר ולהוקיע את זה. את מהטובים ומי שעושה את זה, עושה דבר רע".

מנהלת בית הספר, שרון שמואל, סיכמה: "ראש הממשלה היה מאוד נינוח. היה שיח עם תלמידים על נושא התרבות והאחריות שלנו על הכלל. הביקור ארך מעל שעה בשעות הבוקר. כולנו התרגשנו והיה שיח פורה".

לאחר המפגש מסר נתניהו: "פגשתי היום את אופק ראשון, שסבלה מחרם חברתי מצער לפני מספר שנים. כיום היא מובילה ב'סיירת החרם' של 'הצינור' במטרה לעזור לילדים כמוה שחוו שיימינג וביריונות. התרגשתי לפגוש היום נערה חזקה ורגישה שמשתמשת בניסיון שלה ובוחרת לעזור לילדים אחרים שעוברים את החוויה הקשה הזאת. דיברנו יחד על איך נוכל לקדם מטרה חשובה זו ולדאוג שאף ילד לא יצטרך לעבור שימינג, ביריונות או חרם".

"רעייתי שרה מובילה מאמץ חשוב נגד השיימינג ברשתות החברתיות ובמוסדות החינוך, והיא תסייע לנו להילחם בתופעה בכלים המקצועיים הטובים ביותר. כולנו ביחד חייבים להוקיע תופעות כאלה ולגלות ערבות הדדית. אסור לעמוד מהצד. ולך, אופק, את גדולה מהחיים. אנחנו שותפים למשימה וביחד ננצח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר