התלמיד שניצח בזכות המבוגרים שלא ויתרו עליו

בזכות הצוות החינוכי שהאמין בו הצליח תלמיד כיתה י' לעבור מהפך, ומתלמיד שמנהלים סירבו להכניס לבית הספר הפך למצטיין

פורסם בתאריך: 22.6.20 10:35

אחרי לא מעט מאבקים ועם הרבה תמיכה מבית הספר, הצליח תלמיד כיתה י' לסיים את שנת הלימודים עם תעודת הצטיינות.

"כל מה שילד צריך הוא אדם אחד שיאמין בו, והם האמינו", אומרת קרן ברנשטיין, אימו של הדר, תלמיד כיתה י' בית הספר נאות אשלים, שקיבל אתמול (ראשון) תעודת הצטיינות, אחרי שנים קשות בחטיבת הביניים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לפני שנה, הבן שלי הדר, היה צריך לעבור לתיכון", מספרת ברנשטיין, "הוא כל כך ציפה להתחלה החדשה שלו. התרגש, תכנן, בנה תוכניות. אלא שהתיכון שאליו אמור היה ללכת, לא רצה אותו, אמרו לו שאין להם כיסא עבורו כי הרמה שלו נמוכה. אחד המנהלים אמר לו: 'אין לי לא את המקום ולא את הזמן להשקיע בך'. זה כאב לי מאוד, כאימא. זה כמעט שבר אותי. לא הפסקתי לחשוב על כך שהבן היקר שלי, לא יוכל ללמוד בתיכון כמו כולם. אבל לא נשברתי".

ברנשטיין החליטה לצאת למאבק. היא פנתה לרכזת שכבה בתיכון נאות אשלים, והצליחה לרשום אותו לבית הספר. "הילד שלי אומנם התקבל לתיכון, אבל המילים הקשות שנאמרו לו עוד היו צרובות בליבו. הוא היה מפוחד, עצוב, מאוכזב מניסיון העבר", מספרת האם.

"הוא היה מבולבל. מפוחד. כאוב. אלא שדווקא אז, מתוך החושך הגיע האור", ממשיכה האם, "הכול השתנה כשפגשנו את המחנכת המדהימה שלו אירית קוכנר. היא אהבה אותו מהרגע הראשון. גם המנהלת סופי בן ארצי לא ויתרה עליו לרגע. שתיהן נתנו לו הזדמנות. רשמתי את הדר לחוג אגרוף, אצל מורה לחיים בשם רהב, שלקח את הבן שלי כפרויקט אישי. הוא גם נרשם לקורס קמפוס לימודי, של נורית ואוהד שראו בהדר פרח שצריך לטפח".

הדר הצליח לסיים את כיתה י' בהצטיינות. "אתמול הוא קיבל את התעודה. גם אני וגם הדר פרצנו בבכי", מספרת ברנשטיין, "הוא אמר לי: 'אימא, עשינו את זה, הצלחנו. עכשיו זה הזמן שלי'. הרגשתי גאווה אמיתית, תחושה של סיפוק ענקית. יש לבן כבר תוכניות על פתיחת עסק שיווקי. מה שהבן שלי עבר, עזר לי להבין מה כוחו של איש חינוך שמאמין בילד ויכול לחולל שינוי ענק בתוכו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קרן

    כל הכבוד להדר שהצליח לעבור את כל מה ששם לו כמטרה וכבוד גדול לצוות שלא וויתר עליו. מורה יכול להרוס ילד במילה אחת…אני יודעת מנסיון אבל מורה גם יכול להרים ולטפח ילד וזה המקרה כאן. כן ירבו מורים כאלה ומורים מורידים, אין להם מקום במערכת החינוך.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר