כיתה בראשון לציון

ראשון לציון עוברת למודל ייחודי: כיתות מצומצמות ושילוב של למידה מרחוק

במטרה למנוע הידבקות במוסדות החינוך, אושרה התוכנית שתצמצם ככול שניתן את מספר התלמידים בכיתות ובבתי הספר

פורסם בתאריך: 4.6.20 11:09

החטיבות והתיכונים בראשון לציון יעברו למודל ייחודי לתקופת הקורונה: לימודים בקבוצות מצומצמות ושילוב של לימודים מקרוב ומרחוק החל מיום ראשון. זאת, במטרה למנוע הידבקות במוסדות החינוך בעיר.

על פי המודל החדש כל בתי הספר ישלבו לימודים מרחוק ומקרוב לפי מערכת שבועית שאושרה על ידי הפיקוח, בכל בתי הספר הקבוצות הלומדות לא יעלה על 20 תלמידים, בזמן השהות בבית הספר יינתן דגש  על פעילות הפגה, ספורט, עבודות חקר, חלופות הערכה ועוד כל המורים וצוותי החינוך יגיעו לבית הספר מערכת העבודה הקבועה שלהם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כדי לעמוד בעקרונות המודל, נבנתה מערכת שעות בדגמים שונים, כמו הגעה של חצאי כיתות לבית הספר למשך ארבע שעות בבוקר, כאשר מחצית הכיתה השנייה תלמד בארבע השעות שאחריהן. כמו כן, ההגעה לבית הספר תיעשה לפי שכבות  בחלוקה לימים, כאשר כל שכבה תלמד במשך שלושה-ארבעה ימים בשבוע. בנוסף, תהיה חלוקה לשעות למידה ביום ושעות הוראה ביתיות. כל החלוקות ייעשו על ידי מנהלי בתי הספר והודעה מפורטת תישלח על ידי צוותי החינוך.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, מסר: "אנו רואים את מה שקורה ברחבי הארץ וחשוב לנו לשמור על בריאותם של התלמידים מחד ומאידך להמשיך בשגרת החיים והלימודים עד כמה שניתן. המודל שיצרנו בשיתוף עם משרד החינוך יספק פתרון הולם לתלמידים, לצוותי החינוך ולהורים ויסייע לנו להפחית את סיכוני ההדבקה עד כמה שניתן".

מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות, ליאל אבן זהר, אמרה:
"מינהל החינוך שלנו עמל רבות בימים האחרונים בשיתוף עם מנהלות בתי הספר והפיקוח על מנת לייצר מודל יצירתי שיספק מענה מצוין של 'גם וגם' – הפחתת צפיפות בכיתות  בשל סיכוני הקורונה, בלי לותר על למידה ועל שמירת ההישגים הגבוהים של בתי הספר העל יסודיים שלנו. אני מאמינה שהמודל הזה הוא איזון ראוי שיבטיח את שלומם והצלחתם של ילדינו".

יו"ר ועד ההורים העירוני, רוני עקירב, מברך על ההחלטה ומספר כי עם חזרת התלמידים למוסדות החינוך הוא מקבל פניות רבות מצד ההורים, שמבקשים למידה מרחוק או צמצום הכיתות מחשש להידבקות.

"אני בהחלט תומך במגמה של צמצום הילדים בכל כיתה ובכל מרחב", אומר  עקירב, "כיום העדיפות העליונה היא בטיחות ובריאות התלמידים והציבור כולו גם אם זה על חשבון איכות הלימוד. הלמידה בקפסולות הוכיחה עצמה כיעילה בחזרה לשגרה אחרי פסח ואיפשרה את חזרתם של כל התלמידים באופן בטוח להם ולצוות ההוראה, הורים הרגישו בטוחים יותר לשלוח את הילדים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סיגל

    מה עם בתי הספר היסודיים שם אן צפיפות? זה רק עינין של זמן שזה יגיע גם לשם למה לא לחזור ללקוחות?

  2. מורה

    רעיון מצוין אבל ממש לא ייחודי ירושלים ותל אביב כבר עמוק בפנים בתוך המודל כבר מספר ימים

  3. דן ישי

    אותי לא מעניין קורונה הלימודים יש דברים יותר חשובים .להחליף את ראש העיר הילד הזה יש הזנחה ניקיון .הזנחה של הפרקים במיוחד פרק הזכרון .מתחמים שלמים ללא תאורה .וראש העיר מתגעה במתחם האלף הוא חושב שאנחנו דובי יש לו הרבה פנטזיות .יש לנו געגועים למאיר ניצן .ראשון חזרה עשרים שנה לאחור מאז שראש העיר הזה ניבחר בושה .למדנו לקח לא בוחרים ילדים לרשות העיר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר