על רקע השרב והקורונה: 50% מתלמידי ראשון לציון הגיעו לבתי הספר

ההורים הודיעו שלא ישלחו את הילדים לבתי הספר, ראש העירייה ביקש לשנות את מערכי השיעורים ומשרד הבריאות ביטל את ההנחיה לשהות עם מסיכה לכיתה: ראשון לציון חוזרת אט אט לשגרת לימודים

פורסם בתאריך: 19.5.20 12:58

על רקע מחאת ההורים, חוזרת העיר אט אט לשגרת הלימודים: כ-50 אחוזים מתלמידי ראשון לציון הגיעו הבוקר (שלישי) לבתי הספר בראשון לציון.

אתמול כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון" הודיעו ועדי הורים בעיר כי ישביתו את הלימודים בעקבות הדרישה לשהות בכיתות עם מסיכות, על אף גל החום הכבד. אולם במהלך הלילה, בעקבות הלחצים, משרד הבריאות הסיר את ההנחיה לעטות מסיכות עד יום ראשון, שבו צפוי לחלוף גל החום.

בין ועדי ההורים שהודיעו על ההשבתה: תמיר, עדיני, ניצנים, אולפנת נתיב, הגימנסיה הריאלית, מקיף י"ג ומקיף י"א. מנגד היו הורים שסברו כי יש לשלוח את התלמידים לבתי הספר, למרות הקושי. כך, למשל, שירלי דרורי שטרנבאום, אם לתלמיד כיתה ח' בתיכון רבין בשכונת כרמים, התנגדה מראש להשבתה ושלחה את בני לבית הספר.

"נוצרה כאן בעיה מיותרת לגמרי. בזמננו לא היו מזגנים ובקושי מאווררים. הילדים שלנו ישבו בבית חודשיים וזה היה קשה לכולם", אמרה, "יצאנו מפרופורציות וזו לא סיבה להשבית לימודים. ברגע שהודיעו שלא צריך מסיכות – מבחינתי נגמר הסיפור. לטעמי, עשו רעש הרבה יותר ממה שדרוש וזה היה מיותר. הורה שלא רוצה לשלוח את ילדו, שלא יישלח אבל לצאת בהצהרות ולהשבית בתי ספר בגלל גל חום וחובה לשים מסיכה? זה לא תקין בעיניי".

עוד לפני שמשרד הבריאות שינה את ההנחיות, התייחס ראש העירייה רז קינסטליך למחאות ההורים ומסר כי "הנחיתי את צוותי החינוך להקל על התלמידים בימים חמים אלו על ידי העברת מערכי שיעור מקלים וגמישים. כמו כן, נאפשר תנועה חופשית יותר של התלמידים אל מחוץ לכיתה להתרעננות".

הוא הוסיף כי "הורה שיבחר לא לשלוח את ילדו לבית הספר, החלטתו תתקבל בהבנה. והתלמידים יוכלו להשלים את החומר באמצעות המערכת הדיגיטלית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר