צילום: Rido / shutterstock.com

יש לכם תואר ואתם מחפשים עבודה? העירייה מפעילה תוכנית הסבה להוראה

מכללת לוינסקי להוראה ועיריית ראשון לציון יזמו את תוכנית ההסבה. למתאימים יוענקו הלוואות מותנות מטעם משרד החינוך ובנוסף - הסטודנטים יוכלו להיעזר במלגות מפעל הפיס

פורסם בתאריך: 17.5.20 19:05

משבר הקורונה פלט לא מעט עובדים לשוק מחפשי העבודה. אולי חלקם יוכלו להמציא את עצמם מחדש בעקבות תוכנית להסבת האקמאים למקצועות ההוראה, ביוזמת עיריית ראשון לציון ומכללת לוינסקי לחינוך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"תוכנית מורל" מציעה לבעלי תואר אקדמי לימודים של יום וחצי בשבוע למשך שנה לצורך לימודי הוראה. הלימודים יחלו בספטמבר 2020 ותינתן הכשרה ייחודית במהלך ימי הקיץ במתכונת מואצת. כבר בספטמבר 2021 (תשפ"ב), בוגרי התוכנית יוכלו להתחיל את שנת ההתמחות בהוראה. 

התוכנית מיועדת לאקדמאים תושבי ראשון לציון המעוניינים להשתלב במערכת החינוך. בעיריית ראשון לציון מציינים כי התוכנית תכשיר מורים יוזמים, יצירתיים וידעניים, המסוגלים להתאים שיטות הוראה למאה ה-21.

בעירייה מסבירים עוד כי משתתפי התוכנית ישתלבו בקורסים להכשרה במודל עירוני ועל פי חזון העיר, כשבבסיסו למידה מותאמת למאה ה-21 והתנסות מעשית בהוראה, שבמסגרתה הם יישמו שיטות הוראה, יחקרו תהליכי למידה, ויחוו את הדינמיקה הבית ספרית.

למתאימים יוענקו הלוואות מותנות מטעם משרד החינוך ובנוסף – הסטודנטים יוכלו להיעזר במלגות מפעל הפיס בסך 5,000 שקל למתנדבים במעורבות חברתית בהיקף של 40 שעות, או בסך 10,000 שקל למתנדבים במעורבות חברתית בהיקף של 80 שעות.

כמו כן, בסוף תהליך ההכשרה, יקבלו הסטודנטים בתוכנית תעודת הוראה לבית הספר העל יסודי (כיתות ז'-י') באחד ממקצועות הלימוד. לחילופין, יוכלו המשתתפים יקבלו תעודת הוראה לבית הספר היסודי (כיתות א'-ו') באחד ממקצועות הלימוד.

ראש העירייה רז קינסטליך, מסר: "הוראה היא מקצוע עם שליחות ויש בה יכולת לעצב את החברה והמדינה. תכנית מורל תפתח את מורי העתיד של ראשון לציון, ותעניק כלים להטמיע שיטות הוראה חדשניות. בעזרתם, ראשון לציון תמשיך להוביל את החינוך בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מ״מ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך, עו״ד ליאל אבן זהר הוסיפה: "המורים הם יסוד ובסיס מערכת החינוך וכשהם מחויבים לילדים ולחדשנות פדגוגית – כך נראית המערכת. אני שמחה לקדם תכנית שמעודדת את מורי העתיד של ראשון לציון למצוינות, תהליכי חקר, תהליכי למידה שיתופיים, והחותרת לשוויון וכן – להטמעת דרכי הוראה המבוססות על טכנולוגיות חדשות״.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר