צילום: Natalia Deriabina / shutterstock.com

ראשון לציון: גם הצהרונים בגני הילדים יחזרו לפעול מחר

"אני מודע לחשש של חלק מההורים וזה מובן לחלוטין. המערכת תאפשר לכם להשתלב כשתרגישו מוכנים", הודיע ראש העירייה ראשון לציון

פורסם בתאריך: 9.5.20 20:50

גני הילדים יחזרו לפעילות מחר בבוקר (ראשון), לאחר חודש וחצי של השבתה, כאשר למרות המחסור חמור בכוח אדם, יחזרו לפעול החל ממחר גם הצהרונים. גם חברת הקייטרינג תספק ממחר ארוחות לצהרונים. זאת, כאשר הצהרונים של החטיבות הצעירות וכיתות א' ו-ב' יצטרפו בהמשך השבוע. הודעה על כך תצא מחר.

בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך, הלימודים מותנים בחתימת ההורים על הצהרת בריאות. כמו כן, הלימודים יתקיימו בקבוצות, בכפוף להנחיות משרדי הממשלה. נכון לשעה זו, לא יתקיימו צהרונים לילדי החינוך המיוחד, שחזרו לגנים לפני כשבועיים וזאת בשל ההנחיה לא לאפשר שינוי בקפסולות במהלך יום הלימודים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "עמלנו רבות במהלך סוף השבוע ואני מבקש להודות למינהל החינוך ולחברה העירונית. מאמצים אלו נועדו כדי לסייע לכם, ההורים והילדים, לחזור לשגרה, בבטחה ובהדרגה. אני מודע לחשש של חלק מההורים וזה מובן לחלוטין. המערכת תאפשר לכם להשתלב כשתרגישו מוכנים. באותה נשימה, אני רוצה להרגיע אתכם ולהבטיח לכם שאנחנו מקפידים על כל ההנחיות, לרבות ניקיון הגן והמיגון הנדרש שחולק לצוותי הגן. מאחל לכולנו שבוע שקט, עם בשורות טובות והתאקלמות נעימה.

בעיריית ראשון לציון מציינים כי נערכה בשבועות האחרונים לקראת החזרה לשגרה במערכת החינוך והתמודדה עם אתגרים לא פשוטים, בעיקר על רקע מחסור חמור בכוח אדם. זאת, כדי לאפשר את החזרה לשגרה בבתי הספר ובגני הילדים, מתוך הבנה שהיא הכרחית להנעת המשק ולהורים עובדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר