תלמיד ניצב בפני מעבר חציה
מחסור בפסי האטה תקינים

החל ממחר: 3,000 תלמידי החינוך המיוחד חוזרים לבתי הספר

היערכות מיוחדת לקראת חזרתם של תלמידי החינוך המיוחד ללימודים, בצל מגפת הקורונה

פורסם בתאריך: 20.4.20 15:43

החל ממחר (שלישי) יחזרו התלמידים שלומדים במוסדות חינוך מיוחד בראשון לציון, ביום שלאחר מכן יחזרו תלמידי החינוך המיוחד הלומדים בכלל בתי הספר בעיר. בסך הכל יחזרו השבוע ללימודים כ-3,000 תלמידי החינוך המיוחד, החזרה תעשה באופן מבוקר והדרגתי. "אנו נערכים לאפשר לילדים ובני משפחותיהם קיום שגרה חדשה", מסר ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על פי החלטת הממשלה הראשונים לחזור לספסל הלימודים הם תלמידי החינוך המיוחד. בעירייה כבר נערכים לחזרה למוסדות החינוך. החל ממחר ייפתחו בתי הספר וגני הילדים של החינוך המיוחד בעיר. עוד הערב צוותי בית הספר יצרו קשר עם ההורים כדי לתאם מועדים למפגשים.

על פי ההנחיות שנועדו למנוע את התשפטות הקורונה, הלמידה תתקיים בקבוצות של שניים-שלושה תלמידים במרחב הגן או הכיתה ולמשך שלוש שעות. כמו כן, תהיה הקפדה על הפסקות במרחב ובזמן נפרד וכן תוך חבישת מסכות.

ביום רביעי יחזרו גם תלמידים הלומדים בכיתות חינוך מיוחד בכלל בתי הספר בעיר. גם תלמידים הלומדים בשילוב סל אישי יגיעו בהתאם למערכת האישית. צוותי בית הספר ייצרו קשר עם ההורים לבניית מערכת אישית.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "ימים אלו לא קלים עבור אף אחד, אנחנו מבינים שעבור ילדי החינוך המיוחד הם עשויים להיות קשים יותר, ולכן אנחנו נערכים לאפשר לילדים ובני משפחותיהם קיום שגרה חדשה. כולי תקווה שנצא מהמשבר הזה במהרה וכלל התלמידים ישובו לספסל הלימודים".

סגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, הוסיפה: "אנחנו נערכים להבטחת שלומם של תלמידי וצוותי החינוך המיוחד. העירייה דאגה לניקיון ולחומרי חיטוי, ולאביזרי הגנה לצוותים, וכל המוסדות ערוכים לקראתם במידת האפשר במצב הנוכחי. תודה לכל העושים במלאכה, ונקווה שהחזרה לשגרה חלקית תאפשר לילדי החינוך המיוחד לשוב ולהתקדם ותיתן קצת הפוגה למשפחות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הורה מודאג חינוך מיוחד

    הצגה וירטואלית של המדינה – 3 שעות ביום מהשעה 8 עד 11 בבוקר 3ימים בשבוע , ללא הזנה , פעילויות חוגים וטיפולים…זו אינה שגרה או ניסיון לחזור לשגרה זו אחיזת עיניים והצהרות פופוליסטיות ! החזרה הזו אינה מאפשרת אפילו במעט להורים לחזור לעבודה , אין לה שום ערך מוסף , לטרטר את הילדים יום כן יום לא עבור 3 שעות ברוטו…עדיף היה לוותר על הרעיון המיותר הזה ולא לצאת בהצהרות רק כי חייבים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר