צילום: kwanchai.c / shutterstock.com

עו"ד מראשון לציון לראש הממשלה: אעתור לבג"ץ נגד ההוראה מרחוק

עורך הדין והאב לארבעה מראשון לציון פנה מכתב התראה לראש הממשלה ושר החינוך, ומציע להחזיר את מוסדות הלימוד ולערוך בדיקות, כפי שעשו ראש הממשלה ונשיא המדינה לבני משפחותיהם

פורסם בתאריך: 19.4.20 15:47

המעבר ללימודים באמצעות תוכנת ה-ZOOM עוררה ביקורת רבה בקרב ההורים, והיה גם מי שפנה ישירות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר החינוך הרב רפי פרץ ואיים לעתור לבג"ץ אם לא תשונה שיטת הלימוד.

בעקבות התפשטות נגיף קורונה סגירת מוסדות החינוך, רבים מהתלמידים בישראל עברו להוראה מקוונת. זאת, על אף הביקורת הרבה שנשמעת מצד הורים ואנשי חינוך רבים בישראל. גם עו"ד יובל חרש מראשון לציון, אב לארבעה ילדים, סבור ששיטת ההוראה החדשה אינה יעילה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הוא פנה במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר החינוך הרב רפי פרץ, שבו הוא מציין כי הוא אב לארבעה ילדים, הלומדים במסגרות חינוך שונות מגן הילדים ועד חטיבת הביניים, "החרד לבריאות ילדיו ואינו מתכוון 'לזרוק את ילדיו' ולסכן אותם ואת בריאותם", כך ציין במכתב.

"בכל יום הנזק שנגרם לילדים גובר", הוא ממשיך, "אני קורא לך, אדוני, לחשוב עלינו ציבור ההורים שחייהם התהפכו עליהם מבלי כל התראה מוקדמת, שפרנסתם נפגעה אנושות כמו גם על הקטינים שכבר כחודש ימים נמצאים ללא מסגרת, ללא תכלית וללא מטרה סגורים בביתם ללא מסגרת חינוכית וחברתית תואמת".

עו"ד חרש ממשיך: "מעבר לכך קיימת העובדה שלא בכל תא משפחתי קיים מחשב והציוד הנלווה לו (מצלמה, רמקול, מיקרופון וכו') וכמו כן ידוע כי במשפחה ממוצעת יש יותר מילד אחד הנמצא במסגרת חינוכית אשר יזדקק למחשב ולסביבת לימוד שקטה ונאותה לצורך הפנמת והטמעת החומר הנלמד", הוא מציין במכתבו, "בנוסף על ההורים יהא לטפל בילדים הנוספים שמפאת גילם אינם במערכת החינוך בו בזמן שעליהם לעבוד (עבודה מהבית או עבודה חיונית מחוץ לבית) ולפרנס את התא המשפחתי שלהם".

"פועל יוצא מכך ששיטת לימוד זו ("לימוד מרחוק") אינה סבירה ועלולה לגרום ולהעצים את הנזק כמו כן לבלבל את הקטינים, שממילא כבר מתוסכלים, מבולבלים ונפגעים מהמצב ומהסגר בין חלל ארבע קירות שנכפה עליהם", הוא מוסיף.

עו"ד יובל חרש

ולכן, מציע האב ועורך הדין מראשון לציון להחזיר את מסגרות החינוך בהדרגה, תוך שמירה על הכללים ודאגה לחיטוי הכיתות והגנים וביצוע בדיקות חום לילדים וביצוע בדיקות מדגמיות למשפחות ולצוותים החינוכיים.

"יובהר כי ניתן לעשות זאת בדיוק כפי שנודע לח"מ, שעשו זאת בכירי הממשל והמדינה (נשיא המדינה) שדאגו כי לסביבתם תבוצע בדיקת קורונה (לפני ליל הסדר) כדי שיוכלו לערוך אותו עם ילדיהם ונכדיהם. בו בזמן שהורי הח"מ והורי אשתו ישבו בודדים בליל הסדר", מציין עו"ד חרש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כמו כן, הוא מציע להאריך את שנת הלימודים או לחילופין לקצר משמעותית את החופש הגדול, ולדאוג לתגמול ולתשלום לצוותים החינוכיים עבור ימי העבודה האלה.

בהמשך הוא מציע לפצל כיתות וליצור מרחב מוגן בכיתות הלימוד ובגנים בהתאם לתקנות של משרד הבריאות וכן לפצל את שעות הלימודים.

בסיום מכתבו מציין עו"ד חרש כי אם לא תבוטל שיטת הלימוד מרחוק בכוונתו לעתור לבג"ץ בשמו, בשם משפחתו ובשם הורים רבים בישראל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר