ילד עם מחשב
צילום: Ollyy / shutterstock.com

מורים יקרים, ילדנו זקוקים לכם, אל תפסיקו את הלמידה מרחוק

רוני עקירב, יו"ר הנהגת ההורים העירונית בראשון לציון, קורא למורים להמשיך בלמידה מהרחוק למרות ההחלטה להוציא אותם לחופשה

פורסם בתאריך: 19.3.20 10:46

עם כניסת המדינה למצב חירום והשבתת מערכת החינוך כולה, נכנסו ילדינו לשגרת לימודים חדשה ומשונה, מה שנקרא למידה מרחוק. הרבה ספקות היו האם זה יעבוד, אבל בסך הכל הלמידה עבדה לא רע בכלל. הילדים התרגלו לקום בבוקר ולהגיד 'מה נשמע' למחנכיהם באמצעות האינטרנט, למלא שאלונים, משימות ומטלות שונות. אחד הילדים בבית ספרי אפילו חמד לצון וניצל את העובדה שהמחנכת שכחה לנעול את הקובץ. הוא שינה אותו לגמרי לקובץ לא ממש חינוכי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אצלנו, ההורים, כבר החלו לרוץ בקבוצות הוואטסאפ תלונות על כך  שיש יותר מדי משימות וילדינו המסכנים כורעים תחת הנטל. סרטון מצחיק והומוריסטי שיצרה אחת האמהות שהתלוננה על ריבוי המשימות הופץ בכל רחבי הארץ עם המשפט האלמותי "אם זה שבר מדומה אז הוא בכלל לא אמיתי, למה בכלל צריך להתעסק בו".

רוני עקירב היו"ר הנבחר של הנהגת ההורים העירונית ש

רוני עקירב, יו"ר הנהגת ההורים העירונית

והנה, התבשרנו לצערנו שהחל מהיום (חמישי) תופסק הלמידה מרחוק והמורים יצאו לחופשה. מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד שלחה הודעה לכל המורים, על כך שיקבלו שכר מלא ואינם חייבים להמשיך עם הלמידה מרחוק. זאת, כאשר יחוייבו ללמד במהלך החופשת הקיץ.

אני רק רוצה לספר לכם המורים, ובעיקר למורים בבתי הספר היסודי, שילדינו כבר התרגלו לשגרה הזאת של למידה מרחוק ואפילו מצפים לה, ולכן אני קורא לכם: אל תמנעו זאת מהם. תמשיכו בלמידה מרחוק. זו לא העת למאבקי שכר וכבוד, המשק כולו במצב חירום, רבבות אנשים בכל הארץ נותרו ללא ביטחון תעסוקתי, פוטרו ויצאו לחופשה ללא תשלום, וכעת הם ממלאים טפסים לבקשת דמי אבטלה מהביטוח הלאומי. מקור פרנסתכם לא מוטל בספק, לכן, אנא מכם המשיכו למרות שאתם לא חייבים. אני בטוח שכל ההורים והתלמידים יעריכו זאת מאוד. זאת, על אף שפניתי הבוקר לנציגי ההנהלה של בתי הספר היסודיים בראשון לציון וביקשתי להתעלות על שיקולי השכר ולהמשיך ולהעניק שגרה לילדינו, אך לצערי הבקשה שלי לא התקבלה.

למרות זאת, אני מתכוון לפנות לראש העירייה רז קינסטליך וממלאת מקומו ומחזיקת תיק החינוך, עו"ד ליאל אבן-זהר, בבקשה שיתערבו למען הילדים של כולנו. במצב בו אנשים מפוטרים למורים יש ביטחון תעסוקתי ומדובר במצב חירום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דני יזדי

    לא מצליח להבין למה המורים לא מתנדבים מרצונם החופשי בלמידה מרחוק ? הרי הם תמיד בוכים שהם והם והם … ועכשיו כשצריך אותם בחזית אין קול ואין עונה. למה זה ? כי לא משלמים ? בעתות משבר כולם תורמים ומתנדבים אבל כנראה שרק המורים לא.

  2. מורה מאוכ

    אתם בכלל מבינים את הקושי להיות מורה בישראל? למה שאדם ימשיך לעבוד, יתמודד עם הילדים שלו בבית ולא יקבל משכורת?! באיזה חלום?! באיזה מקום בעולם דבר כזה יהיה הוגן ומתקבל על הדעת?! מה איתך כותב/ת הכתבה? אולי לך לא ניתן כסף על עבודתך?
    ולידיעתך, המשכורת של המורים ממש לא מובטחת. כחצי מהמורים במדינה מקבלים שכר זעום ובכלל לא עובדים תחת משרד החינוך!!!!!
    הזמן שמורה מקדיש ללמידה ברשת הוא כפול 3 או 4 מהזמן שהוא מקדיש להכנת שיעור ללמידה בכיתה. ואז, הוא צריך לבדוק את המשימות של כל תלמיד ותלמיד, לתת משוב בונה ומקדם ולא לקבל על זה כלום!!! יש לכם מושג כמה זמן דבר כזה לוקח? במצטבר- הרבה יותר מחמישה פרונטאלית.
    אז אנא, תפסיקו להתבכיין, תקרבו את הילדים אליכם, תקחו עליהך אחריות ותתמודדו עם הילדים שלכם. בדיוק כמו שאנחנו מתמודדים בכל יום לימודים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר