דראג קווין
צילום אילוסטרציה: imaginariumau/ Shutterstock.com

סערה בעקבות ערב דראג לבני נוער: "רוצים להפוך את ראשון לציון לסדום ועמורה"

בפורים צפוי להתקיים זו השנה השנייה ערב דראג לבני הנוער, אבל יש מי שמנסה למנוע את קיום האירוע

פורסם בתאריך: 21.2.20 09:00

בעוד פחות מחודש, בחג פורים, יתקיים במרכז הנוער כרמים בראשון לציון ערב דראג לבני הנוער, ביוזמת חברת המועצה אילנית הרוש מסיעת מרצ ומחזיק תיק הצעירים איתי מתתיהו.

זו השנה השנייה שהאירוע מתקיים בעיר, ולצד התמיכה הגדולה, יש גם מי שמתנגד ואף פועל לביטולו של הערב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפעיל החברתי שחר הדר הוא אחד מתומכי היוזמה. "במציאות שבה אנו חיים לצערי ישנה 'להטבפוביה' נוראית שנובעת בעיקר מבורות", הוא אומר. "דראג זו אומנות שכוללת בתוכה שירה, ריקוד ויכולות משחק. אני זוכר את עצמי כנער בבית חרדי, בו לצערי, הושרשה שנאה כזו, וזה בעצם עצר אותי מלהביע את עצמי. כיום, כאבא וכאיש חינוך, אני מבין הרבה יותר עד כמה חשוב לתת לילד את החופש ליצור ולהתפתח".

לדברי שחר, יש חשיבות רבה לקיום ערב דראג לבני הנוער בראשון לציון. "זה נושא סופר חשוב, הן מבחינת ההתפתחות האומנותית והן מבחינה רגשית. כדאי שההורים המתנגדים ליוזמה, יתאמצו מעט לפתוח את האופקים ולהגיע ביחד עם ילדיהם  לערב כזה, אני בטוח שהם יופתעו לטובה ויהנו מהרבה אומנות, צחוק ונצנצים".

לעומת שחר, יש לא מעט הורים שמתנגדים לקיום האירוע ואף מתכוונים לצאת בעצומה כדי לבטלו.

אחת מהם היא מרים חודאד, אם לארבעה שפועלת כדי למנוע מהאירוע להתקיים. "זו פשוט בושה שרוצים שהילדים יחשפו לתכנים כאלה", היא אומרת. "אין הגבלת גיל וכולם יכולים להיכנס חופשי ולראות מופע שכולו זימה. אני לא מבינה איך העירייה נותנת לזה יד. למה ילדים בני 15 צריכים להיחשף לכך? מה רוצים שהעולם יהפוך לתוהו ובוהו? לא ניתן שראשון לציון תהפוך לעיר כזו", מבהירה מרים.

גם סגן ראש העירייה, הרב אריה כהן מטעם סיעת ש"ס, הגיב בחריפות ותקף את יוזמי האירוע: "זאת שערורייה, בושה וכלימה. שני חברי המועצה אילנית הרוש ואיתי מתיתיהו רוצים להפוך את ראשון לציון היפה שלנו לסדום ועמורה, רחמנא ליצלן. אם יש הורים שרוצים לשלוח את הילדים שלהם רחמיי עליהם. אני מתבייש שיש כזה דבר בעיר.

"באים שני חברי מועצה ונלחמים ביניהם מי יעשה דברים של סדום ועמורה כדי שאולי יצביעו בשבילם בבחירות הבאות –  מוכנים למכור את נשמתם לשטן, להסיט ילדים ולהפוך אותם לכלי שלהם. אני קורא להורים לחשוב טוב טוב לפני ששולחים את ילדיהם למקומות כאלה, יש מספיק דברים טובים לראות בעיר בחג הפורים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מחברת המועצה אילנית הרוש, שיזמה את האירוע, נמסר: "דראג היא אומנות פרפורמנס והבעה עצמית פופולארית מאוד בעולם וכמובן בישראל. עבור בני הנוער זו הזדמנות להביע את עצמם, לעשות כיף פורימי אמיתי וליהנות במסיבה צבעונית וססגונית, ועל הדרך גם ללמוד על דראג ולפרגן אחד לשני ואחת לשנייה. אני מזמינה את בני ובנות הנוער הנפלאים של עירנו לקחת חלק בערב הכיפי הזה ומודה לשותפיי לפרויקט הנהדר, איתי מתיתיהו, מחזיק תיק הנוער והצעירים, ואלי ביטון, רכז קהילת הלהט"ב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר