בית הספר רביבים
בית הספר רביבים

בית הספר הושבת לאחר שאם תקפה מילולית את המנהלת

ועד ההורים וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך הגיבו בחריפות לאירוע. יחד עם זאת, יו"ר הנהגת ההורים בטוח שאפשר היה להימנע משביתה

פורסם בתאריך: 13.2.20 10:40

היום (חמישי) הושבת בית הספר השש שנתי רביבים, לאחר שאם תקפה באופן מילולי את המנהלת בית הספר. התלמידים, מכיתות ז' עד יב', החלו את הלימודים בשעה 10 בבוקר במחאה על התנהגותה של האם.

אתמול הגיע אם לתלמידה לשיחה עם המנהלת, מכיוון שלא הסכימו להוציא את בתה למסע לפולין. לטענת גורמים המעורים בפרטי המקרה, האם שזעמה על ההחלטה, הגיעה לשיחה עם המנהלת והטיחה בה מילים קשות. בעקבות המקרה הודיעה ארגון המורים על השבתת הלימודים למשך שעתיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן-זהר, הוציאה הודעה לבתי הספר בעיר, שבה הדגישה כי לא תהיה סובלנות לכל מקרה של גילוי אלימות נגד צוותים חינוכיים.

"הובא לידיעתנו מקרה חריג באחד המקיפים בעיר, ונמסר לנו כי אימא התנהלה באלימות מילולית חריגה ותוקפנות כלפי מנהלת בית הספר מול מורים ותלמידים", כתבה אבן-זהר, "אנו כמובן מגנים את המעשה ולא נאפשר אלימות משום סוג כלפי עובדי ההוראה והמנהלים שלנו. מוגנות וכבוד הדדי, הם, לשיטתנו, ערכים בסיסיים בחינוך ובשותפות בין תלמידים והורים לצוותי חינוך".

עוד ציינה אבן-זהר כי "לפני שנה בדיוק פניתי אליכם, וכתבתי לכם את עמדת העיר ראשון לציון: נעמוד על כך שתלמידינו והוריהם, יהיו מחויבים קודם כל לעמידה בסטנדרטים של משמעת ושל כבוד כלפי צוותי בתי הספר. יש לנו אפס סובלנות לאלימות מילולית או פיזית או לאי עמידה בסטנדרטים אלו".

בנוסף כתבה אבן-זהר כי "על דעת ראש העירייה, רז קינסטליך, ובעצה אחת עם ראש מנהל החינוך אטי אדר והצוות המנהל, ועם עמיתיי בהנהגת ההורים העירונית, בהנהגת יו"ר ועד ההורים העירוני רוני עקירב, אני מבקשת להבהיר: יש לכם גב וגיבוי מלא מהעיר ראשון לציון, וגם מנציגות ההורים, לפעול במרחב החינוכי כדי שהגבולות יהיו ברורים, לתלמידים ולהורים כאחד, למען מוגנות וסמכות הצוות החינוכי. לא נעבור לסדר היום, ועל מנת להבטיח שהדברים גם יעשו, יזומנו ההורים שהיו מעורבים לשיחה בעירייה לבירור המקרה ולהבהרת עמדתנו החינוכית ונחליט על המשך הצעדים – בהתאם. במקביל, סיכמנו עם מנהלת המקיף והצוות כי תתקיים עבודה חינוכית עם צוות המורים, התלמידים וקהילת בית הספר בנושא אפס סובלנות כלפי אלימות".

 

מיו"ר ועד ההורים בבית הספר, מירה אלון, נמסר: "בשם הורי הוועד המוסדי אנו מגנים בכל תוקף כל גילוי אלימות מילולית מחד ופיזית מאידך. במדינה שהשיח הציבורי איבד פרופורציה ואנשים מרשים לעצמם להיות בריוני מקלדת ו/או בריונים כלפי הצד האחר, הפלג השפוי חייב להביע את מורת רוחו ולמנוע ככל העולה בידו, התנהגות שאינה מכבדת אדם בחברה. לצערי, הובא לידיעתי שאם נהגה בברוטליות חסרת רסן כלפי המנהלת, מיכל טימן. אנחנו חייבים לראות במקרה זה דבר חמור ולא לאפשר לאלימות לחדור".

מיו"ר הנהגת ההורים העירונית, רוני עקירב, נמסר: "ועד ההורים העירוני מגנה כל סוג של אלימות מילולית או פיזית כלפי כל הצוות החינוכי, ומצר מאוד על ההתנהגות אותה אם. יחד עם זאת, ברצוני למחות נגד ההשבתה הפראית שמנהיג ארגון המורים, שקופץ על כל הזדמנות כזאת כמוצא שלל רב. אין שום צורך לפגוע בתלמידים בגלל התנהגות של אם אחת מתוך אלפי אימהות. צעד ההשבתה אינו מוסיף לכבודכם אלא רק מגביר את התמרמרות ההורים והתלמידים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הנטרלי

    יו"ר ועד ההורים בבית הספר היתה חייבת לשמוע את עמדת האמא.. אותה מיצגת..

  2. ומצד שני?

    השבתת הלימודים היא אלימות פושעת נגד כל ההורים.. האם משרד החינוך ינקה את שכרם בהתאם ויפצה את ההורים על אובדן שעות עבודה?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר