מופע של סטטיק ובן אל בבית הספר
סטטיק ובן אל

"בזבוז כספי הורים": התלמידים חגגו קבלת תעודות עם סטטיק ובן אל באולם הספורט I צפו:

במקיף י"ג בראשון לציון חגגו את מחצית השנה עם הופעה בעלות של אלפי שקלים. התלמידים אומנם היו מרוצים, אבל ההורים שהבינו שהתענוג הזה יוצא מכיסם - מתרעמים

פורסם בתאריך: 2.2.20 15:55

ביום שישי נערכה בבתי הספר ברחבי העיר חלוקת התעודות למחצית הראשונה של שנת הלימודים. האירוע צוין בחגיגיות במספר בתי ספר, כאשר בבית ספר מקיף י"ג החליטו להפיק אירוע מושקע במיוחד ולערוך באולם הספורט מופע של הצמד סטטיק ובן אל, כשהם מלווים בשישה רקדנים.

זו לא הפעם הראשונה שבה בוחרים בבית הספר בשנה שעברה הופיע מול התלמידים הזמר והרקדן סטפן, ונראה שהופעות מושקעות בעלות גבוהה מסתמנת כמסורת בבית הספר, זאת על אף שלא מעט הורים מותחים על כך ביקורות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


התלמידים אומנם מרוצים מההופעות, אולם מנגד ישנם הורים בבית הספר השש שנתי, שמתרעמים וטוענים שמדובר בבזבוז של כספיהם. ההורים, יש לציין, נדרשים לשלם תשלומי רשות בסכום של 1,500-3,000 שקל לשנה, לכל תלמיד, מכיתה ז' ועד י"ב. התשלום הוא עבור הצגות ופעילויות תרבות, פעילויות לחגים וטיולים, כאשר הוא משתנה בהתאם לשכבת הגיל.

על פי גורמים בשוק עלות הופעה של סטטיק ובן אל בשעות הבוקר, עומדת על כ-40 אלף שקל. ואולם, מחיר ההופעה משתנה ביחס לכמות הקהל, ציוד ההגברה, הרקדנים והנגנים שמתלווים אל השניים. אותם גורמים מוסיפים כי ייתכן שמחיר ששולם עבור ההופעה בבית הספר נמוך מזה שגובה הצמד בדרך כלל.

"התשלומים הם נטל כבד על ההורים", טוענת אם לתלמיד בבית הספר, "הורה שירצה לקחת את בנו להופעה שיעשה זאת על חשבונו ומכיסו. המצב הכלכלי של הרבה מהורי התיכון לא בשמים, ולקחת אלפי שקלים ולבזבז אותם על הופעה של חצי שעה זה מיותר בעיניי. עם הכסף הזה אפשר היה לעשות שימוש לדברים אחרים. חבל שההופעות הראוותניות מסתמנות כמסורת בזבזנית על חשבון ההורים".

הורה נוסף סיפר כי אומנם בנו וחביו היו מרוצים מההופעה, אולם לדעתו מדובר בזבוז של כספי הורים בפרט כאשר מדובר באירוע לציון מחצית שנה.

מהנהלת בית הספר ומיו"ר ועד ההורים לא התקבלה תגובה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מיו"ר הנהגת ההורים היישובית בראשון לציון, רוני עקירב, נמסר בתגובה: "אני מניח שמימון ההופעה הגיע מתקציב סל תרבות או העשרה של בית הספר. למנהלת בית הספר וליו"ר ועד ההורים יש זכות וסמכות מלאה לבחור כל סוג של הופעה שלדעתם התלמידים יאהבו ויעריכו, כל עוד היא עומדת בתקציב העומד לרשותם, ואני בטוח שכך נעשה. לכן, אני לא רואה שום פסול בקיום ההופעה לטובת תלמידי בית הספר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר