הרשמה בעיריית ראשון לציון
צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון

היענות שיא: שליש נרשמו לגנים ולכיתות א' ביום הראשון להרשמה

מרבית הנרשמים, בשיעור של 93%, נרשמו באמצעות האינטרנט: האם מועד הרישום ישפיע על השיבוץ?

פורסם בתאריך: 28.1.20 15:36

4,250 ילדים נרשמו לגנים ולבתי הספר ביום הראשון לפתיחת ההרשמה בראשון לציון. מדובר בשליש מהילדים שצפויים להיכנס בשנה הבאה לגנים ולכיתות א'.

עיריית ראשון לציון פתחה אתמול (שני) את הרישום לגני הילדים ולכיתות א׳ בהצלחה, כאשר רוב הנרשמים, בשיעור של 93 אחוז, נרשמו באמצעות אתר האינטרנט של העירייה.

הרישום ימשך כשלושה שבועות, וייסגר ב-16 בפברואר. עד לסגירת ההרשמה המערכת תהיה זמינה בכל שעות היממה באתר האינטרנט העירוני.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעירייה מציינים כי אין חשיבות לסדר ההרשמה. המשמעות: בקשות לשיבוצים שהוזנו בתחילת תקופת הרישום יישקלו באופן זהה עם בקשות שהוזנו ביום האחרון לרישום.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "ההרשמה לגנים ולכיתות א' היא חלק מחוויה מיוחדת ומרגשת שכל הורה עובר עם ילדו. החלק שלנו הוא להקל עד כמה שניתן את תהליך הרישום. העמדנו לרשות ההורים מגוון ערוצים להרשמה כדי לחסוך זמן והגעה לבניין העירייה".

מ"מ וסגנית ראש העירייה, עו״ד ליאל אבן-זהר, הודתה למינהל החינוך ולעובדי העירייה על המאמצים וההכנות לקראת הרישום, ואמרה: ״אנחנו מתרגשים עם ההורים והילדים לקראת שנת הלימודים הבאה, ומחכים להם בעירייה עם פינות ישיבה וספרי ילדים, וכמובן, עם הרבה חיוכים. יחד עם זאת, אנחנו קוראים להורים לנצל את הנוחות של רישום מהבית, לחסוך לעצמם זמן המתנה, ולהירשם באינטרנט".

בכניסה למערכת באתר האינטרנט יש להזין תעודת זהות של ההורה ולאחר מכן יש להקליד את מספר תעודת זהות של התלמיד וגיל הילד. יש לוודא כי כתובת התלמיד תואמת את הכתובת בפועל. בהמשך, ולצורך הגנה על פרטיות המידע, יש להקליד פרטי זיהוי נוספים. לאחר מכן, ברישום לגן לדוגמה, תוצג רשימת הגנים באזור המבוקש. יש לבחור את הגן הנבחר בעדיפות ראשונה וגן נוסף בעדיפות שנייה, לאחר מכן יש להזין פרטי תשלום בכרטיס אשראי. בסיום התהליך יישלח מייל אישור ובו מספר הפנייה המאשר את קליטת ההרשמה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מערכות הרישום מאפשרות לחסוך זמן וטרחה בהגעה פיזית לבניין העירייה. ואולם, עבור הורים ללא נגישות לאינטרנט וכן תושבים חדשים, עולים חדשים ותושבים המזדהים באמצעות דרכון, ניתן לקבל שירות במרכז הרישום בבניין העירייה.

כמו כן, מציינים בעירייה כי המוקד הטלפוני יהיה זמין לתושבים מהשעה 08:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים בטלפון שמספרו 03-9547979. קבלת קהל תהיה בימים ראשון עד חמישי, בין השעות  08:30 בבוקר ועד 14:30 בצהריים, ביום שני בין השעות 08:30 בבוקר עד 13:00 בצהריים ומ-16:00 אחר הצהריים ועד 18:30 בערב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר