הזכייה במקום השני
הזכייה במקום השני

תלמיד מראשון לציון זכה במקום השני באולימפיאדה הארצית בכימייה

עידן שגב, תלמיד כיתה י"ב במקיף ג' העמית בראשון לציון, זכה במקום השני ב"כימיאדה" שהתקיימה בטכניון: "מאז שאני ילד אני אוהב לעשות ניסויים"

פורסם בתאריך: 15.1.20 15:04

הישג לתלמיד מראשון לציון באולימפיאדת כימיה שמתקיימת מדי שנה בטכניון. עידן שגב, תלמיד כיתה י"ב במקיף ג' העמית, זכה במקום השני ב"כימיאדה" והתמודד במבחן תיאורטי ובמבחן במעבדה מול 34 תלמידים מצטיינים שהגיעו לשלב השלישי והאחרון.

"מאז שאני ילד אני אוהב לעשות ניסויים", מספר עידן בצניעות. "כילד הייתי צובע קרח עם צבעי מאכל, מערבב רטבים בארוחה ומכין שיקויים. היום אני מנוי לערכות ניסויים שאותן אני מזמין מחו"ל וכך יש לי גישה לניסויים מגניבים, ובטיחותיים יש לציין. ברור לי לגמרי שגם בעתיד אני ארצה להמשיך ולעסוק באחד, או אפילו כמה תחומים מדעיים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש העירייה רז קינסטליך בירך את עידן בהישג ואמר לו: ״הסבת לנו גאווה גדולה ואני משוכנע שתגיע רחוק. אנחנו כאן כדי לחזק אותך בדרך למשימה. מערכת החינוך בראשון לציון מעניקה לתלמידים את כל הכלים להתמקצע ולהצטיין בלימודי מדעים וטכנולוגיה".

שגב נולד וגדל בראשון לציון. מאז ילדותו התעניין ונמשך לתחומי המדעים. כבר בבית הספר היסודי זכה ליהנות מקורסים ושיעורי מדעים מגוונים, בבית הספר היסודי ידלין ובמרכז המחוננים ע"ש רון ורדי, שם המשיך ללמוד עד לכיתה ט'. בבתי ספר אלו ניתנה לו ההזדמנות ללמוד מדעים וכימיה תוך התנסות ומשחק עם חומרים.

בזמן לימודיו במקיף ג' הוא חיפש מענה לסקרנות שלו ונרשם ללימודי כימיה באוניברסיטה הפתוחה. משם הדרך לאולימפיאדת הכימיה הייתה קצרה.

עידן שגב. צילום: באדיבות ראשון לציון

אמו של עידן, יעל שגב, אמרה: "בלי שום קשר לזכייה אני מאוד גאה בעידן על העבודה הקשה, על הרצינות, הדבקות במטרה, חוש ההומור המשובח שלו, ועל זה שהוא ילד נפלא. משמח אותי מאוד שהוא זוכה להכרה ומפלס את דרכו בכיוונים שאליהם הוא נמשך".

סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, הצטרפה לברכות ואמרה כי הזכייה מבטאת את ההשקעה האדירה של העירייה ומערכת החינוך במתן הכלים למיצוי הפוטנציאל של התלמידים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר